sexyterran Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Tänk på vem fan som helst: http://en.akinator.com/ Citera
okocha Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Bah, han visste inte vem ramzi var liksom. Han gissa på Gus Hansen. Fisk. edit: han gissa rätt på bamse iaf Citera
Nice Hand GG Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Bah, han visste vem Dagisbarn(Guild Wars) var men han kom fram till att det var Vurtne(wow)... Tror jag blev förnedrad Citera
sexyterran Postad 30 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2009 här klara han bill gates och phil ivey efter att ha sumpat en jävla massa frågor på om de hade 2 ben eller om de var israeler etc Citera
Nice Hand GG Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 hahahaha nöt spelet! Tänkte kolla ifall Ola var med... kolla vad han naila! Citera
eurythmech Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Så sjukt jävla dum. Varför börjar den fråga om karaktären är geolog efter att jag sagt att det är en pokerspelare? Citera
mr-flow Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 [x] annika sörenstam [x] Antonius [x] Anja pärson [x] Wolverine [x] Nalle puh [x] Fidel Castro [x] Vlademir Putin [x] Pete Sampras [x] Nicole Richie [x] Jaques Shirac (stavning?) [x] Kurt Cobain [x] Benny i Abba [x] Condonleezza Rice [x] "Någon av mina lärare" (med frågan is it one of your teachers?) [x] Kusin (insåg att det var galet enkelt) [x] Bob Marley Utan inbördes ordning, och jaa jag har suttit på en buss med internet senaste 2 timmarna. Sen var det endel den inte klara men typ J-O waldner mfl. Men inte särskillt många. Citera
eurythmech Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Efter 20 frågor var faktiskt Thurston Moore en jävligt bra gissning, då svaret var Charles Thompson/Black Francis/Frank Black, med tanke på hur lite information anden fått genom sina oimponerande frågor. Citera
sexyterran Postad 30 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2009 Han körde den här på phil ivey "Is he black?" yes "is he white?"... men nej ffs... och sen på göran persson "did he govern your country?" yes. "does he wear parfume?" wtf? nej tror inte det "is he fat?" aa som fan "is it göran persson?" gw Citera
Nice Hand GG Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Seriöst roligaste "spelet" under 2009 so far. Jag tänkte Dan Glimne Citera
Lolle Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Fasen, tog Sarah Palin utan problem... tilt! Citera
Joeduck Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Tänkte på Djingis Khan. Has your character killed humans? (x) Is your character korean? ... Is your character arab? ............ Citera
Metaddict Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 18 frågor för Frank Zappa. Tyckte han var på väg mot villospår när han plötsligt frågade om min karaktär har mustasch Ez Citera
Metaddict Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Cool grej absolut. Småbuggar märker man efter ett tag, först svarar man ja att karaktären är amerikan, 6-7 frågor senare frågar akinator om min karaktär är europé. Sen gissar den uppenbarligen den mest kända personen inom genren man är i när den har slut på frågor. Även om man redan gett svar som omöjliggör att han skulle ha rätt. Citera
popquee Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 MEN LOL! wtf gör han, hur kan han ta alla.. Citera
eurythmech Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 MEN LOL! wtf gör han, hur kan han ta alla.. Frågan är väl snarare hur du gör. Citera
popquee Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Frågan är väl snarare hur du gör. Jo jag bestämmer mig för en person, sen svarar jag på hans frågor. Hur gör du själv? btw, jag tar en person som han borde klara rimligtvis, men ändå sjukt att han tar de på så cp frågor. Jag tar inte luffaren utanför fönstret, som du kanske gör?. Citera
eurythmech Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Hur gör du själv? Jag besitter ett uns fantasi. Citera
popquee Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Jag besitter ett uns fantasi. Vad bra, då är vi två. Citera
Dead-Inside Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Fy fan va glad jag blir. "Is your character from an anime (Japanese?)" Probably Partially "Is your character a bear?" Yes "Is your character brown?" Yes Så jävla bra. I think of... Pedobear. Citera
Recommended Posts