fiddski Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 skönt att man inte är ensam med att börja året kasst.. nej men seriöst, bara att bita ihop och nöta på! Citera
Antisk Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 trebetta AK och få in TT pre imo Citera
Teh_MoUsE Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 trebetta AK och få in TT pre imo +1 AK är jättesqueeze, TT är syn okej. Citera
mattiaz Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 TT vs ? tryck turn om något. ( hade velat se en höjning till 80 på flopp) Citera
sammejao Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Varför skulle jag få mer värde av hans range genom att höja 80 på flopp? +1 Citera
sammejao Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Haha jaja, vet inte varför jag äns förväntar mig att få någon som helst analys längre än 2 ord när jag postar en hand. Jag synade, han visade AQ men folk är ju så förbannat resultatorienterade på detta forum så får nog börja manipulera mina händer lite bättre. Då borde du foldat eftersom han visade AQ... Nemen seriöst, vad vill du att man ska analysera i handen? Du postar inga stats/reads och utan det så är det så självklart hur handen ska spelas. Orsaken att du postade handen är att du själv är resultatorienterad. Citera
Orrarah Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Jag hade nog dunkat turn... eller höjt, orkar inte räkna på stackarna... Brädan är så megadragig så han kan gå in i i döden med ett kombodrag eller tro att du har det, så att han själv dör med en triss... Som spelad syn på river... Så klart.. Citera
sammejao Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Hehe, ja jag visste att det skulle komma upp att jag själv var resultatorienterad Jag vill att man istället för att skriver "syn", "call", "snap" "fold", "in med det på floppen", att man motiverar det hela. Tex. "Jag skulle spela handen likadant fram tills river eftersom att du genom att höja foldar ut en stor del av hans range. Hans AQ's/KQ's bör du få betalt av även om du inte skeppar turn/river. På river sätter jag honom på AQ/KQ kanske även QQ samt att han ibland dyker upp med en bluff" Oj, nu rann tiden iväg det där får räcka som svar.. tror ni förstår poängen. ses i dimman! Jo, jag förstår. Ska vara mer tydligen i framtiden! Citera
Recommended Posts