kaffebarn Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Ähh åkte på 40e plats när ja ställt med halv medelstack med ATs å BB hade JJ Citera
vinn2008 Postad 9 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2009 Ähh åkte på 40e plats när ja ställt med halv medelstack med ATs å BB hade JJ OK...så du står över nu då? Citera
kraclob Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Nix, byter aldrig. Har bara bytt en enda gång, spelar sämre då märker jag. Samplesize ftw Citera
kaffebarn Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 OK...så du står över nu då? Ja får tyvärr bli så... Ska leta upp nått annat live event att kvala in mig till nu istället Citera
Ola Brandborn Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Ja får tyvärr bli så... Ska leta upp nått annat live event att kvala in mig till nu istället Pokerfinnkampen eller SM såklart! Citera
kaffebarn Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Pokerfinnkampen eller SM såklart! Går dom samtidigt? Hade tänkt försöka kvala in till båda dom annars. Vad är det mer för turneringar som går nu under närmsta månaderna som man kan kvala in till? Citera
Jennez Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Går dom samtidigt? Hade tänkt försöka kvala in till båda dom annars. Vad är det mer för turneringar som går nu under närmsta månaderna som man kan kvala in till? De går inte samtidigt. Går fint att kvala in till bägge. Citera
Justcall Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Flyger från Köpenhamn och landar 17:30 om jag minns rätt. Ska bo på hotell Vila Gale, nån mer som ska bo där? Citera
vinn2008 Postad 11 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2009 Ja då var resan bokad å klar... Kollar på biljetten å ser bara ett litet fel!!!!! Har bokat hemresa 16:e MARS!!!!!! Bara 1 månad längre tid i portugal än jag räknade med. Ska man skratta eller grina:roll: Å det Absolut roliga är att det inte går att boka om den!!!! Så¨TIPS vad man gör i Portugal 1 MÅNAD!! Citera
kaffebarn Postad 11 Februari , 2009 Rapport Postad 11 Februari , 2009 Ja då var resan bokad å klar... Kollar på biljetten å ser bara ett litet fel!!!!! Har bokat hemresa 16:e MARS!!!!!! Bara 1 månad längre tid i portugal än jag räknade med. Ska man skratta eller grina:roll: Å det Absolut roliga är att det inte går att boka om den!!!! Så¨TIPS vad man gör i Portugal 1 MÅNAD!! Haha ja du kan ju börja med att vinna turneringen =) Lycka till där nere alla ni som ska dit! Citera
Ola Brandborn Postad 11 Februari , 2009 Rapport Postad 11 Februari , 2009 Ja då var resan bokad å klar... Kollar på biljetten å ser bara ett litet fel!!!!! Har bokat hemresa 16:e MARS!!!!!! Bara 1 månad längre tid i portugal än jag räknade med. Ska man skratta eller grina:roll: Å det Absolut roliga är att det inte går att boka om den!!!! Så¨TIPS vad man gör i Portugal 1 MÅNAD!! SAS brukar ha 24 timmars "ångervecka" om du bokade med dem. Citera
vinn2008 Postad 11 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2009 SAS brukar ha 24 timmars "ångervecka" om du bokade med dem. Nix bokat med annat bolag =( Citera
Recommended Posts