mr-flow Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Orka. Igår orkade inga gå ut men idag har flera polare kommit hem från Norge och alla är sugna på utgång. Tjejen har jobbat hela veckan och vi har inte setts på ett par dar utöver en snabb lunch igår och hon har sett fram emot en hemmakväll länge nu Häng med henne nu fram till förfest och ta med henne ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrface Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Syn med 54 ofc. Sen tycker jag du ska slå upp den när SB limpar för att sätta lite press och ta kommando i potten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 Häng med henne nu fram till förfest och ta med henne ut? Hon jobbar atm och jobbar imorgon också. Tack ändå Syn med 54 ofc. Sen tycker jag du ska slå upp den när SB limpar för att sätta lite press och ta kommando i potten. Föredrar nog fold turn tror jag, men när jag synat där måste jag ju syna river också. Här är hela versionen på baconungen, ännu mer epic Och här är för festen, sjukt bra Haft koll på borden under dagen men de har inte varit särskilt attraktiva så avstått. Tittat lite på punifilm, städat och slösurfat. Även lyssnat på Hassles album, sjukt bra. Nu är det slutspammat här. Åter på måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 Va i HELVETE. Ringer o kollar vad det står i matchen, vi spelar borta mot Arboga idag som ligger sist i serien. 35 minuter in i matchen leder dom med 4-0!?!"#¤"! Samtidigt vinner Örebro ungdom med 8-0 idag och är bara två poäng efter och har varit sick bra nu på hösten. Tror just seriesegern föll oss ur händerna ärligt talat... Örebro Ungdom är två poäng efter och vi möter just dem i nästa omgång på bortaplan. Finns tamefan inte en chans att vi står upp i den matchen om vi torskar mot arboga Sen rynninge i sista omgången som vi torskade med 5-0 mot i våras och som är ett topplag, medan Örebro förmodligen leker hem den matchen då de möter just Arboga. Arboga, som vi dängde med 10-0 i våras..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 surt Saknaden av dig är större än dom räknat med obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 hahahahahah, sjukt stort tack för remixen :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 "After spending a few hours at his grandmother's house eating chicken nuggets, he's decided to return home" Så sjukt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 älskar honom även om aBCON ÄR sjukt överskattat iomooo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2009 Skiten fortsätter. Hade visst tid över att lira idag. Fina fiskar på unibet till att börja med och plussade drygt ett bi på 300 händer. Gick över på ongame och körde NL400 då det kändes som en bra dag idag. Började bra gjorde det också. Sen började det... Hatar att skeppa in det här. Bara hatar det... Ingen read mer än att FI är reg. Övervägde check turn, är det kasst? Stacks: CO Hero ($390.80) BTN maaraaa ($142.10) SB DroNNer ($384.00) BB iCanSeeYou_ ($384.00) Pre-flop: ($6, 4 players) Hero is CO Q:heart: Q:spade: Hero raises to $12, 1 fold, DroNNer calls $10, 1 fold Flop: 8:heart: 9:diamond: 2:diamond: ($28, 2 players) DroNNer checks, Hero bets $20, DroNNer calls $20 Turn: 3:heart: ($68, 2 players) DroNNer checks, Hero bets $52, DroNNer raises to $142, Hero raises to $358.80, DroNNer calls $210 River: J:spade: ($778.80, 2 players) Final Pot: $778.80 DroNNer shows: 3:club: 3:diamond: Hero shows: Q:heart: Q:spade: FI 40/0 över 50 händer Stacks: UTG iCanSeeYou_ ($710.60) CO alexcolaone ($316.40) BTN Faxclif ($343.40) SB DroNNer ($624.80) BB Hero ($760.40) Pre-flop: ($6, 5 players) Hero is BB A:spade: J:club: 1 fold, alexcolaone raises to $8, Faxclif calls $8, 1 fold, Hero raises to $32, alexcolaone folds, Faxclif calls $24 Flop: J:heart: 2:diamond: Q:diamond: ($74, 2 players) Hero checks, Faxclif bets $4, Hero calls $4 Turn: J:spade: ($82, 2 players) Hero checks, Faxclif bets $14, Hero raises to $68, Faxclif raises to $307.40, Hero calls $239.40 River: 4:spade: ($696.80, 2 players) Final Pot: $696.80 Hero shows: A:spade: J:club: Faxclif shows: 2:spade: 2:heart: Och sist den här handen. FI 21/14 reg och har 17% fold to trebet o jag har trebettat honom mycket. Vi spelade lite HU innan också. Tilt-stängde av efter den här... Funderar över betsizen river, kan man betfolda någon summa? Eller ska man checksyna? Känns illa med tanke på hur spelet sett ut mellan oss innan dock o jag tror han kan syna rätt light *edit* Jag har kommit fram till att jag vill betsyna en mindre summa tror jag för att ge honom utrymme att bluffa tror jag Stacks: CO DroNNer ($617.05) BTN iCanSeeYou_ ($400.00) SB Hero ($414.00) BB maaraaa ($248.30) Pre-flop: ($6, 4 players) Hero is SB A:diamond: A:club: DroNNer raises to $12, iCanSeeYou_ calls $12, Hero raises to $50, 1 fold, DroNNer folds, iCanSeeYou_ calls $38 Flop: 2:spade: T:club: 4:heart: ($116, 2 players) Hero bets $66, iCanSeeYou_ calls $66 Turn: T:heart: ($248, 2 players) Hero checks, iCanSeeYou_ checks River: 2:diamond: ($248, 2 players) Hero bets $188, iCanSeeYou_ raises to $284, Hero calls $96 Final Pot: $816 iCanSeeYou_ shows: Q:heart: T:diamond: FI är fisk, hur spelar vi turn? Sizeingen blir konstig känns det som. Pusha rakt av? Stacks: BTN Pmancini ($615.40) SB bigstorm x ($267.10) BB Hero ($441.40) Pre-flop: ($6, 3 players) Hero is BB 8:spade: 8:diamond: Pmancini raises to $14, bigstorm x folds, Hero raises to $48, Pmancini calls $34 Flop: 8:heart: J:heart: Q:spade: ($98, 2 players) Hero bets $62, Pmancini calls $62 Turn: 2:heart: ($222, 2 players) Hero Spela annorlunda någon gata? FI 23/21 och reg Stacks: UTG DroNNer ($760.05) CO iCanSeeYou_ ($422.10) BTN Hero ($400.00) SB maaraaa ($174.10) BB -Diibadaaba- ($454.00) Pre-flop: ($6, 5 players) Hero is BTN A:diamond: Q:club: DroNNer raises to $14, 1 fold, Hero calls $14, 2 folds Flop: Q:heart: Q:diamond: J:club: ($34, 2 players) DroNNer bets $25, Hero calls $25 Turn: 5:heart: ($84, 2 players) DroNNer bets $58, Hero calls $58 River: 7:spade: ($200, 2 players) DroNNer checks, Hero bets $155 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Betsyn i 88 handen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Nu spelar inte jag cg och är rätt fiskig, men går det inte att checksyna river i AA handen istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Betsyn i 88 handen iaf Crai>>betsyn>>>betfold typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Trycker nog in allt i AA-handen, implicita tiltodds på att behöva bet-syna-av och det var väl ett drygt potbet kvar? 888 är nog fint att trycka också mot en fisk, han synar väl med alla gurkor, par och hjärter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Crai>>betsyn>>>betfold typ Jag gillar gamla hederliga check-syn faktiskt. Om han bluff-reppar flushen vill jag ge honom en gata till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Jag gillar gamla hederliga check-syn faktiskt. Om han bluff-reppar flushen vill jag ge honom en gata till. och hitta viket om river kommer ugly eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Glödlampan! Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Jag är inte NL-spelare men jag tror att du kanske lite för mycket bettar/raisar då du har bra hand och check/foldar då du inte har det. Att i vissa situationer och check/syna för värde och låta dem bluffa (speciellt firrar) kan vara väldigt lönsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2009 Blir så jävla våldtagen...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2009 Det var så jävla gött att vinna en liten stund.... Hålet för månaden bara djupare. Fint back på ongame idag också som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 ... (skrev lite men ändrade mig sen, fortsätt kämpa du så blir det nog bra tillslut) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2009 Trycker nog in allt i AA-handen, implicita tiltodds på att behöva bet-syna-av och det var väl ett drygt potbet kvar? 888 är nog fint att trycka också mot en fisk, han synar väl med alla gurkor, par och hjärter. Gillar inte att trycka med AA. Inte mitt bet jag gjorde heller. Osäker på om jag vill checksyna eller betfolda eller betsyna dock. Förmodligen checksyna. 