Gå till innehåll

FullTiltPoker skattefritt?


Cyntax

Recommended Posts

  • Svars 232
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej, det är verkligen inte smart att göra det i ett öppet forum... tro mig.

Jag gör er och alla andra en stor fet tjänst i att hålla käften.

Hugg tag i mig när du ser mig på CC/stan någon gång så ska jag berätta mellan fyra ögon istället.

 

då kommer genast frågan om varför du öppna truten överhuvudtaget ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

då kommer genast frågan om varför du öppna truten överhuvudtaget ?

 

Det är sådana kommentarer som gör att folk som verkligen försöker hjälpa sig själva och andra tillslut inte delar med sig av sin kunskap längre.

Cyntax har i väldigt många fall hjälpt folk som har varit i stort behov, han har dessutom haft den goda viljan att dela med sig lite av den kunskap han besitter.

 

Om han vill vara snäll och berätta för någon att en uttags metod som denne tror är säker, inte är det. Men väljer att inte avslöja anledningen till detta publikt, därför att det kan skada allas våran sak.

 

Vem är då du att ifrågasätta detta?

 

Cyntax är guld, glöm inte det.

 

 

MVH

 

Fanboy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Off topic:

Cyntax vad var det för smaskigt du utlovade i din db?

Det har jag förträngt.

då kommer genast frågan om varför du öppna truten överhuvudtaget ?
Jag söker uppmärksamhet. Attention whore I am...
Det är sådana kommentarer som gör att folk som verkligen försöker hjälpa sig själva och andra tillslut inte delar med sig av sin kunskap längre.

Cyntax har i väldigt många fall hjälpt folk som har varit i stort behov, han har dessutom haft den goda viljan att dela med sig lite av den kunskap han besitter.

 

Om han vill vara snäll och berätta för någon att en uttags metod som denne tror är säker, inte är det. Men väljer att inte avslöja anledningen till detta publikt, därför att det kan skada allas våran sak.

 

Vem är då du att ifrågasätta detta?

 

Cyntax är guld, glöm inte det.

 

 

MVH

 

Fanboy

Såja såja. Han har faktiskt en poäng.

 

Angående Neteller/MB-korten så kan SKV/myndigheter se logglistor från bankerna på vilka kort som använts. Var en del skriverier om detta för några år sedan och om folk som blivit saftigt upptaxerade. Tror nog jag postat länkar om detta tidigare. Sök 3-5k posts bak i tiden på mig. Eller googla.

 

Skatteverkets egen Phil Ivey, har nästan 100% koll. Nästan. Några här ska vara glada att han inte har 100% koll. Men det är bara en tidsfråga.

Skatteverkets granskningsmetoder har förbättrats avsevärt de senaste två åren. Skv är jävligt nära att göra schack matt snart.

Än så länge är jag inte köpt av Skv.

 

http://www.dn.se/ekonomi/hardare-tag-mot-skattesmitare-1.303971

https://www.flashback.org/t301868 (inlägg 4)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dn-artikeln gav ju inte så mkt vatten på kvarn. av 100 000 utlänska kort så är det 50 som blev under granskning och 1 person har upptaxats.

 

ungefär 99 % chans att inte skv märker nåt om man använder neteller-kort, vilket jag skrev ifrån början.

 

Dock skulle jag själv aldrig använda sånt kort , man får ju dåliga kurser och dessutom så tar de väl avgifter när man tar ut kontanter i bankomat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dn-artikeln gav ju inte så mkt vatten på kvarn. av 100 000 utlänska kort så är det 50 som blev under granskning och 1 person har upptaxats.

 

ungefär 99 % chans att inte skv märker nåt om man använder neteller-kort, vilket jag skrev ifrån början.

 

Dock skulle jag själv aldrig använda sånt kort , man får ju dåliga kurser och dessutom så tar de väl avgifter när man tar ut kontanter i bankomat.

Jo, men det var också några år sedan. Skv kan ha effektiviserat sina arbetsmetoder nu. Dessutom tar det ett tag innan ärendena blir klara. När artikeln skrevs hade man just börjat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...