Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren

Othello

Recommended Posts

Vi kanske borde starta en träningsdagbok också, som motivation..

Jag tänker mig:

- Före och efter- bilder

- Matdagbok

- Avklarade träningspass

- Tips på bra mat anpassad till träning och viktminskning

- Allmän pepp

Låter bra... men före- och efterbilder? Jag vill inte fläka ut min kagge här... :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Jag kan också lägga en lax. Mitt mål till sista aug är 5kg, måste vara lite realistisk. Sen är det inte bra att gå ner för mkt på kort tid också. 5kg på mina 156cm blir lagom på ca 2månader! :)
Så jag går upp mot två snubbar/snubbelinor som ska droppa väsentligt mindre än mig!?? Nåja, jag är inte sämre än att jag antar 8-) Invägning imornbitti.

Vi kanske borde starta en träningsdagbok också, som motivation..

Jag tänker mig:

- Före och efter- bilder

- Matdagbok

- Avklarade träningspass

- Tips på bra mat anpassad till träning och viktminskning

- Allmän pepp

Pepp? Trodde själva peppen bestod av "jennez får inte slå mig, jennez får inte slå mig, jennez får inte slå mig". Nu verkar det ju som att vi ska vara vänliga och gemytliga mot varandra? Men ållrajty, jag ställer upp även här, även om jag såklart hoppas ni torskar bägge två. Daddy needs new shoes! ;-)

Btw, före och efterbilder? Hur näck då? :-P

PS. Jag har nästan sluta godis helt, med undantag för några jellybeans och en plopp. Men det är BRA för att vara mig. På två veckor! DS
Får svulla lite gotte idag sen är det stopp för åtminstone två veckor så man blir av med sötsuget...
Länk till kommentar

Så jag går upp mot två snubbar/snubbelinor som ska droppa väsentligt mindre än mig!?? Nåja, jag är inte sämre än att jag antar 8-) Invägning imornbitti.

Pepp? Trodde själva peppen bestod av "jennez får inte slå mig, jennez får inte slå mig, jennez får inte slå mig". Nu verkar det ju som att vi ska vara vänliga och gemytliga mot varandra? Men ållrajty, jag ställer upp även här, även om jag såklart hoppas ni torskar bägge två. Daddy needs new shoes! ;-)

Btw, före och efterbilder? Hur näck då? :-P

Får svulla lite gotte idag sen är det stopp för åtminstone två veckor så man blir av med sötsuget...

Haha! Det är här jag drar mitt "tjej-kort", jag kan omöjligt väntas gå ner lika mkt som två killar som är nästan dubbelt så stora som mig ;)

Däremot tycker jag Jens har det lättaste målet, 6kg av 100kg är ingen match på ca 2månader. Ante up Jens!

Före och efterbilderna hm.. Ja, man kan väl posta en "tjockisbild" som man tycker man fläsket syns på (hehe) behöver inte vara naket. Eller så lägger man upp dem samtidigt med efterbilderna bara. Kanske bäst effekt då :)

Länk till kommentar

Ok Lisa, vad säger du? Ska vi göra gemensam sak för att slå gubbfan? Vi kör powerwalks till Gamblerz och byter recept. Kan till och med tänka mig att byta 50% för att öka motivationen. 8-)
thumb-2482348.jpg

Egentligen borde man ju satt bettet i proportion till hur mycket man är villig att sätta som målvikt men det fegar du väl ut på jens? :-P

Länk till kommentar

Egentligen borde man ju satt bettet i proportion till hur mycket man är villig att sätta som målvikt men det fegar du väl ut på jens? :-P

Bettet är redan satt din tomte. Vi har en virtual handshake på det och allt. Börjar det bli svettigt därborta på västkusten nu kanske...? :mrgreen:

Länk till kommentar

Haha! Det är här jag drar mitt "tjej-kort", jag kan omöjligt väntas gå ner lika mkt som två killar som är nästan dubbelt så stora som mig ;)

Däremot tycker jag Jens har det lättaste målet, 6kg av 100kg är ingen match på ca 2månader. Ante up Jens!

Men så är han ju en kyckling.

Före och efterbilderna hm.. Ja, man kan väl posta en "tjockisbild" som man tycker man fläsket syns på (hehe) behöver inte vara naket. Eller så lägger man upp dem samtidigt med efterbilderna bara. Kanske bäst effekt då :)
Word på det. Postar före- och efterbild när racet är slut för bäst effekt.
Länk till kommentar

Som högristagaren i det här lilla fetmaprojektet känner jag att det är dags att dra i bromsarna. Baller, imo är du hjärtligt välkommen, sen får vi sätta punkt :-D

Vad spelar det för roll? Alla lägger ju en lax i poolen, det är ju inte som att du måste betala tusen spänn för varje deltagare. Förstår iofs att du är orolig iom att du kommer torska fett (edit: hö hö)... men ändå.

Länk till kommentar

Vad spelar det för roll? Alla lägger ju en lax i poolen, det är ju inte som att du måste betala tusen spänn för varje deltagare. Förstår iofs att du är orolig iom att du kommer torska fett (edit: hö hö)... men ändå.
Äsch,det är bara jag som inte hänger med er propbettorskar. Fick för mig att det var en tusing till varje pers som fixar målet om man själv misslyckades :ola:

Bortse mitt sista inlägg. Come one, come all!

Länk till kommentar

Äsch,det är bara jag som inte hänger med er propbettorskar. Fick för mig att det var en tusing till varje pers som fixar målet om man själv misslyckades :ola:

Bortse mitt sista inlägg. Come one, come all!

Ja, alltså... för DIG är det ju så. Men alla vi andra lägger bara en tusing var.

Länk till kommentar

En person till kan vi alltid plocka in i Utmaningen och vem passar då bättre än den tredje musketören från Fiaskot i Gräfsnäs. Jennez?
Jag vill vara med också. Behöver inte vara något speciellt viktmål för mig, målet är att minska (eller hålla upp) med läskeblasken så sköter vikten sig själv.
Länk till kommentar

Officiella viktutmaningen

Förutsättningar

- Invägning imornbitti

- Utvägning senast kl 2359 den sista august (-09 :-P )

- Varje deltagare pyntar 1000 sek till potten, de som klarar målet delar lika

- Gentlemans agreement på att man talar sanning och håller sig från att krama ett stort knippe heliumballonger i famnen när man väger ut sig

- TotalFarsa ska gå ner 9 kg

- Jennez ska gå ner 6 kg

- Lisa ska gå ner 5 kg

- Baller ska gå ner kg

- Ola ska gå ner kg

Baller och Ola. Editera in era mål.

Något jag glömt?

Länk till kommentar

- Jennez ska gå ner 6 kg

- Lina ska gå ner 5 kg

- Baller ska gå ner kg

- Ola ska gå ner kg

Något jag glömt?

Schysst att Lina hakade på också! :D Men varför är inte Lisa med i listan? Hon hade fem kg som mål vill jag minnas.

Länk till kommentar

Du är ju typ 3 meter lång så du kan ju väga 100 pannor utan att skämmas =)

Precis. då siktar vi på det :oops:

- Jennez ska gå ner 6 kg

- Lisa ska gå ner 5 kg

- Baller ska gå ner 9 kg

- Ola ska gå ner kg

Jag kan ju inte vara sämre än Totalfarsa woot woot

Länk till kommentar

Precis. då siktar vi på det :oops:

- Jennez ska gå ner 6 kg

- Lisa ska gå ner 5 kg

- Baller ska gå ner 9 kg

- Ola ska gå ner kg

Jag kan ju inte vara sämre än Totalfarsa woot woot

Valterego ska gå UPP 2 kilo. Dock inte med i tävlingen....

Länk till kommentar

• Skapa nytt...