Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
samma för mig...

 

 

 

ah, shit va jobbigt, när man exakt har satt in och ska bygga rulle så händer detta................................ har fan förlorat runt 10 dollar på detta skiten.

Postad

Till mej kom det ''Connected'' genast efter det ''Trying again'' och sen samma sak kanske 10 ggr efter varandra. Till slut kom jag till login-stället, men hände inget när jag tryckte på log in. Jag ser nu också att alla turneringar tycks vara pausade..

Postad

Så här står det på FTP:s sida:

 

På Full Tilt Poker strävar vi efter att upprätthålla ett stabilt system, men ibland måste vi koppla ned för underhåll eller uppdateringar, och ibland sker oplanerade strömavbrott.

 

Om du har problem med att ansluta Full Tilt Poker-programmet, kolla då detta område för uppdateringar om serverns status.

 

Vi upplever för närvarande tekniska problem. Försök igen inom kort.

 

 

http://www.fulltiltpoker.com/sv/systemStatus.php

Postad
Det här står på FTP:s sida.

 

På Full Tilt Poker strävar vi efter att upprätthålla ett stabilt system, men ibland måste vi koppla ned för underhåll eller uppdateringar, och ibland sker oplanerade strömavbrott.

 

Om du har problem med att ansluta Full Tilt Poker-programmet, kolla då detta område för uppdateringar om serverns status.

 

Vi upplever för närvarande tekniska problem. Försök igen inom kort.

 

 

http://www.fulltiltpoker.com/sv/systemStatus.php

 

tack för informationen.. då får man väl, hmm, kolla tv elr nått -.-

Postad

samma för mig, jag skrev till supporten. nu är spelet pausat... spelar på annan klient i väntans tider. jävligt sjukt, först disconnectades jag när jag hade hljt från CO och precis blev minhöjd från knappen. sedan blev jag bortkopplad efter ha höjt med AQ i lilla mörken.

Skickade lite screenshots till supporten, räknar med att få ersättning.

Postad

Hej,

 

Om ni har förlorat pengar på detta så kommer det givetvis att ersättas. Det ska ha skett automatiskt för cash games, turneringar kommer att ta ytterligare tid. Om ni anser att det saknas kompensation så ber vi er att maila in till supporten på support-se@fulltiltpoker.com så kommer vi att titta på just ert fall.

 

Tänk på att det inte utgår någon ersättning för "tid". D.v.s ersättning utgår endast om ni förlorat pengar. Likväl blir ni inte ersatta om spelet avslutades och ni vann (t.ex om ni spelar heads up och motspelaren blindar ut så att ni vinner).

 

Om det var "action" på sidan så finns det givetvis sparat i loggarna så om det är någon hand ni saknar så kan ni alltid maila in och få den skickad till er om ni är nyfikna.

 

Hoppas detta kan lugna er som eventuellt drabbades och inte ännu fått några andra besked.

 

MVH,

Full Tilt Support

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...