TotalFarsa Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Till er som inte gillar tjejer titta bort nu....! A tribute to Megan Fox: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Sannolikhet att jag förstår mig på folk innan min död: ~4%. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Jag vill gifta mig med Abby i Navy CIS. Jag är också livrädd för henne... snacka om mixed feelings. Det är ju rädslan som är det fina. Att hooka med Abby hade ju varit en livslång adrenalinrush. IMO många gånger bättre än en timid artig hemmafru eller något åt det hållet. För övrigt anser jag att brudarna som är avbildade i den här tråden inte skulle bli fulare om de gick upp 5-10 kg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Det är ju rädslan som är det fina. Att hooka med Abby hade ju varit en livslång adrenalinrush. IMO många gånger bättre än en timid artig hemmafru eller något åt det hållet. För övrigt anser jag att brudarna som är avbildade i den här tråden inte skulle bli fulare om de gick upp 5-10 kg. Ola rädd för alla tjejer som är längre än 1.55 eller har över average i IQ. Och jag håller fullständigt med om lite extra kilon. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Ola rädd för alla tjejer som är längre än 1.55 eller har över average i IQ. Och jag håller fullständigt med om lite extra kilon. Jag är själv rädd för alla tjejer. Inga andra krav alltså. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Ola rädd för alla tjejer som är längre än 1.55 eller har över average i IQ. Första påståendet är helt rätt, andra är helt fel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 DP sitter och skryter om hur mjukt 5CHi är på XXXXXXX så jag bestämmer mig för att raila honom en stund. Hittar 4,95e på klienten och sätter mig på ett 0,10/0,20 PL 5CHi-bord. Kliver 15 minuter senare med 68e Tack för tipset DP. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Senast redigerad av TotalFarsa, Idag 14:39. Anledning: DP tvingade mig editera... Jäkla mod... Jag hann se och nu jävlar ska det skickas in pengar på XXXXXXX Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Ok, det finns EN tjej som knäcker ALLA inom sci fi... Milla Joviovoiviovich kan slänga sig i väggen! Här måste jag nog säga att du är ute och cyklar Lisa. Nog för att jag är känd för att ha en rätt märklig smak , men Ali Larter krossar väl lilla söta Hayden i Heroes? Min topp 5 tjejlista just nu: 1. Evangeline Lilly 2. Pink 3. Mädchen Amick 4. Ali Larter 5. Neve Campbell I stand corrected! Du har naturligtvis rätt, jag såg bara s01 och lite på s02 så jag hade glömt bort Ali... Blev påmind om Hayden när jag kollade på Ellen idag bara (ja, jag behöver också köpa mig ett liv) Finns många vackra kvinnor, skulle dock aldrig kunna rangordna dem. De är ju vackra på olika sätt liksom. Sen kan det även skifta beroende på vilket humör man är på, vilken outfit de har (och i fallet skådisar vilken rollfigur de spelar). Har dock hakat (no pun intended) upp mig på Ali Larters haka. Den är liksom lite kantig/spetsig på ett oattraktivt sätt. Bara lite, men tillräckligt mycket. Hade nog inte ens lagt märke till det om det inte varit för att hennes nuna alltid är med på menyn när man sätter i en HeroesS03-disc. Och Megan Fox = trying too hard. Tappar massor i sexighet på det imo. Naturlig sexighet kommer inifrån och är inget man kan sätta på/av mha poser, smink och putande läppar. (inget fel med lite make up och poserande men det är fullt möjligt att gå way over the top. lite kan vara mest eller vad det heter.) För att bidra med lite ögongodis så bifogar jag en av flera favoriter (utöver min underbara fru (som jag obv inte postar bilder på här )): Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Tackar. Jo, Tallinn blev avsevärt bättre sedan jag började på NordicBet. anledningarna är två:1. Man får oftast bo på Radisson och man slipper Reval Park. 2. Numera vet man var man kan få bra mat. FT i 3 av de 4 senaste Finnkamperna + ytterligare 3 SuperWeekends. Känns riktigt skönt faktiskt. Tror att jag har tagit mitt spel till en helt ny nivå det senaste året. Har hängt mycket med Ola och Lisa och båda två har lärt mig en hel del. Tack för det. Hur ofta är ni i Tallin igentligen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Hur ofta är ni i Tallin igentligen?Jag fick det tveksamma nöjet att få silverkort på hotellet senast, med uppmaningen "en natt till före jul och du får guldkort". Så svaret är "alldeles för ofta" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Förstår inte vart pink kom in i bilden? Sen att ingen har länkat till denna skönhet är ju bara en skam! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Sådär stor va absolut inte bilden jag länkade till... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Det var nog en sorts thumbnail av den större bilden fast thumbnailen har den stora bildens länkadress. Alltså hon är snygg men det är lite på gränsen till trying too hard igen. Tack för svaret Ola. Har blivit lite sugen på sitone på att dra med frugan på livepoker, samt att kanske sällskapa med trevliga personer. Känns som att alla konvergerar till Tallin titt som tätt numera. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Tack för svaret Ola. Har blivit lite sugen på sitone på att dra med frugan på livepoker, samt att kanske sällskapa med trevliga personer. Känns som att alla konvergerar till Tallin titt som tätt numera. Gör slag i saken till Lucia! Om det inte har framgått är vi "några" forumiter som åker. Ju fler desto bättre! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Gör slag i saken till Lucia! Om det inte har framgått är vi "några" forumiter som åker. Ju fler desto bättre! Absolut! Häng på! Och är frugan hetare än alla donnor vi postat här vill jag verkligen träffa henne med... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Då har man kommit djupt i en liten turre igen Spelade en 20e rb+add SH på NB och finalbordade som short men jobbade in mig i matchen men rök på fjärde när vi hamnade allin pre i blindkrig. Min AKs var ingen match mot hans AJo då han rivrade den förhatliga knekten... Men men, 481e gör gott för en låglimitfisk... Har gått rätt bra i de där faktiskt. Spelat dom fem ggr och har 7a, 4a och 3a för runt 1600+e ungefär. Gunatt och tack för railen Crappy Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Absolut! Häng på! Och är frugan hetare än alla donnor vi postat här vill jag verkligen träffa henne med... Det är det nog fler som vill då. (jag kommer dock inte till Tallinn i mitten av dec) För övrigt... Kristanna Loken *mmmm* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Nu är jag nog riktigt väck. Tyckte att jag skev pokerforum.nu och inte porrforum.nu i addressraden... Rätta till mig om jag har fel. Jahapp, då har man officiellt sålt sin själ till Den Store Satan. Gratulerar lilla demonen! http://www.realdoll.com/ Jag vill gifta mig med Abby i Navy CIS. Jag är också livrädd för henne... snacka om mixed feelings. Alltså rollfiguren, inte skådisen Jag tycker tvärtom. Rollfiguren verkar ganska mysig för det mesta men skådisen kan bli svår att bli av med: Perrette has had four consecutive restraining orders against Shivers stemming from his abusive behavior and citing a supposed incident in 2004 in which she claims he raped and sodomized a woman named Angela Garber. In two YouTube videos, Shivers says that Perrette is setting him up and trying to ruin his life. He produces what he claims is a screenplay by Perrette detailing the very scenario she accuses him of. He also reads off what he says are e-mails from the supposed rape victim, Angela Garber, proclaiming her love for him up to a year after the date of the incident. Shivers comes off as sane enough in his first video, and I was inclined to believe his account that Perrette is somehow out to get him for whatever reason he doesn’t fully explain. Then he goes off in his second video and claims that Perrette and Garber are colluding against him. He seems off balance and kind of wild and it makes you wonder why a woman would go through the trouble of obtaining multiple restraining orders against an ex, especially if their divorce is already concluded. Each side often tries to smear the other in an acrimonious divorce but you can’t help but think that Perrette is the victim. The 2006 Fox News report Shivers mentions in his video states that his other ex, Bebe Buell, also has a similar story of abuse and intimidation by him during their relationship. Perrette, 39, is now living with a 25 year-old former pizza delivery guy she met in 2004 when he was working on the set of a film in Michigan. She was still married at the time to Shivers and each of them filed for divorce shortly afterwards. It’s just a good thing there are no kids involved in this mess. (http://www.celebitchy.com/13062/ncis_star_pauley_perrettes_ex_in_youtube_response_to_rape_allegations/) Det är ju rädslan som är det fina. Att hooka med Abby hade ju varit en livslång adrenalinrush. IMO många gånger bättre än en timid artig hemmafru eller något åt det hållet. För övrigt anser jag att brudarna som är avbildade i den här tråden inte skulle bli fulare om de gick upp 5-10 kg. +1 i viktgrejen och +2 i adrenalingrejen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Mörkpoker (PL) 7-Card 7-Card H/L Omaha PL Omaha H/L Texas L Texas PL Texas NL Nån som vill leka mixed games-turre nästa lördag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Alltså live? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Alltså live? Ja Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Kommer inte in på msn men antar att jag inte missar så mycket... DP sitter och nöter race och klagar på att han blir konstant utdragen men att tvn ska bli hans... Crappy railar allt och alla samtidigt som han beklagar sin egen pokerskill... Illvillja backar rakt ut på sngs, går ner i nivå och backar än mer där... Juggler har ingen att håna nu när jag inte är på msn och håller därför mun... Mike jobbar. Som vanligt... Omalley tittat in en gång per dag och uppdaterar om hur husbygget går... Torax gipsar, dricker grogg och vinner rakt ut på Svs... Jens gör sig vän med alla i tallinngruppen med sin mjuka framtoning... Liza letar bra game... eller festar... ValterERik tar sidebets på allt och alla. Överanvänder smileys... JohnH tittar in ibland och meddelar att han aldrig ska spela poker igen. Ingen tror honom... Sådär brukar det se ut ungefär. Så jag antar att jag inte missar något Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 ...... Ah, det är så mycket kärlek i den där gruppen! Love you guys! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts