Gå till innehåll

Caroline87 - SH nystart, STATS ANALYS!

Recommended Posts

• Svars 798
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Haha jaja, vet inte varför jag äns förväntar mig att få någon som helst analys längre än 2 ord när jag postar en hand.

Jag synade, han visade AQ men folk är ju så förbannat resultatorienterade på detta forum så får nog börja manipulera mina händer lite bättre.

Då borde du foldat eftersom han visade AQ...:rolleyes:

Nemen seriöst, vad vill du att man ska analysera i handen? Du postar inga stats/reads och utan det så är det så självklart hur handen ska spelas. Orsaken att du postade handen är att du själv är resultatorienterad. :)

Postad

Jag hade nog dunkat turn... eller höjt, orkar inte räkna på stackarna... Brädan är så megadragig så han kan gå in i i döden med ett kombodrag eller tro att du har det, så att han själv dör med en triss... Som spelad syn på river... Så klart..

Postad
Hehe, ja jag visste att det skulle komma upp att jag själv var resultatorienterad :-)

Jag vill att man istället för att skriver "syn", "call", "snap" "fold", "in med det på floppen", att man motiverar det hela.

Tex. "Jag skulle spela handen likadant fram tills river eftersom att du genom att höja foldar ut en stor del av hans range. Hans AQ's/KQ's bör du få betalt av även om du inte skeppar turn/river. På river sätter jag honom på AQ/KQ kanske även QQ samt att han ibland dyker upp med en bluff"

Oj, nu rann tiden iväg det där får räcka som svar.. tror ni förstår poängen. ses i dimman!

Jo, jag förstår. :) Ska vara mer tydligen i framtiden!