Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

"I USA är det vanligt att man är 21 år"

Big LOL!

 

Åk dit och spela dum. Vad ska dom göra? Klart dom låter er bo där om ni förklarar er situation. Dom kan väl inte slänga ut svenskar under 21 år på gatan i nyc?

 

Ah helt sjuk jävla kommentar :lol:

 

Det är USA han ska till, klart som fan de kan kasta ut dem på gatan :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kom på samma sak två dagar innan jag skulle till SF/LA och fick cepe-panik (hitta 3 nya hotell....) men hade tur och hörde med allihop och dom hade 18 som checkinålder. Dock så fick vi ingen sprit eller öl i minibaren utan bara vin :lol:. Men jag tycker du ska maila hotellet och förklara läget, kan vara lugnt då det inte finns nån lag om att man ska vara 21 utan det bara är hotellets regler och dessa går att töja på. Dom brukar vara bättre på att svara än i Sverige och andra länder också.

 

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snackade med hotels.com tidigare idag och hon ringde och konfirmerade att det inte fanns en chans att checkas in :S Regler var regler tydligen... "Men vi kan erbjuda att hjälpa er med en ny bokning!" Tack :S Sen får jag vänta 10 dagar på pengarna tillbaka. Tack igen :S

 

Såg ett fullgott alternativ igår när vi började kika, idag hade priset ökat med drygt 1k. Försökte boka genom hotellets hemsida dock där priserna var samma som igår men inte fått svar än :S Hoppas det går...

 

 

 

Kommer snart en snubbe och ska kika på projektorn. La ut en annons på blocket för 10k och en på minhembio för 8k eftersom folk inte är lika efterblivna där. Var iallafall en nyinflyttad student som nappade på minhembioannonsen, hoppas affären klaffar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"I USA är det vanligt att man är 21 år"

Big LOL!

 

Åk dit och spela dum. Vad ska dom göra? Klart dom låter er bo där om ni förklarar er situation. Dom kan väl inte slänga ut svenskar under 21 år på gatan i nyc?

 

Håller med om detta men borde inte vara problem. Bodde på hotell både LA och NY i vintras som hade 21 som gräns för incheckning och det var inga problem alls. Var som Emil sa att de plockade ut allt ur minibaren men inget mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur löste det sig för er då?

 

Vi fick ringa nån av cheferna till hotellet och prata med dem om hur vi skulle lösa det mtp att vi redan pröjsat. Löste sig med att vi tog med en kopia på min flickväns farsas pass. Efter mycket om och men fick vi bo där.

 

När vi kom dit så tvekade dem fortf men gick med på det till slut, tråkigt som fan att komma till NY och inte ha nånstans att bo. Försök lösa det innan du åker så du slipper samma skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rutinerat, man slipper pesten att komma på 2 saker plus att man har kul själv. Gjorde så själv förra året.

 

Ja jag förstod inte riktigt hur stort guldmove det verkligen var förrän i efterhand :)

 

Vi fick ringa nån av cheferna till hotellet och prata med dem om hur vi skulle lösa det mtp att vi redan pröjsat. Löste sig med att vi tog med en kopia på min flickväns farsas pass. Efter mycket om och men fick vi bo där.

 

När vi kom dit så tvekade dem fortf men gick med på det till slut, tråkigt som fan att komma till NY och inte ha nånstans att bo. Försök lösa det innan du åker så du slipper samma skit.

 

 

Okej... Jo det planerar jag att göra.

 

 

 

Tilt nu... I princip gjort ingenting i 2h i väntan på att snubben ska komma o kolla på projektorn men så ringer han nu o säger att han inte kommer hinna ikväll :-(

 

Inte fan hör de av sig angående bokningen av hotellet heller. Seg utav helvete är jag också. Sov alldeles för länge inatt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte baller att slå ihop presenter imo

 

Inte ens om man är fattig?

 

Pmade dig sir!

 

Just det, men jag tror jag håller nicket hemligt faktiskt :)

 

 

 

Riktigt jävla nöjd nu. Ringde hotellet som vägrade confirma min bokning o obv hade de inte räknat in skatter och avgifter så det skulle ju bli svindyrt :S Nej tack...

 

Såg ett fullgott alternativ på hotels.com tidigare idag som de va ordentlig rabatt på men som skulle gå ut nu. Irriterande dock att jag bokat med ytterligare 10% rabatt genom en kod när jag bokade hotellet vi inte fick bo på. Googlar lite och lyckas tillslut hitta en kod som funkar på en amerikansk sida så blev riktigt billigt tillslut!

 

Grejen är ju att min bokning bearbetas, så det är ju allllldeles för tidigt att ropa hej :( Något kommer fucka ur garanterat. Inga höga tankar om hotels.com atm...

 

 

Skype äger förresten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här va de turarverkstad! Tankevurpor överallt ikväll o spelade uselt. Känslan att jag inte borde spelat var rätt...

 

Fick ihop 600 händer iaf och nästan 3 bi plus!

 

One time!

 

 

Stacks:

UTG OwnedByRiver ($430.85)

CO xx crooks xx ($197)

BTN Hero ($334.80)

SB Allinnet111 ($140.20)

BB SolarStinger ($223)

 

Pre-Flop: ($3, 5 players) Hero is BTN A:diamond: Q:club:

1 fold, xx crooks xx raises to $6, Hero raises to $18, Allinnet111 calls $17, 1 fold, xx crooks xx calls $12

 

Flop: 9:diamond: 8:diamond: 8:heart: ($56, 3 players)

Allinnet111 checks, xx crooks xx checks, Hero checks

 

Turn: Q:heart: ($56, 3 players)

Allinnet111 bets $42, xx crooks xx folds, Hero goes all-in $316.80, Allinnet111 calls $80.20

 

River: Q:diamond: ($495, 2 players, 1 all-in)

 

Final Pot: $495

Allinnet111 shows

A:spade: A:heart:

Hero shows

A:diamond: Q:club:

 

Hero wins $492 (net +$157.20)

 

Allinnet111 lost $140.20

xx crooks xx lost $18

 

 

 

FI som limpar är fisk (openraisat 14 osv). Är uppslaget tre std? Bör man checka flopp? Är väl en rätt ok hand för det o han lär väl inte folda något typ. Hur fan spelar man turn nu?

 

Stacks:

CO making_love ($212)

BTN damdk ($208.90)

SB Hero ($199.80)

BB Boogie freak ($459.40)

 

Pre-Flop: ($3, 4 players) Hero is SB 9:heart: A:heart:

1 fold, damdk calls $2, Hero raises to $10, 1 fold, damdk calls $8

 

Flop: 2:heart: 6:diamond: J:heart: ($22, 2 players)

Hero bets $16, damdk calls $16

 

Turn: 2:spade: ($54, 2 players)

Hero

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...