Gå till innehåll

eurythmech 3ithriwenth84wut8reijhgifsdznd


eurythmech

Recommended Posts

Lägg av för fan. Har aldrig påstått att du inte är en plussande spelare. I själva verket är jag ganska övertygad om att du är en utmärkt pokerspelare som det går relativt bra för.

Mina kommentarer innan din senaste ban handlade om att du just då backade rakt ut i intet och kanske skulle ägna dig mer åt ditt spelande än att gödsla pf med en massa bokstavssjukdomsliknande utbrott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det som stör mest är den fullständiga bristen på självinsikt och eget ansvarstagande från Eury's sida. Han ger i alla fall intrycket av att han på fullaste allvar tror att det är andra personers bristande tankeförmåga (det brukar vara det han klagar på) som är grunden för hans utagerande. Någonstans får man ju förstå att det kaaaaaanske inte är de andra de är fel på utan kanske något man själv bär med sig.

 

Va? Upprinnelsen är ju vanligtvis att någon sagt något puckat. Som t.ex nu, när du använder apostrofgenitiv - det är ju under vanliga omständigheter fullt tillräckligt för att motivera verbalt spöstraff.

 

Men det skulle alltså vara fel på mig som har svårt för dumhet?

 

Och vad exakt är den poängen? Att du kan skattesmita när det passar dig? ;-)

 

Tja, jag angriper ju sällan någon på godtyckliga grunder t.ex.

 

Nej, det är inte helt ointressant. Du driver här tesen att ditt sätt minskar bruset. Vad har det blivit för resultat? Har bruset minskat?

 

Det är självfallet omöjligt att svara på. Jag misstänker att ditt svar på den frågan vore "Nej, för du i sig, och all diskussion som omger dig, är ett jävla brus". Och visst är det så. Dock är jag själv optimist i den bemärkelsen att jag faktiskt tror gott om människor i viss utsträckning. Jag tror nämligen att de allra flesta är kapabla att prestera så in i helvete mycket mer, rent mentalt, bara genom att slå på ON-knappen. Någonstans så tror jag ändå att någon jävel nån gång tänkt "Ja, det är sant. Varför bemödade jag mig ens om att fråga någonting som jag lika gärna kunnat googla själv?".

 

Nej, men det är ditt fel att de okunniga förblir okunniga eftersom sättet du levererar kunskap på snarare gör dem fientligt inställda istället för öppna. Du är med andra ord ett padagogiskt missfoster så det bästa hade varit om du slutade försöka dela med dig av din kunskap till massorna. Det är alltså inte det du försöker lära ut som är fel, det är hur du gör det.

Du har AIDS helt enkelt (som någon annan uttryckte det). Det är jättesnällt att du vill lämna blod men vi vill inte ha det.

 

Du menar naturligtvis att jag levererar högkvalitetsblod som ni inte bemödar er om att använda för att transfusionspåsen är lite tyngre än vanligt.

 

Faktum är att min pedagogik givetvis har sina klara brister, såsom stort bortfall av elever - men den är ju också överlägsen för den som bemödar sig om att anstränga sig.

 

Av ungefär samma anledning som självmordsbombare agerar självuppoffrande. Det är ju fint att de vill få ett bättre samhälle men det blir så fel när de försöker.

Så jo, du behöver verkligen hjälp. Oavsett om dina utbrott är på riktigt eller om du bara levlar.

 

Fast...det blir inte fel. Men där lär vi inte bli överens, någonsin.

 

Och nej, du har ingen aning om vad du pratar om, gällande min mentala hälsa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägg av för fan. Har aldrig påstått att du inte är en plussande spelare. I själva verket är jag ganska övertygad om att du är en utmärkt pokerspelare som det går relativt bra för.

Mina kommentarer innan din senaste ban handlade om att du just då backade rakt ut i intet och kanske skulle ägna dig mer åt ditt spelande än att gödsla pf med en massa bokstavssjukdomsliknande utbrott.

 

Precis. Du. Du, av alla människor. Du. Vågade påstå att jag kanske inte spelade bra. Det ser inte bra ut. Folk kan tro att du har en poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sjukt roligt när det skrivs av en kille som regelmässigt dömer ut folks mentala hälsa.

 

Herregud Eury, din dubbelmoral vet ju inga gränser.

 

Jag springer väl inte runt och förklarar för folk att de är i stort behov av psykiatrisk behandling? Jag lyfter fram faktum om deras bristande intellekt.

 

Hur kan du ens börja få det till samma sak?

 

Har inte ni något vettigare för er?

 

Jag undrar också det. De senaste dagarna har varit jävligt jobbiga ur forumsynpunkt och jag har inte särskilt mycket intresse av att fortsätta att ägna mig åt ett forum som är mer en belastning än en tillgång.

 

I nuläget ser jag inga större glädjeämnen i allt det här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar naturligtvis att jag levererar högkvalitetsblod som ni inte bemödar er om att använda för att transfusionspåsen är lite tyngre än vanligt.

 

Fan vilken bra liknelse det var med AIDS. Du vägrar inse att du bär på sjukdomen men när/om du kommer till insikt kommer du må så mycket bättre tack vara att du får bromsmediciner och terapi.

 

Så för allas trevnad, kan du inte HIV-testa dig i alla fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vilken bra liknelse det var med AIDS. Du vägrar inse att du bär på sjukdomen men när/om du kommer till insikt kommer du må så mycket bättre tack vara att du får bromsmediciner och terapi.

 

Så för allas trevnad, kan du inte HIV-testa dig i alla fall?

 

Kan du försöka förstå att du pratar i nattmössan? Du är inte kapabel till att bedöma hur jag mår eller om jag behöver korrigering. Dessutom var min kontraliknelse det bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag springer väl inte runt och förklarar för folk att de är i stort behov av psykiatrisk behandling? Jag lyfter fram faktum om deras bristande intellekt.

 

Hur kan du ens börja få det till samma sak?

 

Nej, du har givetvis rätt. Du kallar folk för mongon och utvecklingsstörda istället och har dessutom mage att kalla det för ett faktum. Det är ju mycket bättre.

 

Jag undrar också det. De senaste dagarna har varit jävligt jobbiga ur forumsynpunkt och jag har inte särskilt mycket intresse av att fortsätta att ägna mig åt ett forum som är mer en belastning än en tillgång.

 

I nuläget ser jag inga större glädjeämnen i allt det här.

 

Ok, men googla lite då så fattar du nog hur du bäst löser problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du försöka förstå att du pratar i nattmössan? Du är inte kapabel till att bedöma hur jag mår eller om jag behöver korrigering. Dessutom var min kontraliknelse det bra.

 

Jag är ganska säker på att du inte mår bra, sen kan du ju skylla på ditt intellekt och "självuppoffring" hur mycket du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis. Du. Du, av alla människor. Du. Vågade påstå att jag kanske inte spelade bra. Det ser inte bra ut. Folk kan tro att du har en poäng.

 

Givetvis har jag en poäng. Finns hittills inget som tyder på att du hanterar motgångar inom pokern på annorlunda sätt än här på pf. Gammal hederlig tilt med andra ord.

Du skrev själv att du plussade varje dag när du var avstängd från pf. Någon som påstår sig vara en slags supertänkande övermänniska borde faktiskt inse att det kan finnas ett samband.

 

Det är såååå fel att anklaga euro för dubbelmoral bara för att han inte skattar sina ps vinster.

 

Nej.

 

 

Sen kan man ju fundera lite över hur någon som postar nedanstående klipp på tuben egentligen fungerar, men det är en helt annan sak.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, inte om han anser att "regler är till för att följas". Antar att du menar eury.

 

 

Han skrev väl här i tråden att han inte tyckte att "regler är till för att följas" utan att han vill att regler ska vara konsekventa? men antar att du har något citat någon annanstans ifrån? (bara det inte e ifrån den där bizarra pokerregeldiskussionstråden;-) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är såååå fel att anklaga euro för dubbelmoral bara för att han inte skattar sina ps vinster.

 

Bra, då kan du ju besvara frågan som jag förgäves har försökt få svar på från Eury:

 

"Återigen, om du nu har rätt att som individ avgöra vilka skatter du ska betala, varför har inte andra individer också rätt att göra det?"

 

Ingen dubbelmoral i sikte här. No, sir. Precis som när man redigerade bort Trotskij från bilder med Lenin har dubbelmoralen tvättats bort av kommunismens osalige ande. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...