Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sorry för tt vs qq borde veta bättre mot en nit som du.

 

Det var i alla fall roligt att få en längre session mot dig.

Jag antog att du var bra eftersom du är så otroligt pigg på att klaga på andras spel, och påpeka hur otroligt fiskiga folk är däribland mig.

Men där misstog jag mig tydligen, du är antagligen vinnade på nl400 och du kommer troligen ur den här svackan, men jag tycker du borde skämmas över hur du rackar ner på folk när du själv spelar så otroligt förutsägbart och i mina ögon dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kass valuebet mot en 20/15 sopreg?

 

 

B2B No Limit Hold'em Cashgame

Blinds: €2,00 / €4,00

Players: 5

B2B Hand Converter from One Of A Kind

 

BB (€533,00)

UTG (€517,00)

CO (€616,75)

Button - Hero (€436,60)

SB (€199,50)

 

Preflop: Hero is Button with Q:diamond:, T:diamond:

CO raises to €14,00, Hero raises to €44,00, 1 fold, BB calls €40,00, 1 fold

 

Flop: (€104,00) 3:club:, K:spade:, 7:diamond: (3 players)

BB checks, Hero bets €55,00, BB calls €55,00

 

Turn: (€214,00) 6:diamond: (3 players)

BB checks, Hero checks

 

River: (€214,00) Q:club: (3 players)

BB checks, Hero bets €125,00, BB calls €125,00

 

Final pot: €464,00

 

Hero shows Q:diamond:, T:diamond: (a pair of queens)

BB shows A:diamond:, A:spade: (a pair of aces)

 

Outcome: BB wins €464,00

 

 

som spelat, skeppa in det på turn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry för tt vs qq borde veta bättre mot en nit som du.

 

Det var i alla fall roligt att få en längre session mot dig.

Jag antog att du var bra eftersom du är så otroligt pigg på att klaga på andras spel, och påpeka hur otroligt fiskiga folk är däribland mig.

Men där misstog jag mig tydligen, du är antagligen vinnade på nl400 och du kommer troligen ur den här svackan, men jag tycker du borde skämmas över hur du rackar ner på folk när du själv spelar så otroligt förutsägbart och i mina ögon dåligt.

 

Hahaha herregud. Kul att du försöker provocera iallafall. Jag vet inte hur många gånger jag bluffade bort dig i trebettade potter igår - du spelar ju så förutsägbart. Gör sen ett par kassa valuebets där jag klantade mig. Att du plussat €1200 på mig det lilla vi spelat är ju dock inte konstigt när du suger ut såväl TT vs QQ som KQ vs AK i 200bb+ potter.

 

Skriv aldrig här igen din jävla åsna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha herregud. Kul att du försöker provocera iallafall. Jag vet inte hur många gånger jag bluffade bort dig i trebettade potter igår - du spelar ju så förutsägbart. Gör sen ett par kassa valuebets där jag klantade mig. Att du plussat €1200 på mig det lilla vi spelat är ju dock inte konstigt när du suger ut såväl TT vs QQ som KQ vs AK i 200bb+ potter.

 

Skriv aldrig här igen din jävla åsna

 

Precis den där atityden jag pratar om åsna hit åsna dit.

Är det inte vilken winrate man har som avgör hur bra man är?

Jag är bättre än du det är fakta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis den där atityden jag pratar om åsna hit åsna dit.

Är det inte vilken winrate man har som avgör hur bra man är?

Jag är bättre än du det är fakta.

 

Att jag kallar dig en åsna har med väldigt mycket mer än med pokerspel att göra. Att sen största delen regs på B2B är åsnor på grund av deras pokerspel är en annan historia. Standar där ju att spela 22/20 med samma öppningsrange från alla positioner, om inte lösast från EP och tightast från BU.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha herregud. Kul att du försöker provocera iallafall. Jag vet inte hur många gånger jag bluffade bort dig i trebettade potter igår - du spelar ju så förutsägbart. Gör sen ett par kassa valuebets där jag klantade mig. Att du plussat €1200 på mig det lilla vi spelat är ju dock inte konstigt när du suger ut såväl TT vs QQ som KQ vs AK i 200bb+ potter.

 

Skriv aldrig här igen din jävla åsna

 

+1

Har egentligen inget här att göra, men helvete vad trött jag är på dina jävla osympatiska, tomtiga och ogenomtänkta inlägg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lugn & fin Rooney. Du vet att du troligtvis är en bättre spelare än hampulito rent teoretiskt. Du är inne i en svacka, men kommer förhoppningsvis grinda dig ur den här i rappet. Keep it up!

 

Hampulite; lamt jävla försöka att trigga och tilta upp Rooney. Komma in i hans dagbok och vara oförskämd o dryg är i min mening väldigt smaklöst. Ge killen en chans. Han är inne i en svacka f.n men är garanterat vinnare på nivån. Dessutom klarar han att ta hand om sin egna bankrulle och behöver ingen "förmyndare" som sköter detta åt han så i mina och många andras ögon är han redan där en bättre spelare än vad du är. Moneymanagement är troligtvis den viktigaste egenskapen för en pokerspelare, och någon sådan besitter du ju uppenbarligen inte.

 

Skämmes ta mig tusan!

 

/Efterr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lugn & fin Rooney. Du vet att du troligtvis är en bättre spelare än hampulito rent teoretiskt. Du är inne i en svacka, men kommer förhoppningsvis grinda dig ur den här i rappet. Keep it up!

