Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren

Othello

Recommended Posts

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Har du missat att det är 90% småbarnspappor som ska med? Du är som gjord för att vara med i laget! :)

Hah, jo, jag har noterat att det finns en massa dylikt folk bland resefolket :)

Men alltså, nja. Det finns inte det ekonomiska spelrummet just nu. Självfallet skulle jag stortrivas, men det funkar inte riktigt att lägga rätt många tusenlappar på enbart mig just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hah, jo, jag har noterat att det finns en massa dylikt folk bland resefolket :)

Men alltså, nja. Det finns inte det ekonomiska spelrummet just nu. Självfallet skulle jag stortrivas, men det funkar inte riktigt att lägga rätt många tusenlappar på enbart mig just nu.

Äh, säg åt sambon att hon får 50% av alla vinster. Funkar säkert! :-D

Länk till kommentar

Äh, säg åt sambon att hon får 50% av alla vinster. Funkar säkert! :-D

Mike, Ms eury. Ms eury, Mike.

"ensam kvar med tvätt, barn och skollämning och fanskap"

"festa och kul med vänner"

"SEMESTER"

"jag då?"

"ska vi inte göra sånt tillsammans?"

Slutsats: eury får behålla 10%. Dvs, om det fanns kreditkort att maxa för att komma iväg, vilket det inte gör :)

Länk till kommentar

Omfg lol. Hade månadens sjukaste dröm inatt och kommer ihåg nästan hela (tyvärr).

Bodde på hotell, troligtvis i annat land eftersom jag inte fattade vad personalen sa, tillsammans med en kvinnlig bekant från ungdomens ljuva dagar. Helt plötsligt dyker ett gammalt ex upp och börjar hångla upp mig samtidigt som hennes karl tittar tittar på.

Vad händer då? Jo, Eury kommer traskande från ingenstans och skäller ut mig för att vara otrogen mot min kvinnliga resekamrat som för övrigt sitter i ett hörn av hotellkorridoren och kissar!!

:shock:

Inte undra på att man vaknade idag före klockan sex och var klarvaken...

Länk till kommentar

Omfg lol. Hade månadens sjukaste dröm inatt och kommer ihåg nästan hela (tyvärr).

Bodde på hotell, troligtvis i annat land eftersom jag inte fattade vad personalen sa, tillsammans med en kvinnlig bekant från ungdomens ljuva dagar. Helt plötsligt dyker ett gammalt ex upp och börjar hångla upp mig samtidigt som hennes karl tittar tittar på.

Vad händer då? Jo, Eury kommer traskande från ingenstans och skäller ut mig för att vara otrogen mot min kvinnliga resekamrat som för övrigt sitter i ett hörn av hotellkorridoren och kissar!!

Ok, någon drömtydare i forumet? Är väldigt intresserad av det underliggande där. :-D

För övrigt hade det varit oerhört trevligt att få med både eury och heliga björnen till Tallin!

Länk till kommentar

Var det hon som vi sa åt dig att låta bli här om kvällen? ;)

Länk till kommentar

Var det hon som vi sa åt dig att låta bli här om kvällen? ;)

Nej, nej. Btw, börjar hålla med DP nu. "Det som händer i Tallin-chatten stannar i Tallin-chatten"... ;-)

Om du inte är snäll kommer jag berätta alla smaskiga detaljer om dig inför hela pf.

(Har obv inga men kan ju skrämmas lite)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...