Ola Brandborn Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Målet är att komma upp till $/€ 11 på varje konto (med delmål 5.50) för det är vad blandade småsatelliter brukar kosta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Betway: $6.98 och 710 poäng efter en slask-MTT som jag frlorade och en SnG som jag vann.Bwin: $3.92. Fy fan vilken klient, ni som klagat har verkligen inte fel. Du som kan branschen lite grann,klienten kan väl inte vara klar? Är ju mer eller mindre ospelbar nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Du som kan branschen lite grann,klienten kan väl inte vara klar? Är ju mer eller mindre ospelbar nu.Den är släppt alldeles för tidigt, säger min "insider" på Ongame. Everest: $0.77 och 900 poäng (för lite poäng för att kunna växla till cash, får grinda nån SnG) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Varför har sportsbettingsajter minimibelopp man får satsa btw? Om man nu hittar $0.25 på ett konto så kan man göra noll med det. Vore väl bättre för sajten om man kunde spela det på en trippel eller något? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Den är släppt alldeles för tidigt, säger min "insider" på Ongame. HAHAHA gud vad jävla skickligt att släppa en klient som är sämre än den föregående. Hatar dom pengar liksom? Kul för mig också eftersom ongame historiskt varit min största inkomstkälla men nu gränsar till att ha en ospelbar klient. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 HAHAHA gud vad jävla skickligt att släppa en klient som är sämre än den föregående. Hatar dom pengar liksom? Kul för mig också eftersom ongame historiskt varit min största inkomstkälla men nu gränsar till att ha en ospelbar klient. Dom har ju bara haft 100 utvecklare som suttit med den i 3 år så varför skulle den vara spelbar? *skadeglädje* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Varför har sportsbettingsajter minimibelopp man får satsa btw? Om man nu hittar $0.25 på ett konto så kan man göra noll med det. Vore väl bättre för sajten om man kunde spela det på en trippel eller något? På en del siter kommer det upp ett meddelande att summan är för liten, men spelet går att lägga ändå, pröva. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Det jag stör mig mest på är den lilla, men märkbara, fördröjningen från att man klickat på (exempelvis) en förvalsruta tills att den bockas för. Vilket gör att man hinner klicka igen, för att man tror att det "inte tog", och så avbockas rutan igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Halvtidsrapport: Betway: Starkt gående i tredjespår på upploppet ($9.98 och 620 poäng) Bwin: Andra par inner, risk för inlåsning, men kan hitta luckan ($6.12) Everest: Startgalopp, diskvalificerad ($0.77, 0 poäng) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Målgång på Betway på tiden $13.85 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 HAHAHA gud vad jävla skickligt att släppa en klient som är sämre än den föregående. Hatar dom pengar liksom? Kul för mig också eftersom ongame historiskt varit min största inkomstkälla men nu gränsar till att ha en ospelbar klient. +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Halvtidsrapport: Betway: Starkt gående i tredjespår på upploppet ($9.98 och 620 poäng) Bwin: Andra par inner, risk för inlåsning, men kan hitta luckan ($6.12) Everest: Startgalopp, diskvalificerad ($0.77, 0 poäng) Hur många poäng har du på Bwin? Du får 100 poäng varje gång du loggar in på hemsidan! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Målgång på Bwin på tiden $11.22 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Hur många poäng har du på Bwin? Du får 100 poäng varje gång du loggar in på hemsidan!Vad kan man göra med poängen där då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Vad kan man göra med poängen där då? Köpa inträde till turrar b.la. Och det samlar på sej rätt fort, kolla hemsidan och market. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Hur många poäng har du på Bwin? Du får 100 poäng varje gång du loggar in på hemsidan! Inte alltid, nu i juli är det en sån kampanj, före det senast i december. Max 1 gång/dag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Inte alltid, nu i juli är det en sån kampanj, före det senast i december. Max 1 gång/dag. Då kan jag sluta leta efter någon som kan bygga en inloggningsrobot åt mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Halvtidsrapport: Betway: Starkt gående i tredjespår på upploppet ($9.98 och 620 poäng) Bwin: Andra par inner, risk för inlåsning, men kan hitta luckan ($6.12) Everest: Startgalopp, diskvalificerad ($0.77, 0 poäng) Lol, kul med travliknelserna, Ola! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Min vana trogen leverar jag härmed lite vardagstragik. Var ute i köket på jobbet för att hämta kaffe. Vid bordet sitter fyra personer. Helt tydligt väldigt ytligt bekanta och de kämpade desperat för att hålla konversationen vid liv. Läs gärna den här dialogen högt för er själv. Glöm inte att ta med pauserna. Tjej: Ja, jag såg Magnus Betnér i helgen... *ansträngt litet skratt* De andra: *mumlande* jaha, jaha... 10 sekunders tystnad Tjej: Ja, det var på tv alltså... 20 sekunders tystnad Tjej: Sen tittade jag på den där filmen Ondskan också. Man i 40årsåldern: Stjärnberg hette den skolan va? *De andra nickar instämmande* Tryckande tystnad *Jennez går iväg med sitt kaffe* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Poängen är alltså att stämningen i ett rum blir kraftigt ansträngd när Jennez gör entré? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Poängen är alltså att stämningen i ett rum blir kraftigt ansträngd när Jennez gör entré? Så är det, men inte just i det här fallet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Poängen är alltså att stämningen i ett rum blir kraftigt ansträngd när Jennez gör entré? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Blir en lite "konstig" vecka. Igen. Minns inte när jag jobbade 9-17, mån-fre sist. Idag ska jag hem till Skåneland och hälsa på min kära mor och far som jag knappt har sett på hur länge som helst. Sedan blir det tillbaka till Sthlm på torsdag för att åka till Tallinn på fredag. "I am the passenger" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Önskemål angående superweekend-sattarna. De går jämrans tidigt. Finns det någon chans att de skulle kunna läggas lite senare, säg ca kl 2000. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Önskemål angående superweekend-sattarna. De går jämrans tidigt. Finns det någon chans att de skulle kunna läggas lite senare, säg ca kl 2000. +2000 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts