Sactodian Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Jag håller med, ett kapitel i veckan passar utmärkt. Bra dikt förresten. Citera
Krissan Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Är kursregistreringen stängd eller tillåts eftersläntrare? Citera
toppace Postad 18 April , 2005 Författare Rapport Postad 18 April , 2005 Anmälda --------------------------- Lasse Kongo Eroz Jawbreaker strankan heltok Toppace GiLLo Sactodian Avlon Uben playboy Svinto kenomann gapeno flOw Krissan Jessica LarsRune är numera alla stolta deltagare i denna grupp grattis! edit: uppdatererar lista Citera
toppace Postad 23 April , 2005 Författare Rapport Postad 23 April , 2005 Prel start nästa avsnitt är 26/4. Det är ett riktigt tungt kapitel med expected value så vi kommer nog behöva två veckor för det. /Toppace Citera
heltok Postad 23 April , 2005 Rapport Postad 23 April , 2005 Prel start nästa avsnitt är 26/4. Det är ett riktigt tungt kapitel med expected value så vi kommer nog behöva två veckor för det. /Toppace jag vill inte vara teachers pet och ge mina kamrater extra läxa, men jag skulle inte ha något emot ett högre tempo och köra EV på en vecka istället. jag har för övrigt redan läst kapitlet, det gjorde på samma dag som jag läste förra.... Citera
Recommended Posts