Jennez Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Motherfuck alltså... jag sitter i lobbyn på hotellet. Glasskärvor på rummet för att jag är en klant. Det regnar och jag försöker jobba. Life is great. Nä, vad säger ni gubbar och gummor? Dags att göra slut på eländet? Borde fan skaffa barn så att jag kan ägna mitt liv åt fullskaligt lidande istället. Det enda glädjeämnet hade kunnat vara att göra en blogg om barnen. Åh nej, jag hallucinerar... Undrar om Ola vill att jag ska rätta till några av hans misstag idag? Ja, se där, femton sms i inkorgen om allehanda småsaker som måste fixas. Magsår, here I come... Fan ta alltihop, imorgon är det måndag morgon och då ska jag jobba. Ska regga in några spelare till kvällens satellit bara... Och rätta till ett par andra turrar... kanske ska fixa utläggsräkningarna också... ska bara dubbelkolla ett par fakturor med. Vad fan, är hotellet/hotellen verkligen bokade till kommande roadtrip? Måste boka båt till finnkampen också. Och uppgradera Lisa till enkelrum. Om man skulle ordna Hygglos inköp till SM kanske? Är det söndag idag? Vad kostar en Luger och en kula i dagens läge förresten? Begagnat-marknaden måste ju vara grym just nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Klickar inte Luger lite för ofta? Finns ju inget mer patetiskt än misslyckade självmord. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Och uppgradera Lisa till enkelrum. Med hotellstandarden i Tallinn så är det snarare en nedgradering. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Tack för gratissatelliten igår Ola och Betway! Som vanligt när det gäller satelliter åker jag på bubblan, jag kom 3:a. Förresten, var det inte någon som sa att han inte gillade satelliter med exakt två priser? Jag har kvalat in till två events i hela mitt liv, i bägge satelliterna var det exakt två priser. Ska nog lära den där Brandborn ett o annat Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Jag har kvalat in till två events i hela mitt liv, i bägge satelliterna var det exakt två priser. Ska nog lära den där Brandborn ett o annat Ja, kan du inte komplettera min artikel med ett litet stycke om just två priser, så blir den komplett sedan Idag är en lugn söndag, blir följande spel: * ECOSTT-finalen på Betway, €715, inkvalad hela vägen för 16 (nätets bästa värde!) * WSOP på iPoker, $535, inkvalad för $88. * Nordic MonteCarlo på Stars, $22. * WSOP semifinal på Cake, $77. Ska lägga upp en miljon SM-satteliter ochså på Betway, så hela veckan som kommer är klar, så jag slipper bry mig om det när jag är och spelar Irish Open. Ska bli skönt att komma iväg och spela lite livepoker (spelade förvisso lagpokern i går, jävla otur Kicki hade. Vi får döpa om henne från Kicki Deepstack till Kicki Badbeat). Pretty please, det behövs en spelare till i kvällens $54 subsatellit för att det ska bli två priser till månadsfinalen. Tvinga mig inte att anmäla mig själv, då snor jag ju bara en finalplats för er Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Men du har väl någon gång spelat en hand poker? I så fall har du 3 bp (det går inte att köpa in sig med cash, bara med poäng) 2 till behövs, för att testa så allt funkar. In och anmäl er, ni kan sitta ut sedan. Vill bara kolla att den återstartar fint och att vinnaren hamnar rätt. Trodde det var cash och det har jag inte på Betway, du kunde ju sagt från början vad det handlade om:ola: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Pretty please, det behövs en spelare till i kvällens $54 subsatellit för att det ska bli två priser till månadsfinalen. Tvinga mig inte att anmäla mig själv, då snor jag ju bara en finalplats för er Jag har nog en $54 tillgodo. Synd om stackars Jennez bara som är nära hjärtattack redan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Pust, nu är jag klar... fan ta den som vill flytta turrarna en halvtimme eller något nu. Två dagliga frirullar Två dagliga subsattar (en 10+1 och en 2.50 rb) En 25rb på lördagen En 54 utfrys på söndagen Måndagen 370 main eventsatellit Och gratis-SnG (BP) som rullar hela tiden till fredagens rb-subsatte. Jag har nog en $54 tillgodo. Synd om stackars Jennez bara som är nära hjärtattack redan. Det gör han så gärna... om du får tag på honom Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Det gör han så gärna... om du får tag på honom *Klick* Jävla Luger... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Tilt. Blir inget SM-kval för min del ikväll.. Har visst middag/drinkar/vin osv jag måste insupa ikväll. Hade glömt. Härligt. Lagom fresh idag efter att ha druckit ett glas för mycket igår (dock inte bakis, men ack så trött). Det är bara att hoppa in i duschen och spackla på ansiktet så man ser ut som folk igen.. Puh. Det är tungt att vara tjej! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Borde fan skaffa barn så att jag kan ägna mitt liv åt fullskaligt lidande istället. Det enda glädjeämnet hade kunnat vara att göra en blogg om barnen. Åh nej, jag hallucinerar... Motstånd är meningslöst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Motherfuck alltså... jag sitter i lobbyn på hotellet. Glasskärvor på rummet för att jag är en klant. Det regnar och jag försöker jobba. Life is great. Nä, vad säger ni gubbar och gummor? Dags att göra slut på eländet? Borde fan skaffa barn så att jag kan ägna mitt liv åt fullskaligt lidande istället. Det enda glädjeämnet hade kunnat vara att göra en blogg om barnen. Åh nej, jag hallucinerar... Undrar om Ola vill att jag ska rätta till några av hans misstag idag? Ja, se där, femton sms i inkorgen om allehanda småsaker som måste fixas. Magsår, here I come... Fan ta alltihop, imorgon är det måndag morgon och då ska jag jobba. Ska regga in några spelare till kvällens satellit bara... Och rätta till ett par andra turrar... kanske ska fixa utläggsräkningarna också... ska bara dubbelkolla ett par fakturor med. Vad fan, är hotellet/hotellen verkligen bokade till kommande roadtrip? Måste boka båt till finnkampen också. Och uppgradera Lisa till enkelrum. Om man skulle ordna Hygglos inköp till SM kanske? Är det söndag idag? Vad kostar en Luger och en kula i dagens läge förresten? Begagnat-marknaden måste ju vara grym just nu. Nejdå konstapeln, jag hade absolut ingenting med Jennez självmord att göra, jag lovar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Puh. Det är tungt att vara tjej! Om du tycker det prova då att va en nyss fylld (i två bemärkelser) och firad 50 årig gubbe som varit /full/bakis två dagar efter firandet . Puuuust. Det är tyngre att bli firad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Nejdå konstapeln, jag hade absolut ingenting med Jennez självmord att göra, jag lovar! Det är lugnt Hygglo, jag tiltar inte på spelare, jag tiltar på livet i allmänhet. Är lite tricky överlag i livet överlag just nu bara. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 det behövs en spelare till i kvällens $54 subsatellit för att det ska bli två priser till månadsfinalen. Tvinga mig inte att anmäla mig själv, då snor jag ju bara en finalplats för er Fixat. 2 priser nu (räknar inte $10 för tredjeplats som pris). *Klick* Jävla Luger... Note to self: Låna aldrig kraftigare vapen än smörkniv till Jennez. Tack för hjälpen förresten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Jag är övertygad om att Jennez kan komma på ett sätt att använda en smörkniv för onda ändamål. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Madderfack Jag glömde anmäla mig i tid på Cake. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Jag är övertygad om att Jennez kan komma på ett sätt att använda en smörkniv för onda ändamål. Det är jag också ganska övetygad om. En historisk kommentar som jag skattat åt ofta: Jag och en kompis vara riktigt sura på en gemensam bekant. Kompisen: "Vi går och dödar honom med glasspinnar!" Jag med leende på läpparna: "Låter som en bra idé!" Jag skulle inte vilja bli dödad med glasspinnar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Madderfack Jag glömde anmäla mig i tid på Cake. Nåja, två snabba D0N-turrar fixade inköpet. Good luck alla nu i SM-subsatten. Tips: $110 i tredjepris är nog en hel del för många av de som tagit sig in hela vägen via frirullarna. Abusa bubblan med andra ord. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Inte min dag, ute ur ECOSTT: hade lite över medelstack, fick JJ mot 54o, dubblade upp motståndaren (semikallt spelat kanske), sedan som semishort i reraisad pott med QQ mot ATo Jaja, jag vet varifrån värdet kommer i turrar i alla fall... 2* WSOP kvar i alla fall, den ena har jag kvar startstack efter en timme, den andra börjar nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Kallt på iPoker också, ute. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Ooops, råkade tilta som fan på Cake. Det slutade i en uppdubbling Och en rejäl fiskstämpling från alla vid bordet antar jag. Checkraisade all-in på turn med öppet stegdrag. mötte toppset. KLONK. jaja, jag kan väl få ha lite tur med, nästbubblade Stars då min AJ som lagomshort fick syn av 54o (som var lagomfet). KQ22.....5 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 När Ola tiltar som fan så CRAI:ar han stegdrag... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 När Ola tiltar som fan så CRAI:ar han stegdrag... För 40bb på turn kanske det är lite onödigt, ja... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Inte riktigt, mennästan dubbla medel på Cake. Ligger 5/53 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts