Gå till innehåll

sturedenstore - sadlar om eller slutar


sturedenstore

Recommended Posts

Jaha.. Då verkar det vara dags för mig att skriva lite igen. Har haft ett antal dagböcker här tidigare som överlevt olika länge av olika anledningar. Har senaste året härjat runt mest på svs 5/10 med överlag goda resultat. Nu känns det dock som jag gått in i väggen totalt och blir illamående bara jag öppnar klienten. Dags för någon sorts nytändning mao. Och vad kan vara bättre nytändning än att prova på nya jaktmarker?

 

Har tidigare haft löjliga problem med att hålla spelet seriöst på $ siter pga "leksakspengarskänslan". Nu ska det dock bli ändring på det då jag insett att jag aldrig kommer stå ut med svs horribla klient under hela min "karriär". Ägnade gårdagen åt att (förutom bli utdragen och setupad på svs) leta lite efter ny site för fortsatt spel. Till min fasa så visade det sig att jag i min dumma ungdom redan reggat diverse skumma konton på så gott som alla siter. "Emailadressen du angivit används redan av ett annat konto" osvosv. Förutom att jag glömt de flesta användarnamnen så är nicken så otroligt skämmiga att ingen med lite självrespekt skulle komma på tanken att lira på kontot.

 

Efter mycket om och men så lyckades jag hitta en sida där jag ännu inte satt mina smutsiga fötter. Enligt grindpolare så ska siten vara fiskig som fan dessutom, skepp ohoj! Sidan är ingen annan än Cakepoker, klienten verkar acceptabel och supporten mkt bra så varför inte göra ett försök tänkte jag. Höjde mina insättningslimits igår natt och det skulle ta 24h innan de började gälla. Så jag har faktiskt hela dagen på mig idag att ägna åt annat än poker. Jag har också lite tid på mig att fundera över vad jag egentligen vill få ut av det här äventyret.

 

Det här är väl vad jag kommit fram till än så länge:

 

:s: Sätta in $5000 och börja liret på NL100

 

:s: Ha någolunda br krav och följa dessa, minst ha 40 inköp för varje nivå över NL100 (kommer inte spela lägre).

 

:s: Spela med stoploss på 8 inköp, tappar jag 8 inköp är det inget spel förrän följande dag som gäller.

 

:s: Kolla mer cardrunners och utveckla mitt 100bb 6-max game.

 

:s: Försöka spela lite HU.

 

:s: Spela mycket..

 

-----------------

 

Kommer som sagt inte att påbörja spelet förrän nån gång i morgon då jag förhoppningsvis fått in lite deg på sidan. Men jag vill redan nu göra det klart att jag inte har några som helst förväntningar på dagboken. Jag har den inte för att utvecklas, bolla idéer, posta händer och resultat eller dylikt. Jag har den enbart för att kunna skriva av mig vid behov, ibland kan det innebära att något roligt har hänt men mestadels kommer det bara bli en massa gnäll när det går dåligt. Så ni som inte orkar lyssna på massa whine om färgdrag som missar och set som blir krossade bör nog inte titta in här igen.

 

Med det sagt så hoppas jag några utav er ser fram emot att dela den missär som är mitt liv med mig i min resa mot $$ miljonerna.

 

Tills vidare håll till godo

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

last...

 

 

GL! :-)

 

edit: Går det verkligen att ta ut pengar från Cakepoker? Strular inte dem som fan? :S

 

Tttyt

 

Jag har inte kollat så ingående på uttagsmöjligheter faktiskt.. Kanske är en bra idé iofs.. Hatar sidor som krånglar en massa, kanske får ta mig en funderare på det. I annat fall kan jag tänka mig en ongamesite, så om någon har tips på en bra sådan med nån sorts bonus, rakeback så uppskattar jag tipsen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL sture! Blir skönt att slippa dig på svs ett tag. Känns som att din stoploss är lite lågt satt om du ska försöka spela mkt. Tycker det är bättre om du bara stänger av om du inte spelar bra ist.

 

Tror du är tillbaka på svs inom 2 månader, känns som alla har en sorts hatkärlek till svs som man inte kan släppa. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha men burgarn då! Din fule äckliga jävel :D Jag har fan slutat spela på svenska rigg...blev så jävla utdragen i varenda jävla pot, så jag gjorde som dig och började på en ny site! Ni kan hitta mig på redbet NL100 euro nu. :D har en fin rakeback deal osv

 

Lol har hela svs midstakeselit ramlat ner i samma svarta hål av bedrövelse och missär?

 

Stort GL. Tycker du ska skrota stopplossen dock, åtminstone höja den en del. 4 inköp swingar man sjuuuukt snabbt på ongame, swingigare site får man leta efter.

 

Tyty!

 

Får se hur jag gör med stoplossen, någon sorts max vill jag ha, men som du säger kanske den är lite väl lågt satt.. Börjar såhär så höjer jag den om jag märker att de går alldeles för fort :-)

 

 

GL sture! Blir skönt att slippa dig på svs ett tag. Känns som att din stoploss är lite lågt satt om du ska försöka spela mkt. Tycker det är bättre om du bara stänger av om du inte spelar bra ist.

 

Tror du är tillbaka på svs inom 2 månader, känns som alla har en sorts hatkärlek till svs som man inte kan släppa. :-)

 

Ty sir!

 

Ska bli skönt att slippa ditt nick till vänster ett tag också.. Angående stoplossen så har ni nog rätt att den är lite lågt satt.. får ta mig en liten funderare på den, men någon vill jag iaf ha då jag har varit horribel på att sluta i tid på slutet. Måste få lite ordning på de först innan jag börjar lita på mitt eget omdöme igen :-P

 

sjukt att du inte nämner mig, den enda kompis, en enda gång under första inlägget :S

 

Lol eftersom du är min ende vän så borde du veta att jag är en egocentrisk jävel som bara bryr mig om mig själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första sessionen avslutad btw.. Körde 4 bord NL100 och blev positivt överaskad av klienten.. Har tidigare tyckt att ongame haft lite äcklig layout, men den var faktiskt helt okej att spela på. Lirade med borden i mini view för att vänja mig vid det direkt, ska försöka bli lite mer bekväm med fler bord framöver också och då är mini view nöten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

fyfan... ja redbet verkar ju inte vara mindre riggat...det är helt jävla sjukt hur jävla utdragen jag blir! 3 set utdragna av färgdrag, i rad!!!!!!!!!!!!!!!! 1 set over set och 1 kk mot aa på en jävla session :( saijodkölasfjasfklaskdlk aöskdjkaöldas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...