 

Hampulite; lamt jävla försöka att trigga och tilta upp Rooney. Komma in i hans dagbok och vara oförskämd o dryg är i min mening väldigt smaklöst. Ge killen en chans. Han är inne i en svacka f.n men är garanterat vinnare på nivån. Dessutom klarar han att ta hand om sin egna bankrulle och behöver ingen "förmyndare" som sköter detta åt han så i mina och många andras ögon är han redan där en bättre spelare än vad du är. Moneymanagement är troligtvis den viktigaste egenskapen för en pokerspelare, och någon sådan besitter du ju uppenbarligen inte.

 

Skämmes ta mig tusan!

 

/Efterr

 

Öhh spelade inte snubben 50k händer förra månaden och gick be? Har väl till och med backat rätt rejält denna månaden eller?? Han är säkert vinnande på nl400 men så jävla bra kan han verkligen inte vara med tanke på resultaten. Man får väl vara lite ödjmuk om man inte krossar motståndet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öhh spelade inte snubben 50k händer förra månaden och gick be? Har väl till och med backat rätt rejält denna månaden eller?? Han är säkert vinnande på nl400 men så jävla bra kan han verkligen inte vara med tanke på resultaten. Man får väl vara lite ödjmuk om man inte krossar motståndet.

 

det är dock möjligt att krossa motståndet och gå be i 50k händer:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HU for ROLLZ?

Jag kommer o raila det garanterat :)

 

skulle varit lite roligt med HU chalange på 25k händer eller nått. jag är på.

Men Rooney spelar inte HU.

 

Lugn & fin Rooney. Du vet att du troligtvis är en bättre spelare än hampulito rent teoretiskt. Du är inne i en svacka, men kommer förhoppningsvis grinda dig ur den här i rappet. Keep it up!

 

Hampulite; lamt jävla försöka att trigga och tilta upp Rooney. Komma in i hans dagbok och vara oförskämd o dryg är i min mening väldigt smaklöst. Ge killen en chans. Han är inne i en svacka f.n men är garanterat vinnare på nivån. Dessutom klarar han att ta hand om sin egna bankrulle och behöver ingen "förmyndare" som sköter detta åt han så i mina och många andras ögon är han redan där en bättre spelare än vad du är. Moneymanagement är troligtvis den viktigaste egenskapen för en pokerspelare, och någon sådan besitter du ju uppenbarligen inte.

 

Skämmes ta mig tusan!

 

/Efterr

 

 

Angående att gå in i någon annans dagbok och vara oförskämd.

Ta en titt i min gammla db om du orkar så kanske du finner vad mitt förakt bottnar i.

En ändlös rad av otrevliga och aroganta inlägg från her Rooney.

 

Angående mitt moneymanagment så är det uppenbarligen ett problem för mig så det är väl jätte bra att jag har hittat en lösning på problemet?

Om jag inte klarar av att hantera en rulle själv är det välldigt praktiskt att någon annan gör det åt mig efter mina egna riktlinjer och regler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle varit lite roligt med HU chalange på 25k händer eller nått. jag är på.

Men Rooney spelar inte HU.

 

wtf,,, klart Rooney tar chansen o sätta dig på plats en gång för alla :)

 

Kan inte i mina vildaste fantasier tro att Rooney inte tar chansen nu när du blottar strupen o utfärdar en officiell utmaning.

 

Get him Rooney. Visa att du inte backar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lugn & fin Rooney. Du vet att du troligtvis är en bättre spelare än hampulito rent teoretiskt. Du är inne i en svacka, men kommer förhoppningsvis grinda dig ur den här i rappet. Keep it up!

 

Hampulite; lamt jävla försöka att trigga och tilta upp Rooney. Komma in i hans dagbok och vara oförskämd o dryg är i min mening väldigt smaklöst. Ge killen en chans. Han är inne i en svacka f.n men är garanterat vinnare på nivån. Dessutom klarar han att ta hand om sin egna bankrulle och behöver ingen "förmyndare" som sköter detta åt han så i mina och många andras ögon är han redan där en bättre spelare än vad du är. Moneymanagement är troligtvis den viktigaste egenskapen för en pokerspelare, och någon sådan besitter du ju uppenbarligen inte.

 

Skämmes ta mig tusan!

 

/Efterr

 

Stör mig inte så mycket att han kommer in och drygar sig och är den han är, det som däremot stör mig är att han tror att han spelade bra mot mig igår när han i själva verket inte hade något kommando över huvud taget. Det han vunnit mot mig har han turat ihop, i övrigt vek han mest mot mina trebets. Att han sen spelar 29/27 gör ju också att han kan vara c00l och kalla oss 21/18 grinders för nits.

 

wtf,,, klart Rooney tar chansen o sätta dig på plats en gång för alla :)

 

Kan inte i mina vildaste fantasier tro att Rooney inte tar chansen nu när du blottar strupen o utfärdar en officiell utmaning.

 

Get him Rooney. Visa att du inte backar.

 

Har spelat max 2k HU händer i hela mitt liv så det känns inte särskilt värt det. Har ingenting att bevisa för honom. Tror han att han äger och läser sönder mig så är det bara att skratta åt det.

 

Vad tycker du om Vindborste Rooney?

 

Tight ur alla positioner utom BU, foldar mycket mot trebets. Trebettar för lite själv också. Ställer inte till med särskilt mycket problem helt enkelt.

 

8-)

 

Vem har längst rövskägg?

 

Vågar nästan lova att det är jag, true story :)

 

 

 

Spelade en session nu med extremt fokus på varje move. Backade lite i non showdown men plussade 1½bi ändå. Fick vinna ett par setups och torska någon flip.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...