Sorkoas Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Vad sägs om Stilnoct att flyga med? Har en hemma. körde stilnoct en gång på ett flyg, blev väckt när donksen kom med mat sen kunde jag inte somna om och mådde riktigt jävla dåligt resten av flyget och ett par dagar efter det. rekar helt klart benzo över stilnoct för just flyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Tramadol+valium så sover du garanterat gott hela vägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Vad sägs om Stilnoct att flyga med? Har en hemma. Och lite alkohol på de så blir de nog en trevlig flygning . Stilnoct och alkohol kan sluta i riktigt skeva saker om man ej är van. Men för att vara seriös kan still vara smart för de går kroppen väldigt snabbt så du känner dig inge dizzy lr seg när du vaknar tillskillnad från valium som har extremt lång halveringstid. Förövrigt tycker jag absolut vi ska åka på EMOP i jan. Ska vi också skeppa en villa/lägenhet lr köra hotell isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Körde en stilnoct och en shot jäger när jag åkte till Philadelphia, trodde för en stund att den här tygsaken man lutar huvudet emot på sätet framför var en röd lian men det släppte sov inte så mycket men var en ganska skön flight ändå, tror dock jag tog för liten dos Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 hört för mkt skräckhistorier om stilnoct+alkohol för att våga mig på det på ett flyg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Jo, sen är det ju skillnad på 4 och 40cl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 go jul fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2009 go jul fisk Tack detsamma såhär i efterhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 27 December , 2009 Rapport Share Postad 27 December , 2009 Tubens DB lever! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 27 December , 2009 Rapport Share Postad 27 December , 2009 Knaaaaaaaarppt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 27 December , 2009 Rapport Share Postad 27 December , 2009 En läkarpolare rekommenderar Stesolid att flyga på. Han säger att man blir euforisk och seg samtidigt, och pigg när effekten lagt sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Sitter här sista heldagen i Melbourne innan det bär av hemåt imorgon. Varit en mycket trevlig resa med massor av intryck. Melbourne är en riktigt grym stad! I vanlig ordning längtar jag dock hem utav bara helvete trots att jag bara varit borta två veckor och ett par dagar. Jag är inte särskilt mycket för att resa egentligen. Det roligaste är ju planerandet, och att vara på väg! Det blev ju knappt någon poker alls spelad i december. Spelade en eller två sessioner o plussade lite mer än någon tusenlapp dollar. 2010 ska bli ett förändringens år på många sätt. Framförallt ska jag skriva och surfa MYCKET mindre här. Ultimat vore att inte skriva alls, men samtidigt gillar jag det så mycket att jag inte vill sluta helt. Det är ett ganska sjukt beroende pf och övrig slösurf blivit för mig genom åren dock och det är ganska illa att något så värdelöst får ta så mycket tid. Jag kommer ge pokern ett år till åtminstonde, men skulle jag ha ett liknande år som jag haft i år eller sämre kommer jag lägga av. Detta borde dock inte vara möjligt. Att förra året blev som det blev har i största mån att göra med lathet och ovilja att utvecklas. Amsterdamresan påvisade detta där jag lärde mig så oerhört mycket av bara några dagar spenderade med andra pokerspelare. Måste komma iväg på mer sånt här i år, om än så bara weekends till polare. Livet över huvud taget som pokerspelare utan några liksinnade runt sig är väldigt jobbigt på många sätt. Det är så mycket lättare att motivera sig med liksinnade runt omkring. Det kommer bli ett ansträngande år då det är tung satsning i fotbollen på gång. Jag ska göra allt för att slå in mig i startelvan i div 2 och ser mina chanser som goda bara jag håller uppe utvecklingskurvan och fortsätter jobba. Vi har dock värvat starkt och konkurrensen i laget är verkligen stenhård. Denna satsningen kommer också göra pokerspelet lidande men det ska inte vara några problem att få ihop bara jag blir effektivare. Planen ligger också på att göra högskoleprovet nu till våren och till hösten samt plugga ordentligt inför det på shahins vis Ska börja leva mer schemalagt för att verkligen få in pluggtimmarna som jag annars känner att jag för lätt kommer att skippa. Jag ska även det här året börja sova MAX 9h per natt. Alldeles för ofta har det blivit 10h+ det föregående året vilket innebär en helt förstörd dag i zombietillstånd utan ork att göra någonting för att man är så seg. Som planen ligger just nu med tjejen så flyttar vi till Stockholm till hösten. Det här är ett stort steg dock och inte i närheten av bestämt ännu. Förbered er dock luppen, pk och co God lycka kommande året allihopa! Känner att det är ett rungoodens år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Kul o hora Rooneyn. Antar att man far ta det med en nypa salt nar du sager att Doktorn och Punin hjalpt ditt spel. Bara cuttar ranger imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Hoppas 2010 blir ett fint år för dig Jeppe och att vi hinner ses mer än vad vi gjorde förra året:-) Underbart att höra att du är på väg till Sthlmstrakterna också, sånt uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Verkar som att allt händer i Stockholm..... vad är det för fel på Motala liksom? Ba jobba nu Ronkan, gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Verkar som att allt händer i Stockholm..... vad är det för fel på Motala liksom? Ba jobba nu Ronkan, gl! Du finns där till att börja med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Hur bra klass håller Div 2 fotbollen nuförtiden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Hur bra klass håller Div 2 fotbollen nuförtiden ? Kan tala för stockholmsområdets div 2, och vågar påstå att den håller väldigt hög klass, även om jag själv inte är där o härjar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Kan tala för stockholmsområdets div 2, och vågar påstå att den håller väldigt hög klass, även om jag själv inte är där o härjar... allt är relativt, allsvenskan e ju skitkass! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Hur många divisioner finns det egentligen? Allsvenskan, Superettan, Div 1 (?...), Div. 2 etc. Div.2 motsvarar alltså gamla div. 4 eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joof Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Hur många divisioner finns det egentligen? Allsvenskan, Superettan, Div 1 (?...), Div. 2 etc. Div.2 motsvarar alltså gamla div. 4 eller...? I princip, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 7 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Rätt hög klass imo Hemma! Efter sisådär 35h på resande fot... Skapligt sliten. Gjorde ju inget att tjejen städat hela lägenheten till perfektion! Hade fått en elräkning o funderar lite... Hur mkt är de vettigt att göra av med i en tvåa? Räkningen nu va på 1.3k för de senaste tre månaderna. Har snittförbrukat 340 kWh senaste året. Ingen eluppvärmning alls. Är det mkt? Har alltid datorn på, kanske skulle stänga av den då o då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Trodde inte en baller brydde sig om räkningar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 bor sj i en 2a o har runt 300kr/månad så ser väl std ut, datorn på typ hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts