Gå till innehåll

Wokad Gnu längtar till guldfesten


WokadGnu

Recommended Posts

Tjena man och TY, vi måste dra nå sweat sessions snart !! :-)

 

 

La ner liret efter 1k händer idag, +€48 vilket känns jäääävligt segt då jag hade smeten inne 2 gånger som 70/30 i €100-potter och en gång som 80/20 i €130-potten men men inte mycket att göra..

 

Har varit en riktigt kass pokermånad överhuvudtaget då spelet gick SKIT första veckan men börjar ordna upp sig nu.. dock har jag har fått in alldeles för lite händer tack vare skolan :-(

 

 

Japp klart vi ska se till att köra sweat sessions.. Vi får tajma in nått snart...

 

Aja.. snyggt iaf att få in degen i sånna situationer, mer kan man ju inte göra..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Japp klart vi ska se till att köra sweat sessions.. Vi får tajma in nått snart...

 

Aja.. snyggt iaf att få in degen i sånna situationer, mer kan man ju inte göra..

 

Lätt, har tentor och inlämningsuppgifter m.m. i skolan nu men nästa vecka e jag i princip helt ledig.. kör gärna på dagtid men men vi kan ta det på msn :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sweet att du också kör house :) blir att lägga upp lite låtar i min DB nu, glömde ju bjössa på sånt i dagens inlägg..illailla!

 

House, Electro, Minimal u name it ;-) Såg att du lagt upp massor med Klaas, precis vad jag hade tänkt göra idag men men får väl hitta nå annat, men först lir..

 

Sjukt rolig förresten, hitta den på 2+2:

 

RE: To the woman that crapped in my car. (NE Portland)

 

 

 

Reply to: pers-993581081@craigslist.org [?]

Date: 2009-01-14, 11:50PM PST

 

To the woman that crapped in my car. (NE Portland)

 

We met on Craigslist so I am hoping that this post finds you. I know that it could quite possibly be the most humiliating first date that you have ever been on, but I am willing to look past that.

 

I thought we had chemistry sitting at McMenamins sharing that basket of Cajun Tots while drinking the Terminator Stout. I really felt like there was a connection there. I found you to be intelligent and witty and looked forward to further conversation with you.

 

At some point in life, everyone has gambled on a fart and lost. It just happened to be on a first date in the passenger seat of my car. Please don't feel bad. The package I sent you with Pepto the next day and the note that said "First dates are always a crap shoot. Call me" was meant to be funny, not offensive.

 

I have gambled on a fart and lost on multiple occasions. The first time I did it was very memorable. It happened when I was five and sitting on my uncle's lap. I am lactose intolerant, but love cheese. I probably win 95% of the time, but I don't think anyone wins 100% of the time. That's why they call it "gambling". I'm the last person to judge you for crapping your pants. In fact, I am impressed by your boldness. The timing on the other hand, could have been a tad bit better...like when you're not sitting on a heated leather seat...

 

What I am trying to say is that if you want to go out again, I would be more than happy to take you someplace where we can get a meal that is high in fiber and less taxing on the digestive tract.

 

I await your call,

Tad

 

P.S. - If you shat yourself on purpose to end the evening early.Touché.

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, då har man lyckats trycka in lite händer idag med.. ca 1400 st, +€90, va en del intressanta händer som jag skulle vilja lägga upp men har fan inte tid nu eftersom det är tenta imorrn :-( Ska försöka komma ihåg att lägga upp dom imorrn!

 

Musik som alltid:

 

Richard Dinsdale - Smell My Socks (Original Mix)

 

Stupid Bastard - Hype Up (Original Mix)

 

Livin Joy - Dreamer (Hardwell 2009 Rob Crouch Incomplete Mix)

 

 

744602305lzo4ro3.jpg

 

Nu plugg :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Haahahahahahahaha hade inte en aning om att jag skrivit det där hahaha att kolla pf innan man går och lägger sig efter en utgång är inte "the way to go" men men det var ju roligt iaf. :-)

 

Mindre kul att man e så jääääävla sämst på att hålla igång dagboken, även om ingen kanske läser så ska jag fan skärpa till mig och dra igång igen. Mars slutade helt okej, plussade typ €2.5k allt som allt. April däremot har börjat skiiiit men det är ju många dagar kvar som tur är, dessutom har jag rätt mycket fritid den här månaden eftersom jag läser en så slapp kurs så det blir nog mycket grind. Sjukt kul med allsvenskan igen förresten och jävligt soft med 3 pinnar i söndags, mindre kul att va på hovet idag däremot.. Jag som tänkte åka upp till Västerås också :-( får väl bli utgång istället hehe !

 

Jaja, från och med imorrn kör vi igen. GL to me :roll:

 

Avslutningsvis: TY brunka idag får du:

 

Orjan Nilsen - La Guitarra (Original Mix)

 

 

guitargirl.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synpunkter på dessa händer med par i 8or tack, gillar inte alls att folda men gillar inte syn heller :-P

 

FI spelar 21 / 13 / 3

 

Party Poker No-Limit Hold'em, $0.50 BB (3 handed) - Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (BB) ($51.90)

Button ($47.65)

SB ($112.05)

 

Preflop: Hero is BB with 8spade.gif, 8club.gif

Button bets $1.75, 1 fold, Hero calls $1.25

 

Flop: ($3.75) 6heart.gif, 2heart.gif, 4diamond.gif(2 players)

Hero checks, Button bets $3.75, Hero raises $11.50, Button raises to $45.90 (All-In), Hero ??

 

 

FI spelar 21 / 18 / 3.3

 

Party Poker No-Limit Hold'em, $0.50 BB (4 handed) - Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (Button) ($59.15)

SB ($49.50)

BB ($52.25)

UTG ($52.25)

 

Preflop: Hero is Button with 8club.gif, 8diamond.gif

UTG bets $1.50, Hero calls $1.50, 2 folds

 

Flop: ($3.75) 4club.gif, 7diamond.gif, 2diamond.gif(2 players)

UTG bets $2, Hero raises $7, UTG calls $5

 

Turn: ($17.75) 3heart.gif(2 players)

UTG checks, Hero bets $12.50, UTG raises to $43.75 (All-In), Hero ??

 

FI spelar 27 / 20 / 3:

 

Party Poker No-Limit Hold'em, $0.50 BB (5 handed) - Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (BB) ($134.39)

SB ($66.80)

UTG ($94.95)

MP ($52.05)

Button ($47.65)

 

Preflop: Hero is BB with 8heart.gif, 8club.gif

2 folds, SB bets $1.50, Hero calls $1.25, UTG calls $1

 

Flop: ($4.50) 5diamond.gif, 2spade.gif, 3club.gif(3 players)

Hero checks, UTG checks, SB bets $4, Hero raises $12.50, 1 fold, SB raises to $65.30 (All-In), Hero ???

 

Alltså i princip likadana lägen allihop med någorlunda liknande FIs, hur spelar vi? Inget alternativ känns bra i princip :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag inte uppdaterat på ett tag så bjuckar jag på ett massivt inlägg med musik idag :-D

 

Justice - Phantom pt 2 (Soulwax Remix)

 

 

Paul Johnson - Get Down 2008 (Laidback Luke Remix)

 

 

David Guetta Feat Kelly Rowland - Love Takes Over (Original Mix), kommer bli sommarens hit skulle jag tippa på !

 

 

Axwell vs. Bob Sinclar vs. Ron Carroll - What A Wonderful World (Nari And Milani Rmx), så sjukt bra tyvärr hittar jag den bara ripad :-(

 

 

Romanthony - Never Fuck (Mobbing Remix)

 

 

DJ Rockid - Girls (Original Mix)

 

 

Jesse Rose - Touch My Horn (Original Mix)

 

 

Clark Able - Lemon Head (Crookers remix)

 

 

Gregor Salto - Bouncing Harbour (Funkin Matt Remix)

 

 

ilovemusicbynodate.jpg

 

Enjoy !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skärtorsdag vaaaa, brukar va en FET partydag :-D :-D

Första coronan är öppnad, obv med en limeskiva i, och nu kör vi! Har lirat ett kort pass idag, 800 händer +€55 och tänkte köra ett kort till nu innan jag lämnar datorn :-)

 

Såhär på skärtorsdan festar vi till:

 

Fedde Le Grand - We dont take no shhh

 

 

Tyrrell - LaLaLaLaLa

 

 

House Rockerz - Guardian Angel (G And G Remix)

 

 

 

toomuchdrinking.jpg

 

 

Trevlig kväll! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

usch..bob sinclair mixen var inge alls vidare.. :-P

 

Wat wat!? den e hur bra som helst ju!

 

Heh fast i ingemansland nu hela helgen, gränna, känns väl sådär.. Tur att mobila bredbandet funkar iaf :-P Lirat 1200 händer idag, +€157 så de e nice.. Hade en jävligt intressant hand men hittar den inte i PT nu så de får bli nån annan gång! Nu Seven Pounds lak shoooo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för housemusiken , svårt att hitta bra house musik då man inte är så insatt i det och knappt vet vilka artister det är som gäller men diggar det iallfall efter att jag bodde på Malta då dom bara spelar sånt på klubbarna där nere. Så från att hata skiten så diggar jag den , tänk vad 34506 utekvällar kan göra med en.:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för housemusiken , svårt att hitta bra house musik då man inte är så insatt i det och knappt vet vilka artister det är som gäller men diggar det iallfall efter att jag bodde på Malta då dom bara spelar sånt på klubbarna där nere. Så från att hata skiten så diggar jag den , tänk vad 34506 utekvällar kan göra med en.:roll:

 

ja kolla bara på Pete...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...