Kepsen Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 vrf blir jag DC (disconnected) från FT hela tiden när mitt internet funkar?.. Citera
Blow4Cash Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Har samma problem. Allting annat funkar utan problem. Citera
Kepsen Postad 20 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2009 Har samma problem. Allting annat funkar utan problem. Aa, vafan.... Citera
Kepsen Postad 20 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2009 Aa, vafan.... Hela jävla sidan är ju "sitting out" är det kanske nått problem dom har? Citera
Kepsen Postad 20 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2009 samma för mig... ah, shit va jobbigt, när man exakt har satt in och ska bygga rulle så händer detta................................ har fan förlorat runt 10 dollar på detta skiten. Citera
GodOfPoker Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Till mej kom det ''Connected'' genast efter det ''Trying again'' och sen samma sak kanske 10 ggr efter varandra. Till slut kom jag till login-stället, men hände inget när jag tryckte på log in. Jag ser nu också att alla turneringar tycks vara pausade.. Citera
GodOfPoker Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Så här står det på FTP:s sida: På Full Tilt Poker strävar vi efter att upprätthålla ett stabilt system, men ibland måste vi koppla ned för underhåll eller uppdateringar, och ibland sker oplanerade strömavbrott. Om du har problem med att ansluta Full Tilt Poker-programmet, kolla då detta område för uppdateringar om serverns status. Vi upplever för närvarande tekniska problem. Försök igen inom kort. http://www.fulltiltpoker.com/sv/systemStatus.php Citera
Kepsen Postad 20 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2009 Det här står på FTP:s sida. På Full Tilt Poker strävar vi efter att upprätthålla ett stabilt system, men ibland måste vi koppla ned för underhåll eller uppdateringar, och ibland sker oplanerade strömavbrott. Om du har problem med att ansluta Full Tilt Poker-programmet, kolla då detta område för uppdateringar om serverns status. Vi upplever för närvarande tekniska problem. Försök igen inom kort. http://www.fulltiltpoker.com/sv/systemStatus.php tack för informationen.. då får man väl, hmm, kolla tv elr nått -.- Citera
GodOfPoker Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 ah, shit va jobbigt, när man exakt har satt in och ska bygga rulle så händer detta................................ har fan förlorat runt 10 dollar på detta skiten. Spelade du nån turre när det hände?? Citera
asfalten Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 samma för mig, jag skrev till supporten. nu är spelet pausat... spelar på annan klient i väntans tider. jävligt sjukt, först disconnectades jag när jag hade hljt från CO och precis blev minhöjd från knappen. sedan blev jag bortkopplad efter ha höjt med AQ i lilla mörken. Skickade lite screenshots till supporten, räknar med att få ersättning. Citera
Kepsen Postad 20 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2009 ft verkar vara igång igen. hade KK och blev DC... men tog aldrig nå prints osv.. Citera
Full Tilt Support Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 Hej, Om ni har förlorat pengar på detta så kommer det givetvis att ersättas. Det ska ha skett automatiskt för cash games, turneringar kommer att ta ytterligare tid. Om ni anser att det saknas kompensation så ber vi er att maila in till supporten på support-se@fulltiltpoker.com så kommer vi att titta på just ert fall. Tänk på att det inte utgår någon ersättning för "tid". D.v.s ersättning utgår endast om ni förlorat pengar. Likväl blir ni inte ersatta om spelet avslutades och ni vann (t.ex om ni spelar heads up och motspelaren blindar ut så att ni vinner). Om det var "action" på sidan så finns det givetvis sparat i loggarna så om det är någon hand ni saknar så kan ni alltid maila in och få den skickad till er om ni är nyfikna. Hoppas detta kan lugna er som eventuellt drabbades och inte ännu fått några andra besked. MVH, Full Tilt Support Citera
Recommended Posts