Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Betway: $6.98 och 710 poäng efter en slask-MTT som jag frlorade och en SnG som jag vann.

Bwin: $3.92. Fy fan vilken klient, ni som klagat har verkligen inte fel.

 

Du som kan branschen lite grann,klienten kan väl inte vara klar? Är ju mer eller mindre ospelbar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är släppt alldeles för tidigt, säger min "insider" på Ongame.

 

HAHAHA gud vad jävla skickligt att släppa en klient som är sämre än den föregående. Hatar dom pengar liksom?

 

Kul för mig också eftersom ongame historiskt varit min största inkomstkälla men nu gränsar till att ha en ospelbar klient.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHA gud vad jävla skickligt att släppa en klient som är sämre än den föregående. Hatar dom pengar liksom?

 

Kul för mig också eftersom ongame historiskt varit min största inkomstkälla men nu gränsar till att ha en ospelbar klient.

 

Dom har ju bara haft 100 utvecklare som suttit med den i 3 år så varför skulle den vara spelbar? *skadeglädje* :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför har sportsbettingsajter minimibelopp man får satsa btw? Om man nu hittar $0.25 på ett konto så kan man göra noll med det. Vore väl bättre för sajten om man kunde spela det på en trippel eller något?

 

På en del siter kommer det upp ett meddelande att summan är för liten, men spelet går att lägga ändå, pröva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag stör mig mest på är den lilla, men märkbara, fördröjningen från att man klickat på (exempelvis) en förvalsruta tills att den bockas för. Vilket gör att man hinner klicka igen, för att man tror att det "inte tog", och så avbockas rutan igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halvtidsrapport:

 

Betway: Starkt gående i tredjespår på upploppet ($9.98 och 620 poäng)

Bwin: Andra par inner, risk för inlåsning, men kan hitta luckan ($6.12)

Everest: Startgalopp, diskvalificerad ($0.77, 0 poäng)

 

Hur många poäng har du på Bwin? Du får 100 poäng varje gång du loggar in på hemsidan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halvtidsrapport:

 

Betway: Starkt gående i tredjespår på upploppet ($9.98 och 620 poäng)

Bwin: Andra par inner, risk för inlåsning, men kan hitta luckan ($6.12)

Everest: Startgalopp, diskvalificerad ($0.77, 0 poäng)

 

Lol, kul med travliknelserna, Ola! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min vana trogen leverar jag härmed lite vardagstragik.

 

Var ute i köket på jobbet för att hämta kaffe. Vid bordet sitter fyra personer. Helt tydligt väldigt ytligt bekanta och de kämpade desperat för att hålla konversationen vid liv. Läs gärna den här dialogen högt för er själv. Glöm inte att ta med pauserna.

 

Tjej: Ja, jag såg Magnus Betnér i helgen... *ansträngt litet skratt*

De andra: *mumlande* jaha, jaha...

10 sekunders tystnad

Tjej: Ja, det var på tv alltså...

20 sekunders tystnad

Tjej: Sen tittade jag på den där filmen Ondskan också.

Man i 40årsåldern: Stjärnberg hette den skolan va?

*De andra nickar instämmande*

Tryckande tystnad

 

*Jennez går iväg med sitt kaffe*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir en lite "konstig" vecka. Igen. Minns inte när jag jobbade 9-17, mån-fre sist. Idag ska jag hem till Skåneland och hälsa på min kära mor och far som jag knappt har sett på hur länge som helst.

Sedan blir det tillbaka till Sthlm på torsdag för att åka till Tallinn på fredag.

 

"I am the passenger"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...