Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Postad
Vad fan är Tallinnchatten?

Jag tar 500:- för drömcameos btw.

1) En chatgrupp på MSN för oss som ska till Tallin under luciahelgen och lira SuperWeekend.

2) Äh, kom igen nu. Tyd den åt mig som betalning för de där hemska, turkosa kortlekarna!

Postad

Om kulturen rådde över idrotten hade Blåvitt vunnit SM-guldet i avgörandet mot AIK på walk over. Som relativt neutral kan jag bara konstatera att det aldrig kan skada att ha Joel Alme på sin sida. Jag skriver "relativt" därför att det är omöjligt att helt stå emot "Poseidon", samt att det är svårt att gilla AIK.

Postad

1. Ah.

2. Jag misstänker att HL är en sjuk jävel med böjelser som inte tilltalar dig, men som jag inte finner för motbjudande för att kunna försvara. Men det jag undrar mest över är den bedragne mannens passitivitet.

Postad
1. Ah.

2. Jag misstänker att HL är en sjuk jävel med böjelser som inte tilltalar dig, men som jag inte finner för motbjudande för att kunna försvara. Men det jag undrar mest över är den bedragne mannens passitivitet.

HL? HeyLisa? :-D

Postad
Vem skulle annars vara golvkissaren? Nu är jag konfunderad.

Men Eury, Lisa är INTE en gammal bekant från ungdomens dagar. När jag var ung var hon ju ffs inte ens född.

Nej, det var någon helt annan.

Postad
Om kulturen rådde över idrotten hade Blåvitt vunnit SM-guldet i avgörandet mot AIK på walk over. Som relativt neutral kan jag bara konstatera att det aldrig kan skada att ha Joel Alme på sin sida. Jag skriver "relativt" därför att det är omöjligt att helt stå emot "Poseidon", samt att det är svårt att gilla AIK.

Att välja mellan AJKå och ICA är som att välja mellan pest och kolera, men att hävda att ICA har någon som helst fotbollskultur är ju helt hjärndött.

Framåt forsar Götebårg.....

Postad
Omfg lol. Hade månadens sjukaste dröm inatt och kommer ihåg nästan hela (tyvärr).

Bodde på hotell, troligtvis i annat land eftersom jag inte fattade vad personalen sa, tillsammans med en kvinnlig bekant från ungdomens ljuva dagar. Helt plötsligt dyker ett gammalt ex upp och börjar hångla upp mig samtidigt som hennes karl tittar tittar på.

Vad händer då? Jo, Eury kommer traskande från ingenstans och skäller ut mig för att vara otrogen mot min kvinnliga resekamrat som för övrigt sitter i ett hörn av hotellkorridoren och kissar!!

:shock:

Inte undra på att man vaknade idag före klockan sex och var klarvaken...

Ja, enl Tom Chetwynd's drömlexikon (som är lika rörigt som din dröm)

Det här handla om att du behöver återställa jämnvikten i ditt liv (Sex)

Det bör du då helst göra med någon form av rening (Tarmsköljning! FTW Nä förlåt, urin ska tyda på det)

Att du sedan hamnar i gräl, tyder då på att du är i inre konflikt med dina personliga värderigar, är då också flickvänner och dylika inblandade är det din egen lojalitet du ifrågasätter.

Ja,,,,,, du får nog utveckla lite av vad Lisa antydde om vad som sas i Tallinchatten :mrgreen:

Postad

Vaken. Igen.

Lirade en shorthanded freezeout igårkväll och finalbordsbubblade för $239 när AJ sprang in i en limpad QQ. Var en av de jäkligaste bubblor jag spelat då jag hade oturen att vara placerad på bordet med "bara" tre spelare. 9/10 fick man raisa och cbeta med absolut skit. Dessutom kom vi till bubblan med mig som "shortie" med bara 40 BB. Tog en jävla tid att spräcka och vid det laget spelade jag 15BB och snitt på kanske 35BB.

Tack för railen Crappy (som vart på halloweenfest och förmodligen inte var speciellt nykter :mrgreen: ).

