Saint_Bjorn Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Med tanke på vad jag hört om författaren är det väl inte helt orimligt att någon kastat bort eländet efter några sidor. Jag bedömmer det som mest sannolikt. Brown suger som författare och folk borde bli förbannade när de inser att de bidrar till hans orimliga förmögenhet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Att du inte ska leva upp till hans förväntningar. Fake edit: Hur går det med Jägern? Slut? Haha. Dåligt! Den kom aldrig fram Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Äh, han vågar ju inte träffa Lisa irl efter allt smör i Tallinchatten. Det är inte smörandet som gör mig orolig... Att du inte ska leva upp till hans förväntningar. Nänä, han är sur för att Lisa trodde han var 40+ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Wow, woow, mycket prat om Tallinn. Abstinens. Come join us Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Come join us I framtiden, när jag eh...är rik och inte har familj? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 I framtiden, när jag eh...är rik och inte har familj? Har du missat att det är 90% småbarnspappor som ska med? Du är som gjord för att vara med i laget! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Fake edit: Hur går det med Jägern slut? fyp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Har du missat att det är 90% småbarnspappor som ska med? Du är som gjord för att vara med i laget! Hah, jo, jag har noterat att det finns en massa dylikt folk bland resefolket Men alltså, nja. Det finns inte det ekonomiska spelrummet just nu. Självfallet skulle jag stortrivas, men det funkar inte riktigt att lägga rätt många tusenlappar på enbart mig just nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Hah, jo, jag har noterat att det finns en massa dylikt folk bland resefolket Men alltså, nja. Det finns inte det ekonomiska spelrummet just nu. Självfallet skulle jag stortrivas, men det funkar inte riktigt att lägga rätt många tusenlappar på enbart mig just nu. Äh, säg åt sambon att hon får 50% av alla vinster. Funkar säkert! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Äh, säg åt sambon att hon får 50% av alla vinster. Funkar säkert! Mike, Ms eury. Ms eury, Mike. "ensam kvar med tvätt, barn och skollämning och fanskap" "festa och kul med vänner" "SEMESTER" "jag då?" "ska vi inte göra sånt tillsammans?" Slutsats: eury får behålla 10%. Dvs, om det fanns kreditkort att maxa för att komma iväg, vilket det inte gör Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 ... ok, jag har inget med den här saken att göra, men nu är du inte särskilt kreativ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Så här kan det gå med postorderbrudar!! http://www2.unt.se/pages/1,1826,MC=75-AV_ID=976146,00.html?from=puff Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Mike, Ms eury. Ms eury, Mike. Grattis Eury, beklagar Ms Eury. Edit: Lösningen på pengafrågan stavas s.t.e.j.k Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Grattis Eury, beklagar Ms Eury. Edit: Lösningen på pengafrågan stavas s.t.e.j.k Banvarning om du skrivit Stake. (warning: Jättehumor) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Banvarning om du skrivit Stake. (warning: Jättehumor) Nja, att erbjuda Eury $ för lite stake vore nog veckans lågvattenmärke... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Nja, att erbjuda Eury $ för lite stake vore nog veckans lågvattenmärke... Det handlade väl om hans flickvän. Eller?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Sheesh, grabbar då! Hon fick nyss, så jag tror inte det är aktuellt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Sheesh, grabbar då! Hon fick nyss, så jag tror inte det är aktuellt. Av vem? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Av vem? Inte av mig iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Omfg lol. Hade månadens sjukaste dröm inatt och kommer ihåg nästan hela (tyvärr). Bodde på hotell, troligtvis i annat land eftersom jag inte fattade vad personalen sa, tillsammans med en kvinnlig bekant från ungdomens ljuva dagar. Helt plötsligt dyker ett gammalt ex upp och börjar hångla upp mig samtidigt som hennes karl tittar tittar på. Vad händer då? Jo, Eury kommer traskande från ingenstans och skäller ut mig för att vara otrogen mot min kvinnliga resekamrat som för övrigt sitter i ett hörn av hotellkorridoren och kissar!! Inte undra på att man vaknade idag före klockan sex och var klarvaken... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Omfg lol. Hade månadens sjukaste dröm inatt och kommer ihåg nästan hela (tyvärr).Bodde på hotell, troligtvis i annat land eftersom jag inte fattade vad personalen sa, tillsammans med en kvinnlig bekant från ungdomens ljuva dagar. Helt plötsligt dyker ett gammalt ex upp och börjar hångla upp mig samtidigt som hennes karl tittar tittar på. Vad händer då? Jo, Eury kommer traskande från ingenstans och skäller ut mig för att vara otrogen mot min kvinnliga resekamrat som för övrigt sitter i ett hörn av hotellkorridoren och kissar!! Inte undra på att man vaknade idag före klockan sex och var klarvaken... Ok, någon drömtydare i forumet? Är väldigt intresserad av det underliggande där. För övrigt hade det varit oerhört trevligt att få med både eury och heliga björnen till Tallin! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 In på MSN omalley, behöver snacka med dig akut!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 In på MSN omalley, behöver snacka med dig akut!! Brinner det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Omfg lol. Hade månadens sjukaste dröm inatt och kommer ihåg nästan hela (tyvärr).Bodde på hotell, troligtvis i annat land eftersom jag inte fattade vad personalen sa, tillsammans med en kvinnlig bekant från ungdomens ljuva dagar. Helt plötsligt dyker ett gammalt ex upp och börjar hångla upp mig samtidigt som hennes karl tittar tittar på. Vad händer då? Jo, Eury kommer traskande från ingenstans och skäller ut mig för att vara otrogen mot min kvinnliga resekamrat som för övrigt sitter i ett hörn av hotellkorridoren och kissar!! Inte undra på att man vaknade idag före klockan sex och var klarvaken... Var det hon som vi sa åt dig att låta bli här om kvällen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Var det hon som vi sa åt dig att låta bli här om kvällen? Nej, nej. Btw, börjar hålla med DP nu. "Det som händer i Tallin-chatten stannar i Tallin-chatten"... Om du inte är snäll kommer jag berätta alla smaskiga detaljer om dig inför hela pf. (Har obv inga men kan ju skrämmas lite) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts