Gå till innehåll

sturedenstore - sadlar om eller slutar


sturedenstore

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag hade större förväntningar på Kongocasa :S

 

Hmm :roll:

 

tyty sture :=) Ska oxå beställa en då. Jo sant det är grymt att förändra dygnsrytmen för nu mer lägger jag mig senast elva typ stor förändring hinner göra massor under dagen. Tidigare såg jag inte ens "dagen" man levde som en vampyr

 

Np, kör på de, kommer säkert inte bli besviken :-)

 

Ska också köpa skärm därifrån i samband med köp av stationär och undrar vilken jag ska ta. Det ska vara minst en 24tummare.

 

Varför valde du just T240 Sture?

 

Schysst läsning btw, du måste ha fått ett fint betyg i svenska. :)

 

Just elektronik har jag väldigt dålig koll på överlag så jag har ingen koll på de tekniska bitarna. Valde väl den för den var i toppen av de populäraste skärmarna på pricerunner och var så jävla snygg :-P:roll:

 

hehe tyty

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HEHE

 

Tydligen verkar Bögendy ha slutat vara nit, så jag tror du klarar det! :mrgreen:

 

Lololololo du är precis som heltoker, kaxig och kallar folk bögar så fort tillfälle ges, vi skulle nog komma bra överrens irl 8-)

 

looooooll mentalt kommer han aldrig vilja spela coolare än sitt vanliga 14/8- spel

 

blah blah ända sedan spanska svängen fick sig en åktur i bulgarien så har du varit en kaxig liten jävel.. mitt nya pokermål är numera att ha högre siffror än du på alla stats som finns att tillgå! fisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ytterligare en session. Spelade 6 bord och sprang fan inte roligt asså.. Var ett jävla trampande på samma ställe under lång tid, sen lyckades jag plocka in några inköp och skulle precis stänga ner, men då lyckades jag träffa mina första par för dagen i 3-betade potter. AQ på QTx och AK på K84, väldigt förvånande att man var uppe mot AA båda gångerna eller? Tack vare den skiten och lite till innan jag stängde resulterade i ett litet back på typ 50 till.. Lagom tiltande.. Så är ungefär 930 amerikanska back idag enbart på NL100, ship ship.

 

Btw så hade jag stora förhopppningar på den här månaden som började fantastiskt lovande med 50k på 12 dagar, men sen dess måste jag gjort något väldigt hemskt för att uppröra pokergudarna (och övriga gudar också för den delen) för jag har ta mig fan inte vunnit många händer sen dess.. Vet inte riktigt hur jag ligger för månaden atm eftersom jag inte riktigt vågat räkna ihop skiten och efter dagens missär är man ju inte direkt sugen på de heller.. Men men är som sagt bara att bryta ihop och komma igen, med flytet jag har just nu så är ju varje dag jag inte blir träffad av blixten eller blir biten av något förrymt giftigt djur från skansen en bra dag. Iiiiits gooood to bee alive

 

Jag kan iaf skratta mig lycklig åt att jag inte är någon av de här idioterna.

 

 

 

EDIT: Räknade ihop resultatet, mår illa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lololololo du är precis som heltoker, kaxig och kallar folk bögar så fort tillfälle ges, vi skulle nog komma bra överrens irl 8-)

 

 

 

blah blah ända sedan spanska svängen fick sig en åktur i bulgarien så har du varit en kaxig liten jävel.. mitt nya pokermål är numera att ha högre siffror än du på alla stats som finns att tillgå! fisk.

 

Jag är bara kaxig på internetforum, vågar inte IRL :( Bögskämt stämde nog dock in hyfsat bra :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ytterligare en session. Spelade 6 bord och sprang fan inte roligt asså.. Var ett jävla trampande på samma ställe under lång tid, sen lyckades jag plocka in några inköp och skulle precis stänga ner, men då lyckades jag träffa mina första par för dagen i 3-betade potter. AQ på QTx och AK på K84, väldigt förvånande att man var uppe mot AA båda gångerna eller? Tack vare den skiten och lite till innan jag stängde resulterade i ett litet back på typ 50 till.. Lagom tiltande.. Så är ungefär 930 amerikanska back idag enbart på NL100, ship ship.

 

Btw så hade jag stora förhopppningar på den här månaden som började fantastiskt lovande med 50k på 12 dagar, men sen dess måste jag gjort något väldigt hemskt för att uppröra pokergudarna (och övriga gudar också för den delen) för jag har ta mig fan inte vunnit många händer sen dess.. Vet inte riktigt hur jag ligger för månaden atm eftersom jag inte riktigt vågat räkna ihop skiten och efter dagens missär är man ju inte direkt sugen på de heller.. Men men är som sagt bara att bryta ihop och komma igen, med flytet jag har just nu så är ju varje dag jag inte blir träffad av blixten eller blir biten av något förrymt giftigt djur från skansen en bra dag. Iiiiits gooood to bee alive

 

Jag kan iaf skratta mig lycklig åt att jag inte är någon av de här idioterna.

 

 

 

EDIT: Räknade ihop resultatet, mår illa.

 

asg (videon), killen på studsmattan i slutet. :D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här dagen har väl inte varit en av de bästa i mitt liv.. Dåligt med sömn, lite bakis, totalt förnedrad av ongame.. Det lilla positiva med den här dagen måste ju ändå vara att svs faktiskt älskar mig trots allt. När det var som mörkast och både tilt och raseri var inom räckhåll så tröstade de mig med några floppade set och 2 träffade färgdrag inom loppet av 40 min, om de inte är kärlek så vet jag inte vad som är det :h:

 

Tack vare den röda fula klienten så är dagens resultat inte så fruktansvärt som det ett tag var. Stannar på typ $910 ner på ongame och ca 4200kr+ på svs. Det innebär ett dagsresultat på ungefär 3400kr ner, långt från katastrof mao.

 

Månaden ligger i skrivande stund på ungefär 25k upp vilket är godkänt, hoppas hitta en liten avslutningsrush nu så man inte halkar allt för långt efter i årsplaneringen som innebär 500k inspelat.

 

Nu ska jag börja kolla på nya säsongen av 24 och få lite välbehövlig sömn.

 

När jag tycker väldigt synd om mig själv så brukar jag kolla youtubevideos där randomfolk skadar sig, då brukar jag må bättre. Enjoy!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte blivit mycket vettigt gjort idag då mycket annat har tagit upp tid och uppmärksamhet. Våran labrador har hunnit bli 13 år gammal och har varit sjuk under en längre tid, idag har hon mått väldigt dåligt och jag är rädd för att detta kan vara slutet. Vi ska åka in till djursjukhuset nu och se vad de säger, kanske är det något de kan fixa, men något säger mig att det inte kommer att gå längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte blivit mycket vettigt gjort idag då mycket annat har tagit upp tid och uppmärksamhet. Våran labrador har hunnit bli 13 år gammal och har varit sjuk under en längre tid, idag har hon mått väldigt dåligt och jag är rädd för att detta kan vara slutet. Vi ska åka in till djursjukhuset nu och se vad de säger, kanske är det något de kan fixa, men något säger mig att det inte kommer att gå längre.

 

Tråkigt att höra. Hoppas det löser sig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis hemkommen från djursjukhuset och det var tyvärr som jag befarade. Vi var tvungna att låta henne somna in idag. Det är givetvis väldigt jobbigt just nu men samtidigt är man lättat eftersom man vet att hon inte behöver lida mera och fick somna in utan några smärtor.

 

Det går inte att beskriva hur fäst man blir vid en hund. Det är liksom inget husdjur, det är verkligen en familjemedlem. Vi fick henne när jag var i 7års åldern så jag har i princip haft henne runt mig under hela mitt liv, det är som att förlora en syster. Dock så kan jag inte säga att det kom som en chock, under de senaste fem åren så har hon drabbats av alla möjliga sjukdomar och incidenter där man trott att hon aldrig skulle kunna repa sig igen. För knappt ett år sedan så fick hon starka smärtstillande tabletter för ett diskbråck hon ådrog sig för något år sedan. Läkarna var väldigt klara med att hon endast fick äta en tablett om dagen mtp dess styrka. Givetvis så hittar hon ett sätt att riva ner och sluka hela burken på ca 100 tabletter inom loppet av några minuter. På sjukhuset sa de att hon aldrig skulle klara sig och skulle ge upp under natten, men inte förrän nu över ett år senare var det alltså dags. Det var en riktig kämpe.

 

Utöver den här händelsen så har hon varit inblandad i ett tiotal liknande saker då man knappt har vågat hoppas längre. Så på något sätt har jag sedan länge accepterat detta och redan gått igenom mycket av sorgen. Därför kan jag känna ett sorts lugn och en viss lättnad att hon slipper gå igenom mera turer till sjukhus, slipper äta mer tabletter och slipper kämpa varje gång hon ska upp för trappan i lägenheten. Hon verkade också mycket lugn när det hände, paniken i ögonen som hon haft under sina andningssvårigheter var borta och man såg bara hur lättad hon var över att alla i familjen var närvarande in i det sista. Jag har aldrig funderat mycket på ett liv efter detta, men jag kan inte komma ifrån det faktum att jag är helt övertygad om att hon nu är på en bättre plats där hon inte behöver kämpa och vara tapper längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...