Zaixer Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 själv har jag: hands, vpip, pfr, 3bet, cbet, fold to cbet, raise cbet de flesta av dessa stats kräver inte alltför många händer och är enkla att använda. jag har tex inte AF pga att jag inte vet hur den ska användas och inte heller fold to 3bet pga att den kräver för många händer. vad har ni för stats och hur använder ni dom? Citera
cazacu Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Vad jag har på min hud? Hmm hår och leverfläckar Citera
Zaixer Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2009 Vad jag har på min hud? Hmm hår och leverfläckar ouch glömde stora bokstäver... Citera
Sideshow Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Nu har jag ingen HUD då SvS inte stödjer PAHUD men OM jag skulle haft någon så hade jag nog valt cbet, fold to cbet 3bet och pfr. Citera
Weedobooty Postad 3 Februari , 2009 Rapport Postad 3 Februari , 2009 Finns det plats för ett till hud-skämt? Nehej... Jag har en massa grejs på min HUD. Det här kommer jag ihåg på rak arm: VPIP PFR AF 3-bet fold to 3-bet squeeze per squeeze opportunity steal attempt fold SB/BB to steal raise steal from SB/BB fold steal to blind reraise c-bet flop/turn fold to c-bet flop/turn fold% och call% när han limpar och blir raisad (egen programmering) raise flop c-bet checkraise flop/turn limp first in från tidig/mellan/sen position (egen programmering) raise first in från tidig/mellan/sen position (egen programmering) bet river plus lite mer som jag inte kommer på. Citera
Trillske Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 fold% och call% när han limpar och blir raisad (egen programmering) mumsfilibibblan kom till pappa. Skulle vilja ha den på kein geld@svs. Enda snubben i historien som inte går autobroke på att limpmonga. Semibroke, men inte autobroke. Citera
Juggler Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Ett skojsigt skämt fick räcka, resten raderade jag. Citera
bossbaver Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 fold% och call% när han limpar och blir raisad (egen programmering) Den är ju faktiskt riktigt bra att ha koll på. Har precis skaffat HM, och håller på att kikar på vad man kan ha för siffror... Citera
Donkeyboy Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 Hur stort antal händer behöver man visa i PT3 HUD för att ge en bra visning? Har kommit upp i över 1000+st händer och känns som de kan ändra spelet utan att det märks i HUDen. Räcker det att visa senaste 500 händerna t ex? Citera
Recommended Posts