Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren

Othello

Recommended Posts

Inte många spelare i sattarna i dag: $1 rebuy blev åtta spelare och $5 freezeout blev två. Bra övervärde :-) Men det är så det ska vara, övervärdet ska hamna på låga nivåer så det sprids ut på många spelare och att alla kan ta sig till Tallinn för en liten slant.:ola:

Om en timme (kl 21) har vi lagt upp en specialare: Double or Nothing för $13.50+1, för att testa om det funkar bra.

I morgon tänkte jag testa en annan specialare: $0.25 i inköp, 300 startmarker, och rebuy för $0.05... Där borde man kunna motionera plånboken lite va?

Kom gärna med tips på udda upplägg, ju konstigare och roligare desto bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Inte många spelare i sattarna i dag: $1 rebuy blev åtta spelare och $5 freezeout blev två. Bra övervärde :-) Men det är så det ska vara, övervärdet ska hamna på låga nivåer så det sprids ut på många spelare och att alla kan ta sig till Tallinn för en liten slant.:ola:

Om en timme (kl 21) har vi lagt upp en specialare: Double or Nothing för $13.50+1, för att testa om det funkar bra.

I morgon tänkte jag testa en annan specialare: $0.25 i inköp, 300 startmarker, och rebuy för $0.05... Där borde man kunna motionera plånboken lite va?

Tror min motståndare blev lite sné när jag reggade mig som enda motståndare en sisådär 20 sekunder innan start, särskilt när jag vann 8-)

Länk till kommentar

TF rivrar en trea i matchens enda nyckelpott... så sjukt riggat.

Och angående DoN rebuy så är det fan en nötidé. De som ändå hade tänkt köpa in sig till nästa steg kanske kan klara sig med ett halvt inköp och om det fylls upp så... öh... får alla gå vidare... men vad händer med överskjutande belopp...?

Bra fråga där, Jens. Det får du kolla upp imorgon.

Ja tack, det ska jag nog göra.

Okej, vi säger så.

Är du trött?

Ja, väldigt.

Är det därför du sitter här och chattar med dig själv?

Jag antar det. Kanske är jag sugen på en drink.

Men alla dina öl är ju varma?

Jag vet, det är därför jag sa drink.

Okej.

Okej.

Vi säger så då.

Det gör vi.

Ha det bra!

Detsamma.

Kram.

Kram.

Länk till kommentar

Så skillnaden var alltså att i stället för att Betway skulle bjuda på 50% övervärde så bjöd Jennez på detta privat?

Jaja, han är snäll och trogen i alla fall.

Fast det var säkert för att testa upplägget bara, som sagt.

Det var Olas första egenhändigt uppsatta turre. Bäst att pappa kollar då.

Länk till kommentar

Vafan 1: Man är ju en vanemänniska, har gått till samma turk på Söder i flera år nu för att få mitt hår klippt. Nu har han lämnat över skutan till sin dotter, som ändrat om det till en unisexsalong. Okej då, hon hade tid, jag blev klippt.

Vafan 2: Får ett klippkort, efter 10 gångers klippning så ska jag få en "valfri skönhetsprodukt" (orginalturken hade inga jävla produkter i sitt klipperi). Realty check: jag är en snart 40-årig singelkille. Det närmaste jag varit skönhetsprodukter de senaste åren är när jag kommer ihåg att ha tandkräm på tandborsten.

Kanske därför man är singel i och för sig. :ola:

Ja, själv la jag tot 2000kr på mitt hår idag.. Fast då va det klipp, färg och 3 hårprodukter så jag tycker väl att jag fick värde för pengarna ;)

Länk till kommentar

Så skillnaden var alltså att i stället för att Betway skulle bjuda på 50% övervärde så bjöd Jennez på detta privat?

Jaja, han är snäll och trogen i alla fall.

Fast det var säkert för att testa upplägget bara, som sagt.

Med så enkelt motstånd agerar jag gärna testperson igen. Tid och plats Jennez, tid och plats!
Länk till kommentar

- HU Shootout med $1 buyin. Garantera en $25-ticket till ettan och en $5 till tvåan.

- NLT Deepstack med 15 minuters perioder och låg buyin. Samma garantier som ovan eller nåt åt det hållet.

- H.O.R.S.E med garanterade säten. Har betway inte HÄSt så kör Razz eller annat udda spel.

- Bounty på Ola & Jennez i de sattar de spelar för ticket till nästa nivå :-P

- Någon form av tävling/frågesport där 10-20 pers vinner plats i frirulle med lämpligt pris. Ex. på tävling: posta en bild av hur mycket du älskar Betway. Extra win på att bjuda på sig själv :)

Länk till kommentar

JAHOPP GOTT FOLK!!!!!

Ikväll smäller det, Skanke Special går av stapeln 21:00!!!

Spänningen är olidlig, frågorna många.

• Vem vinner????
  • Vem kommer femma????
  • Kommer Jannez torska allt till TF?????
  • Kommer Blom90 spela?????
  • Vad är bountyn på Undertecknad???
  • Kommer Skanke spela in finalbordet?????

Alla dessa frågor kommer få sitt svar innan kvällen är över.

Så damma av visa kortet och smacka in degen, missa

inte denna unika chans att få spela en 1,94 dollars turre.

Vi har alla hört att betway med tvillingarna Ola och Jens i spettsen

kommer att erbjuda en fantastisk bounty på den som slår ut mig. Jag

själv lägger in dvd boxen Band of brothers i potten för att visa att jag kommer kämpa till sista marken.

VÄL MÖTT ON THE POKER BORD!!!!!

Länk till kommentar

• Skapa nytt...