Postad

Är så förbannat trött på fotbollstramset. Är ju dessutom sju resor värre här i Sthlm än det var i Skåne. Jag fattar inte att folk orkar bry sig. Ok, AIK vann. Grattis, gg, wp osv etc m.m. Men på vilket sätt gör det minsta skillnad? Det betyder ingenting. Inte ett skit. Det förändrar inte mitt liv på minsta sätt. De enda som det förändrar någonting för är spelarna.

Skitsamma, det var inte det jag skulle skriva om. Jag skulle bara rapportera en liten klonk på 100 dollar i en rebajturre. Över och ut.

Postad
Men på vilket sätt gör det minsta skillnad? Det betyder ingenting. Inte ett skit. Det förändrar inte mitt liv på minsta sätt. De enda som det förändrar någonting för är spelarna.

Det gör skillnad för fansen, spelarna, klubben osv osv.

Klart att det inte gör DIG någon skillnad för du vet ju inte vad fotboll är obv ;)

(Forza Bajen!) :D

Postad
Är så förbannat trött på fotbollstramset. Är ju dessutom sju resor värre här i Sthlm än det var i Skåne. Jag fattar inte att folk orkar bry sig. Ok, AIK vann. Grattis, gg, wp osv etc m.m. Men på vilket sätt gör det minsta skillnad? Det betyder ingenting. Inte ett skit. Det förändrar inte mitt liv på minsta sätt. De enda som det förändrar någonting för är spelarna.

Skitsamma, det var inte det jag skulle skriva om. Jag skulle bara rapportera en liten klonk på 100 dollar i en rebajturre. Över och ut.

Klart du är det. Ni skåningar har ju inget värt att kalla fotbollslag längre :mrgreen:

Sen är det faktiskt så att om man har hjärtat i en klubb så gläjds man i framgång och sörjer i motgång. Att det sen inte gör någon skillnad rent livsmässigt för oss bredvid spelar ingen roll. Fast lagkänsla vet det flesta pokerspelare inget om. De är ju indvidualister.

Det gör skillnad för fansen, spelarna, klubben osv osv.

Klart att det inte gör DIG någon skillnad för du vet ju inte vad fotboll är obv ;)

(Forza Bajen!) :D

Vi kan ju alltid gå på parken i Norrköping nästa år och kolla in dem :mrgreen:

Postad
Gissa VAD !!!!!!!!!! :-D :-D :-D

FTP har världshistoriens mest retarderade support?

Jag skrev ett mail till dom, lite humoristiskt formulerat, med rubriken "I do NOT want rakeback" och började brevet med "I am not asking for rakeback, since I know that you will say no".

Although you may be interested in receiving rakeback, Full Tilt Poker does not offer rakeback directly to players.

There are a number of affiliate companies which offer rakeback if players sign up to Full Tilt Poker through their website. However, it appears that you were referred to Full Tilt Poker from an affiliate which does not offer rakeback. We are unable to switch your account from this affiliate to another, as our agreement with affiliates prohibits this.

We understand that you are interested in such promotions in the future and if the situation changes, our players will be the first to know and we will contact you when we have more news.

Also, it might please you to know that we now offer support in Swedish. Should you wish to take advantage of this service, all you have to do is write to us in Swedish in the future.

If you have any further questions or concerns, please feel free to contact us.

Regards,

Ricardo

Full Tilt Poker Support

En rad som kort svar på mitt problem/fråga, och 10 om något jag inte frågade efter...

Jag tryckte på cashout.

Postad
Sen är det faktiskt så att om man har hjärtat i en klubb så gläjds man i framgång och sörjer i motgång. Att det sen inte gör någon skillnad rent livsmässigt för oss bredvid spelar ingen roll. Fast lagkänsla vet det flesta pokerspelare inget om. De är ju indvidualister.

Jag köper det. Absolut. Man kan heja på lag och bli glad/ledsen över vinster och förluster. Det är en sak. Det är en helt annan att vara så uppe i det att man fäller tårar eller gör ngt annat känslomässigt helt oproportionerligt.

Hela facebook är ju nerlusat av mer eller mindre förvirrade känsloyttringar över att ett lag vann eller förlorade.

Det är ALLSVENSKAN vi pratar om. Kom igen liksom... Det är inte som att Sverige precis vann VM. Ett internationellt sett skitdåligt lag vann en internationellt sett ännu sämre serie. "Yay!" :ola:

• Skapa nytt...