AA-MRPoker Postad 23 Januari , 2009 Rapport Postad 23 Januari , 2009 hallå Kan inte få in pengar på ftp med mitt visa kort testat många gånger kortet är det inget fel på. Så vad kan det då vara ????. Fixade rb + bonus va en sida om det är något som kan hjälpa er att hjälpa mig att hitta felet. Citera
Lixifer Postad 23 Januari , 2009 Rapport Postad 23 Januari , 2009 Det är inget sånt VISA-electron eller vad det heter? (Alltså inget fullvärdigt standard VISA menar jag) Citera
Kepsen Postad 23 Januari , 2009 Rapport Postad 23 Januari , 2009 Det är inget sånt VISA-electron eller vad det heter? (Alltså inget fullvärdigt standard VISA menar jag) vad är det för fel på visa electron, funkar på alla sidor jag spelat på?.. Citera
pokerpewe Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Det är inget sånt VISA-electron eller vad det heter? (Alltså inget fullvärdigt standard VISA menar jag) vad är det för fel på visa electron, funkar på alla sidor jag spelat på?.. Har du testat flera gånger så fungerar det förmodligen inte på just Full tilt. Många ställen som inte accepterar visa electron tyvärr. Citera
frekje Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 vad är det för fel på visa electron, funkar på alla sidor jag spelat på?.. Vissa internetbaserade försäljningsställen tar inte Visa Electron för att det har en historia av att ges till folk med sämre kreditvärdighet iom att Visa möjliggöra övertrassering av kontot (förutsatt att det tillåts av banken) men det gör inte Visa Electron. Dock börjar dessa skillnader suddas ut mer och mer. Citera
Full Tilt Support Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Hej, Visa electron fungerar precis som ett vanligt Visa hos Full Tilt Poker. Precis som en del nämner så kan det dock ha med kreditvärdighet alternativt att du är under 18 år. I båda fallen så blockeras överföringen i så fall av din bank. Ett annat alternativ är förstås om du använt detta kort på andra konton, vilket i så fall skulle kunna komplicera saker och ting. Om så är fallet så föreslår jag att du kontaktar supporten för att reda ut det hela och be dom hjälpa dig att göra en inbetalning. Om du har internetbank så kan du t.ex betala in direkt därifrån via banköverföring. Andra alternativ är bland andra NETELLER och moneybookers. Båda har sina för- respektive nackdelar. Utan mer information så är det svårt att säga exakt vad som är fel, det är givetvis inget som vi ska diskutera i detalj här på forumet. Om du vänder dig till supporten (support-se@fulltiltpoker.com) så kan dom ge dig riktlinjer för vad som gäller med just ditt kort. Hoppas det löser sig, annars får du gärna skriva en följd post här eller skicka ett PM så ska jag se om jag kan hjälpa dig lite mer. MVH, Full Tilt Support Citera
Recommended Posts