888 gillar jag push mer, och det var vad jag gjorde. Vet inte om det är att föredra att beta mindre dock. Han synar nog ganska mkt Jag gillar gamla hederliga check-syn faktiskt. Om han bluff-reppar flushen vill jag ge honom en gata till. Det finns ju sjukt mkt äckliga kort på river? Urk urk Jag är inte NL-spelare men jag tror att du kanske lite för mycket bettar/raisar då du har bra hand och check/foldar då du inte har det. Att i vissa situationer och check/syna för värde och låta dem bluffa (speciellt firrar) kan vara väldigt lönsamt. Jo det tror jag med, fast jag har blivit bättre på det. Ska försöka tänka på det ännu mer. Återigen ett äckligt jävla back idag som sagt och nu kommer tjejen hem också. Det här är verkligen pokerns hemska baksida. Börjar må ganska illa över det här faktiskt... Fittseptember Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Vad ligger månaden på? Du har ju varit med ett tag så jag förstår inte varför du fortfarande är så sjukt resultatinriktad, både i händerna du spelar och överlag. Visst det långsiktiga resultatet är ju det vi alla spelar för. Men att bli knäckt över sessioner med swings på fem eller ens tio inköp måste vara sjukt destruktivt. (Syftar inte på dina senaste poster utan det är min uppfattning om dig i stort, kan ju dock ha tokfel ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 och hitta viket om river kommer ugly eller? Ibland, inte alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Det finns ju sjukt mkt äckliga kort på river? Urk urk Äh no biggie. Inte säkert att han bluffbetar alla scarecards alls, o om han betar för värde kommer du undan billigare än om du stackar av redan på turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2009 Vad ligger månaden på? Du har ju varit med ett tag så jag förstår inte varför du fortfarande är så sjukt resultatinriktad, både i händerna du spelar och överlag. Visst det långsiktiga resultatet är ju det vi alla spelar för. Men att bli knäckt över sessioner med swings på fem eller ens tio inköp måste vara sjukt destruktivt. (Syftar inte på dina senaste poster utan det är min uppfattning om dig i stort, kan ju dock ha tokfel ) 19 bi back. 14 på €200 och 5 på $400, ca 20k händer. Inte har man en fet ev graf att luta sig tillbaka på heller, även om ongame de få händer jag spelat där varit sjukt motriggat obv. Att jag är knäckt nu är ju inte på grund av sessionerna det senaste enbart, det är ju att jag för varje steg jag tar framåt tar minst lika många tillbaka. Har knappt ett resultat att visa i år (utöver rb), trots att jag gått ner från nivåerna jag tidigare spelat på till lägre. Var ganska nöjd då jag de senaste månaderna vänt på trenden, jobbat mer på mitt spel som jag var allt för slö med ett tag, och också haft positivt resultat om än ganska måttligt, men nu åker på den här månaden som känns som en jävla pungspark. Särskilt som siterullarna krymper och det snart måste cashas in mer. Har aldrig hänt och är inte så kul. Efter att ha slagit €400 och $600 borden en längre tid och vunnit ganska mycket pengar har jag svårt att accpetera att jag inte skulle kunna vinna på random €200 bord längre. Särskilt som jag tableselectar hyfsat bra, men kanske suger jag mer än jag tror, och spelen blivit hårdare, men hallå..... Sen ska man väl medge att en del i frustrationen också ligger i att såna som Lehheileil eller vad han heter levererar $20k månader och prata om att klättra i nivåer när var och varannan hand slaktas i dagboken... Så lite bitterhet ligger det i det också Men men... världen går väl inte under för det. Vore dock trevligt att åtminstonde springa ok ett tag framöver. Sen är det väl bara fortsätta suga in punis magi, snart fått alla hans filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Jag älskar dig rooney:h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts