Caroline87 Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Hej, kan någon svara på en snabb fråga. Jag reggar mig till en satellit på FTP och vinner, jag kan sedan inte spela main eventet, får jag då tournament dollars eller något om jag avreggar mig? ja, något får du. lite osäker men förmodligen T$. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 23 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 25 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aaaah Postad 25 April , 2009 Rapport Share Postad 25 April , 2009 ..... Bästa rivern någonsin.. han visade iaf upp AQ, klöver Q efteråt .. alltid fint att lacka lite i chatten innan man lägger sig för att provocera dom till att visa upp Snygg läggning, hade fi varit lite smart hade han värdebettat normalt och du hade väl förmodligen värderaisat?! Då hade han ju fått lite betalt iallafall, men det är ju bara att tacka o ta emot när han visar face up vad han har Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 25 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 26 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 26 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Rekordpott haha! :-D Kan knappast ha dragit ut va? vad för 10a finns i hans range? Hatar svs i sånna här lägen att man inte får se muckade händer.. sjuk hand imo Du får med dig fyra pers till floppen efter fyrbet och undrar vilka tior som finns i hans range? Testa varenda Tx som finns. Höj mer pre. Det ligger nära 70 i potten och du raisar med 32. Mtp att det ligger mer än 60 döda BB i potten hade jag nog pushat rakt av (och hoppats på syn såklart). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Ge mig ett nytt fint nick till b2b! Eva123 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 27 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Kommer göra en omstart nu till mars. Har rullen uppdelat på redbet och svenskaspel, vi får se om jag flyttar över allt till redbet eller om jag har kvar på båda sidorna. Jag kommer börja på NL10, så fort jag har spelat in några inköp och känner att jag slår nivån ordentligt så kommer jag flytta upp för jag har rullen för NL20. På svs spelar jag ibland FR när jag känner för det, men som sagt vi får se om jag har pengar kvar där. När jag fått ordning på rullen kommer jag uppdatera med exakt statistik osv, posta händer, stats, resultat osv. Nu måste jag sluta så jag inte missar bussen, uppdaterar ikväll hur redbet liret har gått, var otroligt fiskigt imo när jag testade lite för en stund sen. piz! Mars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Tableninja? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Är dålig på hjälpmedel för att multitabla. Man kanske borde testa det? Vilka rekomenderar db författaren och andra? Varför? Hur är det med säkerheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Är dålig på hjälpmedel för att multitabla. Man kanske borde testa det? Vilka rekomenderar db författaren och andra? Varför? Hur är det med säkerheten? TABLENINJA är det enda rätta! googla fram det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts