TotalFarsa Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Från msn... Jens: Idag igen? Fredrik: idag igen, vaddå? Jens: Ungen fyller år idag igen? Fredrik: jaså, jahaaa... jobbiga människa! Fredrik: bättre? (ändrat statusmeddelande på msn) Jens: Är det jag som är jobbig? Det är ju du som sprider information som man inte vill ha. Exempelvis om din avkomlings åldersstatus. Sån skit behöver man inte slösa minne på men man har inget val eftersom du kastar det rakt i ansiktet på en varje gång man loggar in på msn. Jens: När man DESSUTOM vet att informationen är felaktig kan man ju inte bli annat än förbannad. Fredrik: ha! Fredrik: låt han som är utan skuld kasta den första stenen... fan, man kanske skulle bli religös Jens: Och du menar att jag sprider irrelevant info genom att visa på att jag jobbar på NordicBet? Kan ju vara viktig info för de VIPs och spelare jag har på msn Fredrik: hur relevant info spred du till mig och Lisa dan innan gräfsnäs? va? VA?!! Jens: Din info däremot... den som inte redan vet att... vad hette den nu? Nellie?... fyller år behöver inte veta det heller Fredrik: schnappadoo Jens: Det var ju den bästa informationen jag kunde leverera just då. Jag blaimar dig och Lisa för det där för att ni inte har bättre källkritik än så... Fredrik: ooooooch där har vi nästa quote som jag ska posta i er db... Jens: Se bara till att posta hela konversationen då Så Lisa. I Jens universum var det vårt fel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Från msn... Fredrik: hur relevant info spred du till mig och Lisa dan innan gräfsnäs? va? VA?!! Jens: Det var ju den bästa informationen jag kunde leverera just då. Jag blaimar dig och Lisa för det där för att ni inte har bättre källkritik än så... Så Lisa. I Jens universum var det vårt fel Haa! Jens borde ha lärt sig efter gräfsnäs att inte bråka med mig, vadan är nu detta?! Fredrik, vi får ha överseénde med att Jens är lite långsam. Han är ju ändå skåning, massa inavel och skit där nere, inte konstigt att han är som han är Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Jag måste förresten göra lite reklam för mitt nyfunna (jag är lite sen jag vet) favorit summer-hang-out-place: Mälarpaviljongen! Här kommer ni hitta mig heeeela sommaren, med ett glas rosé i handen såklart Vad är Vegas mot Stockholm på sommaren, really?! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Du menade: "Vad är en bal på slottet?" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Du menade: "Vad är en bal på slottet?" Ja.. Lite så. Jag är inte bitter. Nej nej Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Haa! Jens borde ha lärt sig efter gräfsnäs att inte bråka med mig, vadan är nu detta?! Nej, nej, jag menade så klart en ANNAN Lisa och en heeelt annan resa till Gräfsnäs. Då när VI var där var inget av det som hände ditt fel. Jag tar på mig allt debaclet till 110%!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Hittade en Berg-och-Dalbana på Circus Circus i går också, som jag lolligt nog missat de nio förra åren. Kort sak med totalt fyra loopar, rekommenderas! Ultimate Bet också. Å andra sidan, skall man lista alla potentiella sajter som Ola haft någon typ av beef med så blir listan nog rätt lång. Vi vänder oss till Cartman för att få råd: Ni har rätt, Ultimatebet/Absolute också, fast jag tror inte de skulle få för sig att anställa en "okänd svensk". Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 4 Juli , 2009 Rapport Share Postad 4 Juli , 2009 Jag orkade bubbla (7a) i Gamblerz deepstack turre 600kr ikväll. Tycker själv att jag spelade hyffsat, gjorde inga större misstag iaf och fick in pengarna med bäst hand varje gång (och det står!) Dessvärre fick jag se en billig flopp sb på ft med A3h flop: AA8. Jag checkraisar den enda limparen och han steeeeker och ställer. Jag synar och han har 88 7 outs på turn men ingen hjälp.. Segt att busta där när det var ett par ministackar som lyckades klonka gång på gång. Jens hade dock lite mer flyt och lyckades hamna på en 6e plats Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 Juli , 2009 Rapport Share Postad 4 Juli , 2009 Ute efter 7 timmars uselt spel. Fan vad jag hatar Texas Fan vad jag just nu hatar Las Vegas. Jag vill HEM. Hoppas jag kan hitta vettigt flyg att boka om till, pallar inte en vecka till här just nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 Juli , 2009 Rapport Share Postad 4 Juli , 2009 Ombokat, flyger hem den femte. Tyvärr med SAS sunkekonomiklass. Hoppet står till att klonka uppgradering med flygpoäng på flygplatsen, eftersom fucking Eurobonus har stängt på helgerna. SAS är verkligen ett uselt flygbolag, servicemässigt sätt. Enda bra med det bolaget är att de har relativt billiga enkelresor om man är ute i god tid, andra bolag tycker det är skoj att ta 3-4 ggr så mycket för en enkelrsea som en tur och retur. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 4 Juli , 2009 Rapport Share Postad 4 Juli , 2009 Ola har du funderat på att ge ut dagens fråga i bokform. Det borde väl finnas något förlag som är intresserat eller är pokerboomen såpass förbi? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 Juli , 2009 Rapport Share Postad 4 Juli , 2009 Finns det fler än fyra köpare av en sådan sak? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Juli , 2009 Rapport Share Postad 4 Juli , 2009 Ute efter 7 timmars uselt spel.Fan vad jag hatar Texas Fan vad jag just nu hatar Las Vegas. Jag vill HEM. Hoppas jag kan hitta vettigt flyg att boka om till, pallar inte en vecka till här just nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 4 Juli , 2009 Rapport Share Postad 4 Juli , 2009 Fler än fyra köpare? Vet ej, hur många köpte poker på nätet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Ute efter 7 timmars uselt spel.Fan vad jag hatar Texas Fan vad jag just nu hatar Las Vegas. Jag vill HEM. Hoppas jag kan hitta vettigt flyg att boka om till, pallar inte en vecka till här just nu. Kallt! Rätt skönt att vara hemma igen faktiskt även om vädret suger. Sjukt att man inte kan casha i nån turre, tur att man plussade på cg och turspel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Kallt! Rätt skönt att vara hemma igen faktiskt även om vädret suger. Sjukt att man inte kan casha i nån turre, tur att man plussade på cg och turspel Vilka event spelade du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Inte mycket nytt på västfronten här. Kom sexa i Gamblerz deepstack i fredags men det har Lisa redan skrivit. Annars har helgen gått i hushållets, slappandet och jobbets tecken. Har tvättat allt jag äger i textil samt kollat på en hel del serier. Allt från Rome till That 70's show och Family Guy. Samtidigt har jag suttit och lurat lite på jobbet. Det är så mycket som måste göras, så många trådar som måste knytas ihop, att jag knappt vet var jag ska börja. Men det är ju bara positivt! Imorgon blir jag en duktig pojke igen och börjar gå till jobbet 9-17 som alla andra. Svennebanan-liv ftw! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Inte mycket nytt på västfronten här. Kom sexa i Gamblerz deepstack i fredags men det har Lisa redan skrivit. Jag har tidigare lirat lite på club7high i västerås men av diverse anledningar är det ingen action där längre. Polaren som jag brukade dra dit med berättade om en schysst klubb i Stockholm, just Gamblerz. Varken han eller jag har tagit oss tid att ta reda på mer info men jag antar att klubben gärna tar emot fler seriösa spelare (men misstänker att någon medlem måste gå i god för att ta in nya spelare). Skulle du kunne tänka dig delge lite mer info om klubben? =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Skulle du kunne tänka dig delge lite mer info om klubben? =) Skicka gärna ett PM i så fall. Tror de försöker hålla relativt låg profil... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Jag har tidigare lirat lite på club7high i västerås men av diverse anledningar är det ingen action där längre. Polaren som jag brukade dra dit med berättade om en schysst klubb i Stockholm, just Gamblerz. Varken han eller jag har tagit oss tid att ta reda på mer info men jag antar att klubben gärna tar emot fler seriösa spelare (men misstänker att någon medlem måste gå i god för att ta in nya spelare). Skulle du kunne tänka dig delge lite mer info om klubben? =) Gå till hemsidan och registrera dig med vettig information (du på pf etc). Jag har blivit medlem i x antal pokerklubbar utan och på reggninginen till Gamlers skrev jag "ingen" som referens men har ifs fördelen att dom flesta vet vem jag är... Lite kuriösa: Hade Lasse och "fröken väck-Ola" som referenser till gamla fina Sviten. Tog mig och (väck) kfluffie en timme att få reda på Olas telefonnummer när vi lyckats missa att han satt i baren på ett evennemang där vi var och drog iväg till mitt jobb istället... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 I helgen fick jag veta att det är många som tror att jag är runt 35 år gammal. Inte liksom som att jag "kunde" ha varit det, folk blir tydligen chockade över att jag faktiskt "bara" är 29. För en månad sen trodde Birgitta Ländin att jag var 38. När jag nu fick reda på att det inte bara gäller henne utan typ alla som träffar mig så började jag nästan gråta... Jag var ytterst nära att köpa ett armband i bästa surfarstil på HM för 29,50 i helgen pga detta. Dock har jag kommit fram till att det är skägget och kaggen som gör det... Jag och TF körde ett vad efter att jag gråtit ut på msn. - TotalFarsa ska gå ner 9 kg - Jennez ska gå ner 6 kg - Deadline är den sista augusti - Vadet gäller 1000 sek - Om båda når sina mål avskrivs vadet Imorgon blir det officiell invägning och därefter kör vi igång! Turligt nog har jag och Bengan en blodsed på att börja träna nästa vecka (han är i Frankrike atm). Sjukt att jag lyckades deala ner till att jag bara behövde gå ner 6kg också. Anyhooo.... easy money! Gl TF! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 TF behöver väl inte gå ner i vikt? Skulle jag också få get in on the action när det kommer till viktminskningen? ca 10kg skulle jag behöva bli av med. Idag åt jag till frukost. Need i say more? Beach 2009 är officiellt över! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Behöver jag inte gå ner i vikt? The evidence begs to differ: - får sitta ner och ta på skor för kaggen tar emot när jag står upp - blir andfådd vid minsta ansträngning - manboobs - XL-skjortor är inge kul - hej hjärtattack, blodpropp och diabetes Frukost idag bestod av en tallrik cornflakes och fem st No sir, jag har inga problem En person till kan vi alltid plocka in i Utmaningen och vem passar då bättre än den tredje musketören från Fiaskot i Gräfsnäs. Jennez? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 En person till kan vi alltid plocka in i Utmaningen och vem passar då bättre än den tredje musketören från Fiaskot i Gräfsnäs. Jennez? Absolutely. Lägger du 1 lax också Lisa? Och vad är ditt mål till den sista augusti? - får sitta ner och ta på skor för kaggen tar emot när jag står upp- blir andfådd vid minsta ansträngning - manboobs - XL-skjortor är inge kul Vi verkar vara på samma nivå... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Absolutely. Lägger du 1 lax också Lisa? Och vad är ditt mål till den sista augusti? Jag kan också lägga en lax. Mitt mål till sista aug är 5kg, måste vara lite realistisk. Sen är det inte bra att gå ner för mkt på kort tid också. 5kg på mina 156cm blir lagom på ca 2månader! Vi kanske borde starta en träningsdagbok också, som motivation.. Jag tänker mig: - Före och efter- bilder - Matdagbok - Avklarade träningspass - Tips på bra mat anpassad till träning och viktminskning - Allmän pepp PS. Jag har nästan sluta godis helt, med undantag för några jellybeans och en plopp. Men det är BRA för att vara mig. På två veckor! DS Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts