PokerminatorTT1 Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Ingen som har erfarneht av Usa? ska själv till miami i 6 månader och grinda är i us and A just nu och grindar. hur hade du tänkt lyckas stanna här i 6 månader? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 tror inte det är så svårt att stanna där i 6 månader problemet kommer när man inte vill stanna där längre förmodligen ännu mer problem om man inte nöjer sig med att bli utkastad utan kanske vill komma tillbaka i framtiden med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon2 Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 var i la och grindade forra hosten. riktigt nice . tidsskillnaden ar valdigt bra. 6-8 h bak ungifar . kunde grinda pa dagarna primetime och ha en normaldygnsrytm. sen far man val bara stanna 3 mander pa turist visa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 man väll 180 dagar tot under ett år, sen måste man ut sen får man 3 nya måander eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 man väll 180 dagar tot under ett år, sen måste man ut sen får man 3 nya måander eller??? så trodde jag också från början, men de vill verkligen inte ha någon här. du måste vara utomlands minst typ 6-8månader emellan besöken för att de inte ska börja misstänka att du försöker bosätta dig här. räkna också med att gummihandskarna åker på vid customs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FUNKYF1SH Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Svår fråga, men social och väldigt utåtriktad. Kommer förmodligen ägna mer tid åt att jaga damer än pokern... Åk inte till Australien för att jaga damer. Ett: De är inte vackrare än svenskarna. Två: De är så jävla enkla att få i sängs. Åk till något sydamerikanskt land imo, så blire ligga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Åk inte till Australien för att jaga damer. Ett: De är inte vackrare än svenskarna. Två: De är så jävla enkla att få i sängs. Åk till något sydamerikanskt land imo, så blire ligga! Makes no sense. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Sydafrika i januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 var i la och grindade forra hosten. riktigt nice . tidsskillnaden ar valdigt bra. 6-8 h bak ungifar . kunde grinda pa dagarna primetime och ha en normaldygnsrytm. sen far man val bara stanna 3 mander pa turist visa? några "must do" punkter/platser som du kan bidra med medan man är här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 tror inte det är så svårt att stanna där i 6 månader problemet kommer när man inte vill stanna där längre förmodligen ännu mer problem om man inte nöjer sig med att bli utkastad utan kanske vill komma tillbaka i framtiden med obv så hade han planerat stanna illegalt, jag får nog skärpa mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 är i us and A just nu och grindar. Hur fungerar det med pokerförbudet i USA nuförtiden (har inte följt detta sen det infördes 2005(?)) Är det bara för amerikaner det är olagligt med nätpoker eller finns det enkla sätt att spela ändå i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Hur fungerar det med pokerförbudet i USA nuförtiden (har inte följt detta sen det infördes 2005(?)) Är det bara för amerikaner det är olagligt med nätpoker eller finns det enkla sätt att spela ändå i USA? det har väl aldrig varit olagligt med nätpoker förutom i fåtal stater? däremot är det olagligt att ladda upp/ner pengar på siterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dorrrr Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Åker till thailand i några månader fom 26 aug. Om någon som jag är själv endel så pma gärna och berätta vart du/ni är ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herveao Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Åker till thailand i några månader fom 26 aug. Om någon som jag är själv endel så pma gärna och berätta vart du/ni är ! Åker den 27e till Bangkok o sen vidare till Ko Tao för en veckas vistelse. Ska ta dykcert där.. Sen bär det vidare till aussie för ett års plugg i surfers. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Surfers is maaaad. Grym fest där och när till Nimbin (google it) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon2 Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 några "must do" punkter/platser som du kan bidra med medan man är här? vettefan, vi gjorde inte mkt mer an grindade. var till las vegas en svang och universal studios. sen gled vi mest runt i santa barbara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 vettefan, vi gjorde inte mkt mer an grindade. var till las vegas en svang och universal studios. sen gled vi mest runt i santa barbara är inte santa barbara mest typ familjeidyll? vad finns att göra där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Festa på 3e största collegeområdet i världen? Surfa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Någon här som har några erfarenheter från Kina!? Har länge funderat på thailand men nu när man skaffat brud så känner inte thailand lika intressant på nåt sätt. Har hört mkt bra om Shanghai å tänkte kanske hyra en lägenhet där i ett halvår.... nån som har koll på shanghai i jämförelse med bangkok....jag har fått känslan av att kina är lite mer utvecklat och inte lika trashigt som thai...har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rambo Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 är i us and A just nu och grindar. hur hade du tänkt lyckas stanna här i 6 månader? jag behöver info om las vegas! är mycket nära att ta beslutet att åka dit för en längre tid och undrar om typ allt. tex spelen, är det lika saggigt som på cosmopol här hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 jag behöver info om las vegas! är mycket nära att ta beslutet att åka dit för en längre tid och undrar om typ allt. tex spelen, är det lika saggigt som på cosmopol här hemma? jag med, då jag inte är i vegas just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mattsan Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 jag behöver info om las vegas! är mycket nära att ta beslutet att åka dit för en längre tid och undrar om typ allt. tex spelen, är det lika saggigt som på cosmopol här hemma? Ja, vegas gamesen är riktigt bra, lika bra som cosmo. Det är även mycket lägre rake än på cosmopol. Hittar du inte bra games i vegas så är det nog du som är den som gör gamesen bra Boende så bör du söka dig till strippen, lite beroende på vad du har för plånbok. Finns allt från venetian och bellagio(~$150-200/natt) till hotell för 200 SEK per natt. Jag har personligen bott på Venetian och var mer än nöjd. Jag har spelat en del på venetian och där är gamesen riktigt bra, ända upp till $10/20 NL/PLO. Och vid sidan om pokern, så kan du säkerligen roa dig med alla shower som går där dagligen. Magi,cirkus,opera, ja allt du kan tänka dig. Have fun Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Ja, vegas gamesen är riktigt bra, lika bra som cosmo. Det är även mycket lägre rake än på cosmopol. Hittar du inte bra games i vegas så är det nog du som är den som gör gamesen bra Boende så bör du söka dig till strippen, lite beroende på vad du har för plånbok. Finns allt från venetian och bellagio(~$150-200/natt) till hotell för 200 SEK per natt. Jag har personligen bott på Venetian och var mer än nöjd. Jag har spelat en del på venetian och där är gamesen riktigt bra, ända upp till $10/20 NL/PLO. Och vid sidan om pokern, så kan du säkerligen roa dig med alla shower som går där dagligen. Magi,cirkus,opera, ja allt du kan tänka dig. Have fun tips på uteliv+strippjoints också plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 nån som är sugen på att dra ner till thailand/pattaya å grinda nattliv,hookers å poker för en tid?.....PM:a isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 6 September , 2009 Rapport Share Postad 6 September , 2009 Någon här som har några erfarenheter från Kina!? Har länge funderat på thailand men nu när man skaffat brud så känner inte thailand lika intressant på nåt sätt. Har hört mkt bra om Shanghai å tänkte kanske hyra en lägenhet där i ett halvår.... nån som har koll på shanghai i jämförelse med bangkok....jag har fått känslan av att kina är lite mer utvecklat och inte lika trashigt som thai...har jag fel? nån som är sugen på att dra ner till thailand/pattaya å grinda nattliv,hookers å poker för en tid?.....PM:a isf. does not compute Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts