Rooney Postad 27 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2010 Det är ju bara pengar sas! Fick hem Behövde väl lyssna i ungefär 5 sekunder innan jag hade ytterligare ett köp att vara lyrisk över På högsta volym spelar den allt för högt för mitt vardagsrum och man skulle utan tvekan kunna ha fest med den utan att folk skulle klaga. Fantastiskt Spontanbio med flickvännen också. Speciell känsla att se Social network med tanke på att jag och min flickvän förmodligen aldrig hade träffats om det inte vore för Mr Zuckerberg och hans facebook. Tyckte den var bra. Extra plus till Justin som kliver in och gör det mkt bra Hunnit få in lite spel också, om än bara 2h. Går så olidligt segt att spela den senaste tiden och jag saknar inspiration. Tror dock jag springer hyffsat även om det började kasst idag. Inte en aning om hur jag skulle kunna ligga till för månaden mer än att det är på det gröna Citera
Mecklenburgare Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Postad 27 Oktober , 2010 Spontanbio med flickvännen också. Speciell känsla att se Social network med tanke på att jag och min flickvän förmodligen aldrig hade träffats om det inte vore för Mr Zuckerberg och hans facebook. Tyckte den var bra. Extra plus till Justin som kliver in och gör det mkt bra Spännande! Facebookragga du? Citera
Rooney Postad 27 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2010 Spännande! Facebookragga du? Jag hade sett bilder på henne när jag surfade bland en gammal tjejkompis bilder och tyckte hon var riktigt fin. Funderade på att ta kontakt men gjorde aldrig det. Men så på fyllan en kväll kom jag hem o surfade in på facebook och in på dessa bilder igen, och skrev till min gamla kompis o frågade vad det var för tjej o att jag tyckte hon var så snygg. Hon hookade upp oss och efter det vare klart! Citera
KungKroon Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Postad 27 Oktober , 2010 Kollade in Rooneys brud på fejan nu. Funderar på att ta mig en FB-flört omss Citera
Mecklenburgare Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Postad 27 Oktober , 2010 Jag hade sett bilder på henne när jag surfade bland en gammal tjejkompis bilder och tyckte hon var riktigt fin. Funderade på att ta kontakt men gjorde aldrig det. Men så på fyllan en kväll kom jag hem o surfade in på facebook och in på dessa bilder igen, och skrev till min gamla kompis o frågade vad det var för tjej o att jag tyckte hon var så snygg. Hon hookade upp oss och efter det vare klart! För bra för att vara sant, alkohol är bra grejor! Citera
FUNKYF1SH Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Postad 27 Oktober , 2010 Behövde väl lyssna i ungefär 5 sekunder innan jag hade ytterligare ett köp att vara lyrisk över På högsta volym spelar den allt för högt för mitt vardagsrum och man skulle utan tvekan kunna ha fest med den utan att folk skulle klaga. Fantastiskt Pris? Namn? Citera
Elitloppet Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Postad 27 Oktober , 2010 tänk om jag ens hade betalat så mycket pengar för en bil i mina dagar.... Alla som sett min bil fattar. Citera
b0bb4n Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 jag som trodde du va mest baller av alla! Citera
FUNKYF1SH Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Vilka snåljåpar... kvalité kostar... Kom igen nu Rooney, Kör för fa'an. Utan att gå in på läderkvalité/hantverk och så vidare, kan man konstatera att Mulberry absolut inte bra value for the money. Men å andra sidan, om man bortser från det, kan man ju rättfärdiga priset med att den är jävligt snygg? Citera
jon123 Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Utan att gå in på läderkvalité/hantverk och så vidare, kan man konstatera att Mulberry absolut inte bra value for the money. Men å andra sidan, om man bortser från det, kan man ju rättfärdiga priset med att den är jävligt snygg? ++ läste något om att kopiorna som görs av Mulberry i asien faktiskt har bättre kvalité än originalet. dock kan jag hålla med om att den var jäkligt fin. fast 7 luckor fin, njaaaa. Citera
Spelgalen Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Utan att gå in på läderkvalité/hantverk och så vidare, kan man konstatera att Mulberry absolut inte bra value for the money. Men å andra sidan, om man bortser från det, kan man ju rättfärdiga priset med att den är jävligt snygg? Skitsnack. Mulberry är kvalitet, punkt slut. Min Mulberryväska som jag köpte år 06 ser fortfarande ut som ny, trots att jag lägger in blöta handdukar etc. i den ett par gånger i veckan eftersom jag använder den som gymväska bland annat. Tror den väskan är ett av mina bättre köp någonsin, iaf i "klädväg" eller vad man ska kalla det! Citera
KallOödmjukDiva Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 tänk om jag ens hade betalat så mycket pengar för en bil i mina dagar.... Alla som sett min bil fattar. Menar du Roysen eller Jaggan? Garaget vid herrgården eller vid villan? ++ läste något om att kopiorna som görs av Mulberry i asien faktiskt har bättre kvalité än originalet. dock kan jag hålla med om att den var jäkligt fin. fast 7 luckor fin, njaaaa. Vet att iaf ett land, Thailand, gäller inte Europas/Usas coprightlaws. Vilket gör att det inte är kopior utan orginal, kan tillomed komma från samma fabrik. Dock inte pruducerade utav "rätt" Mullberry. Fick höra en sjuk historia, kommer inte ihåg när eller vet sanninghalten. Tydligen så ska Grabbarna grus, Europa, stämt en nystartad kedja i Thai vid samma namn. Asiens grabbarna grus släppte fria och stämde tillbaka för sår o men osv. Och fick en fet cashtjing för detta. Citera
XaaL Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Snygg men dyr väska. Hade tänkt å köpa en liknande när jag var i NYC: http://www.mulberry.com/store/products/dan/natural%5Fleather/oak/HH7135_342G110/5832 Dock hittade jag denna från Kenneth Cole på en outlet för 500kr när ordinarie pris var 1800, så högg den istället: http://slimages.macys.com/is/image/MCY/products/5/optimized/329245_fpx.tif?bgc=255,255,255&wid=327&qlt=90,0&layer=comp&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.7,1.0,0.5,0&fmt=jpeg Citera
m1978 Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Kollade in Rooneys brud på fejan nu. Funderar på att ta mig en FB-flört omss pics Citera
padrinosftw Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 pics Kommer ihåg för länge sedan när en forumit tog en bild på henne som avatar, har för mig att det fick rooney att vilja lämna pf så är nog inte så lämpligt att lägga upp bilder utan tillåtelse Citera
Metaddict Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Kommer ihåg för länge sedan när en forumit tog en bild på henne som avatar, har för mig att det fick rooney att vilja lämna pf så är nog inte så lämpligt att lägga upp bilder utan tillåtelse Krävs väl varken raketforskare eller hjärnkirurg för att inse att det inte är så smart Citera
Rooney Postad 28 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Pris? Namn? Philips Ds3000, går o hitta för 800 pics Nej tack inte här Försökte byta strålkastarglas på bilen idag då mina är helt sönderblästrade efter 14000 mil o skulle följa en guide men jag failar alltid så stenhårt när jag ska pilla med bilen. Tycker jag har ganska mycket "meck"-erfarenhet efter allt datorbyggande osv, men när det kommer till bilar går det bara inte, oavsett vad det gäller. Förstör alltid någonting genom att bara vara klantig. Lyckades pajja en grej till en skruv som gjorde processen lite krångligare idag, och fick inte ens glasen bytta för jag fastnade på ett moment och var rädd att bryta sönder plasten I mina andra lyckade projekt angående bilmeck har vi att glömma sätta dit packning till pluggen när jag bytt motorolja, förstöra plasten som håller i luckan till baksätet där man kan ha skidsäck genom att jag läst instruktioner för fel modell och använt våld när jag blev förbannad på att instruktionerna inte stämde (fanns på nästa sida) och allmänna poler-tabbar som gjort mer skada än nytta för bilen Man lär sig ju något iaf Citera
Izy Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 skickade precis friend request till rooney på fb. riktigt vågat... hoppas!!! Citera
padrinosftw Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Krävs väl varken raketforskare eller hjärnkirurg för att inse att det inte är så smart Ibland kan det vara bra att förklara då majoriteten här, inklusive mig själv, inte är ens nära på att vara varken raketforskare eller hjärnkirurger eller någon annan liknelse som antyder på att man har en respektabel intelligensnivå. Citera
Staash Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 skickade precis friend request till rooney på fb. riktigt vågat... hoppas!!! skall fan ta tillfället i akt och göra detsamma Citera
NikLasVegas Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Jag har en sån här grej i mitt huvud att jag inte kan bli fb-vän med någon jag inte träffat IRL. Känns fel på nåt sätt. Gjort ett undantag en gång eller två när det krisat, men tror det får vänta i Rooneys fall. Han flyttar ju strax hit så det lär väl lösa sig på ett eller annat sätt... Citera
Metaddict Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Ibland kan det vara bra att förklara då majoriteten här, inklusive mig själv, inte är ens nära på att vara varken raketforskare eller hjärnkirurger eller någon annan liknelse som antyder på att man har en respektabel intelligensnivå. Så du fick och trodde att det var helt ok och fullt normalt att använda andra användares flickvänner som avatar? Har förvisso inte träffat dig IRL men på msn verkar du inte ens vara i närheten av så trög som du försöker framställa dig som Citera
ulaf Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 padrinos är precis så smart att han fattar hur trög han är Citera
Metaddict Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 padrinos är precis så smart att han fattar hur trög han är Fuck, exakt som mig då Citera
Staash Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Jag har en sån här grej i mitt huvud att jag inte kan bli fb-vän med någon jag inte träffat IRL. Känns fel på nåt sätt. Gjort ett undantag en gång eller två när det krisat, men tror det får vänta i Rooneys fall. Han flyttar ju strax hit så det lär väl lösa sig på ett eller annat sätt... Ingen idé att jag försöker bli vän med dig då? Citera
Recommended Posts