Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blandade NL4 och NL2 ikv med majoriteten av händerna på NL4. Kall kall kall kall kall kall. Ända fram till slutet när jag hittar två set mot en dunderfisk som bluffar bort två snabba inköp till mig och gör att jag bara slutar lillback.

 

 

FI någon ny reg med 26/25 över 100 händer hittils. Finns många linjer att ta här. Vet inte riktigt vilken jag gillar bäst. Vad tycker ni om den jag tar?

SB - Hero (€400,00)

BB (€1080,63)

UTG (€433,00)

Button (€609,48)

 

Preflop: Hero is SB with T:club:, A:heart:

2 folds, Hero raises to €14,00, BB calls €12,00

 

Flop: (€32,00) 2:heart:, T:heart:, 6:heart: (2 players)

Hero bets €28,00, BB calls €28,00

 

Turn: (€88,00) 3:club: (2 players)

Hero checks, BB bets €44,00, Hero calls €44,00

 

River: (€176,00) J:club: (2 players)

Hero checks, BB bets €135,00, Hero calls €135,00

 

 

 

 

Okänd FI men multitejblar så är väl någon reg pinsamt nog. Ok eller dåligt?

 

MP - Hero (€206,15)

CO (€200,00)

Button (€202,60)

SB (€223,65)

BB (€263,70)

UTG (€485,45)

 

Preflop: Hero is MP with K:club:, A:spade:

1 fold, Hero raises to €7,00, 2 folds, BB raises to €20,00, Hero raises to €42,00, BB calls €27,00

 

Flop: (€99,00) T:club:, 7:spade:, Q:heart: (3 players)

BB checks, Hero bets €30,00, BB calls €30,00

 

Turn: (€159,00) 8:spade: (3 players)

BB checks, Hero goes all-in for €127,15, BB calls €127,15

 

River: (€413,30) A:heart: (3 players - 1 All-In)

 

Final pot: €413,30

 

BB shows A:club:, Q:diamond: (two pairs, Aces and Queens)

Hero shows K:club:, A:spade: (a pair of Aces)

 

Outcome: BB wins €413,30

 

 

 

 

Månaden orkar jag inte ens summera. Har gått så jävla dåligt så länge nu. Jobbar på spelet och tycker jag mestadels spelar bra men springer som ett jävla arsle. Hade ett par dagar i sträck den här månaden där det gick ganska bra och jag verkligen kände att det gick att vinna och det var lite flyt på min sida igen, men sen comebacken har det varit samma jävla skit. Setuppad in i evigheten...

 

24k händer blev det typ vilket är alldeles för dåligt.

 

Dags att plussa ordentligt en månad nu kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle kunna coacha dig för en mindre avgift, någonting måste ju göras åt ditt spel.

 

Ja jag hade troligtvis valt en coach som uppenbarligen är helt efterbliven eftersom han trots idel tillsägelser inte ens kan sluta provocera mig i min egen dagbok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag hade troligtvis valt en coach som uppenbarligen är helt efterbliven eftersom han trots idel tillsägelser inte ens kan sluta provocera mig i min egen dagbok.

 

 

Först går du in i min dagbok och beter dig som en idiot sen gnäller du som en liten flicka när jag gör samma sak i din?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först går du in i min dagbok och beter dig som en idiot sen gnäller du som en liten flicka när jag gör samma sak i din?

 

Senast du var här och provocerade bad jag dig att sluta skriva här och har givetvis gett blanka fan i dig och vad du skriver efter det. Kvitt redan då kanske? Ändå fortsätter pappa hampulito titta in. Pinsamt förfan

 

Nu då, kan du kanske en gång för alla hålla dig borta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bumpar fram den senaste vettiga posten ur skitsnacket

 

 

Blandade NL4 och NL2 ikv med majoriteten av händerna på NL4. Kall kall kall kall kall kall. Ända fram till slutet när jag hittar två set mot en dunderfisk som bluffar bort två snabba inköp till mig och gör att jag bara slutar lillback.

 

 

FI någon ny reg med 26/25 över 100 händer hittils. Finns många linjer att ta här. Vet inte riktigt vilken jag gillar bäst. Vad tycker ni om den jag tar?

