Gå till innehåll

eurythmech 3ithriwenth84wut8reijhgifsdznd


eurythmech

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är Deadwood en Tv4 serie?

Har väl gått på nån svensk kanal, minns inte vilken. Jag köpte boxen med alla 3 säsonger (tro det eller ej, men serien har en början OCH ett slut :-)).

 

Producerad av HBO, dvs samma bolag som finns bakom bl a Wire och Rome. HBO verkar vara garant för grym kvalitet.

 

Jag har planerat att ha en vit månad i februari - min första någonsin. Ja, ni fattar.

Nästa helg är jag klar med min vita månad. Inte så tufft som jag trodde. Tappat 3-4 kg enbart på det och känns riktigt bra i övrigt också, framför allt att inte dega bort lördagar och/eller söndagar. Rekommenderas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick tio gratisdollar på Nordicbet.

 

Tänkte rusha på omahan.

 

$10 => €18.98

 

Har Nordicbet två rum eller? Grejen är, när jag körde igång browserklienten så stod det dollar, men i den nedladdade var jag tvungen att föra över i kassan, och då blev det euro. Hur som helst, får fortsätta rusha sen när jag har tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har planerat att ha en vit månad i februari - min första någonsin. Ja, ni fattar.

 

Inte för att jag har stora problem med eller utan spriten - utan för att jag får allt större problem med ångestattacker - framför allt när jag druckit kvällen innan. Så liksom, ska se om det blir bättre på den fronten.

 

Jag ser inga stora problem med att hålla mig ifrån alkohol - jag har kanske 3-4 dagar med alkohol en typisk månad, och att eventuellt gå på nån fest nykter låter mest spännande.

Däremot funderar jag lite på att fuska nästa helg, när vi ska ut och äta gott. Det blir en helkväll med Hello Saferide med flickvän och hennes syster, och därefter ansluter systers pojkvän och eventuellt ett till par. Då ska det ätas gott och flott - om vi får bord.

 

Att det råkar vara alla hjärtans dag är mest ett sammanträffande.

 

Men fan - finmat utan vin? Vi får se.

 

Det där är intressant tills man testar det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där gör jag hela tiden. Har man börjat på något måste man slutföra det hur gärna man än vill gå vidare. Karaktärsdanande, hoppas jag!

 

Det är värre för mig som sitter och grindar One Tree Hill. Måste jobba mig igenom två mer säsonger av Lucas kisande ögon och konstanta "tyck-synd-om-mig"-min innan jag kan ge mig på nåt annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till med den vita månaden. För egen del blir det att hålla katastroffyllorna noll till antalet under 2009. Att bryta en 20-årig trend blir inte lätt. Första stora testet blir pokergalan på Sheraton med min kusin som också är glad i alkohol.

 

Edit: självklart finns det ingen risk att vi är dyngraka på Sheraton, utan jag är mer orolig vad som händer efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag varvat ett tv-spel. Det var inte igår. Det vette fan om det hänt tidigare det här årtusendet ens. Spelet i fråga var Mario Kart till DS. Jag klarade både GP- och Missiondelarna idag. Förutom då att det visst finns ett dolt Mission 7 också. Men det låtsas inte jag om.

 

Vi får styra upp lite Wii nu så kan vi köra HU4ROLZZZZZZ MKW :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...