SB - Hero (€400,00)

BB (€1080,63)

UTG (€433,00)

Button (€609,48)

 

Preflop: Hero is SB with T:club:, A:heart:

2 folds, Hero raises to €14,00, BB calls €12,00

 

Flop: (€32,00) 2:heart:, T:heart:, 6:heart: (2 players)

Hero bets €28,00, BB calls €28,00

 

Turn: (€88,00) 3:club: (2 players)

Hero checks, BB bets €44,00, Hero calls €44,00

 

River: (€176,00) J:club: (2 players)

Hero checks, BB bets €135,00, Hero calls €135,00

 

 

 

 

Okänd FI men multitejblar så är väl någon reg pinsamt nog. Ok eller dåligt?

 

MP - Hero (€206,15)

CO (€200,00)

Button (€202,60)

SB (€223,65)

BB (€263,70)

UTG (€485,45)

 

Preflop: Hero is MP with K:club:, A:spade:

1 fold, Hero raises to €7,00, 2 folds, BB raises to €20,00, Hero raises to €42,00, BB calls €27,00

 

Flop: (€99,00) T:club:, 7:spade:, Q:heart: (3 players)

BB checks, Hero bets €30,00, BB calls €30,00

 

Turn: (€159,00) 8:spade: (3 players)

BB checks, Hero goes all-in for €127,15, BB calls €127,15

 

River: (€413,30) A:heart: (3 players - 1 All-In)

 

Final pot: €413,30

 

BB shows A:club:, Q:diamond: (two pairs, Aces and Queens)

Hero shows K:club:, A:spade: (a pair of Aces)

 

Outcome: BB wins €413,30

 

 

 

 

Månaden orkar jag inte ens summera. Har gått så jävla dåligt så länge nu. Jobbar på spelet och tycker jag mestadels spelar bra men springer som ett jävla arsle. Hade ett par dagar i sträck den här månaden där det gick ganska bra och jag verkligen kände att det gick att vinna och det var lite flyt på min sida igen, men sen comebacken har det varit samma jävla skit. Setuppad in i evigheten...

 

24k händer blev det typ vilket är alldeles för dåligt.

 

Dags att plussa ordentligt en månad nu kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Senast du var här och provocerade bad jag dig att sluta skriva här och har givetvis gett blanka fan i dig och vad du skriver efter det. Kvitt redan då kanske? Ändå fortsätter pappa hampulito titta in. Pinsamt förfan

 

Nu då, kan du kanske en gång för alla hålla dig borta

 

Så typiskt Rooney "Ändå fortsätter pappa hampulito titta in. Pinsamt"

Precis den typen av kommentarer som gör dig så otroligt osympatisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag full men.,,Rooney du har alltid verkat var en sympatisk och trevlig person all credit till dig. Jepan,Jeppan och fan va du har hetat :). Go du ska ha sponz och spela turneringar folk lär gilla dig vilket är minst lika viktigt som pokerskizz.

 

lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag full men.,,Rooney du har alltid verkat var en sympatisk och trevlig person all credit till dig. Jepan,Jeppan och fan va du har hetat :). Go du ska ha sponz och spela turneringar folk lär gilla dig vilket är minst lika viktigt som pokerskizz.

 

Haha nu är du väl snäll xlars. Jag har en förmåga att vara väldigt dryg mot personer jag har svårt för och alltid säga exakt vad jag tycker. När PF sen började förfalla för något år sedan så la jag all min trevlighet hos pokertomtarna och gjorde inte annat än drygade mig här. Det är ju trots allt ganska kul faktiskt ;)

 

PF trenden vände dock, åstminstonde delvis. Annars hade jag ju inte varit här och skrivit igen. Svårt för vissa typer kommer jag dock alltid ha, precis som svårt att knipa igen käften i vissa lägen där det kanske är det bästa

 

Nåväl, ny månad imorgon, nya tag vid borden :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grejen är att jag är en väldigt bra pokerspelare men komme aldrig att gillas av den stora massan det kommer du att göra dock därför ska du sikta på att vara en sponsrad spelare. Spelare som jag tjänar multum ändå i skymundan.

detta måste förevigas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...