Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Har nu fått info från Betway om var jag ska bo och det blev Rio. Åker med SAS från Arlanda via Chicago..
Perfa!

 

Har också fått reda på att de har en svensk (Klangenfeldt) och en norrman (Are) på plats i Vegas, så jag "slipper vara Betways apa". Middagen kvarstår dock, men med dessa som samordnare :-)

 

Skönt att bo på samma hotell som WSOP spelas, alltid bättre att kunna skita på egen toalett, typ :-)

 

Jag tänker klonka ett säte i morgon till samma turre, så man får någr anätter där ordnat. Funderar lite på att ha en "hotellhoppning" i år, skulle vilja testa att grinda Downtown också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Perfa!

 

Har också fått reda på att de har en svensk (Klangenfeldt) och en norrman (Are) på plats i Vegas, så jag "slipper vara Betways apa". Middagen kvarstår dock, men med dessa som samordnare :-)

 

Skönt att bo på samma hotell som WSOP spelas, alltid bättre att kunna skita på egen toalett, typ :-)

 

Jag tänker klonka ett säte i morgon till samma turre, så man får någr anätter där ordnat. Funderar lite på att ha en "hotellhoppning" i år, skulle vilja testa att grinda Downtown också.

 

Dom hade bokat hela tiden för mig i vegas fram till 10e juli och betalade för 7 nätter och ville att jag skulle betala resten. Jag var inte lyrisk över detta och sa att resten av vistelsen fixar jag själv så dom avboka det utan problem. Vill ju gärna testa något annat hotell också när man är där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp, Gamblerz igår igen. Första misstaget: bytte 50% med Kollind utan att tänka mig för. Gick dåligt för oss båda så det gjorde inget ändå.

Världens jobbigaste bord. Omslag hela j-vla tiden! Tappade halva stacken efter 20 st raise-fold och cb-omslag-fold. Till slut får jag in skiten med AKs och en J-7 klonkar en sjua. Kul, kul.

 

Jag, Wiseguy, Bollen och Stefan Matsson drog slutligen till Ballbreaker där det skulle spelas simulator-golf. Jag var näst sämst. Bollen var sämst. Avslutade kvällen med att slakta Keppe i två raka Backgammon-matcher.

 

Nästa vecka hoppas jag att jag kan börja jobba. Annars jävlar. Finns det ngt piller man kan ta så att man somnar och endast vaknar när telefonen ringer? Ska hem till Skåne och hämta upp 200 dvd-filmer iaf. Alltid nåt att fylla tiden med. Ola var snäll nog att låna ut en scart-sladd så att jag kunde koppla in min nya fina dvd-spelare. Uttalas det "scaaaart" eller "scárt" (kort a) förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tar man bort saker från mr Shiny? iTunes är fan inte världens mest lättförstådda program.

 

Om det är ett program du vill ta bort "klickar" du på något program på iPoden och håller kvar fingret. Efter ett tag börjar alla ikonerna "dansa". Nu kan du flytta omkring ikonerna som du vill och vill du ta bort ett program klickar du på krysset uppe i hörnet på programmet.

 

Är det film eller musik du vill ta bort gör du det i iTunes, du bara markerar låten/filmen och trycker på delete. Nästa gång du synkar iPoden med datorn är den borta.

 

Hoppas du förstod nåt av det där, speciellt det där med hur man tar bort program är lite svårt att förklara i skrift. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp, Gamblerz igår igen. Första misstaget: bytte 50% med Kollind utan att tänka mig för. Gick dåligt för oss båda så det gjorde inget ändå.

Världens jobbigaste bord. Omslag hela j-vla tiden! Tappade halva stacken efter 20 st raise-fold och cb-omslag-fold. Till slut får jag in skiten med AKs och en J-7 klonkar en sjua. Kul, kul.

 

Jag, Wiseguy, Bollen och Stefan Matsson drog slutligen till Ballbreaker där det skulle spelas simulator-golf. Jag var näst sämst. Bollen var sämst. Avslutade kvällen med att slakta Keppe i två raka Backgammon-matcher.

 

 

...På tal om Bollen.. Jag gjorde misstaget att ge ut mitt nr till honom, och nu har jag haft telefonterror på luren fram till 04.45 och hela dagen idag.

 

Whaaat was i thinking?! Typiskt mig som alltid ska vara så "snäll" :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...På tal om Bollen.. Jag gjorde misstaget att ge ut mitt nr till honom, och nu har jag haft telefonterror på luren fram till 04.45 och hela dagen idag.

 

Whaaat was i thinking?! Typiskt mig som alltid ska vara så "snäll" :-(

 

Hahahaha! Jag satt i baren och såg katastrofen inträffa men jag vågade inte ingripa. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...På tal om Bollen.. Jag gjorde misstaget att ge ut mitt nr till honom, och nu har jag haft telefonterror på luren fram till 04.45 och hela dagen idag.

 

Whaaat was i thinking?! Typiskt mig som alltid ska vara så "snäll" :-(

 

Haha, det där var faktiskt rätt roligt :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, det där var faktiskt rätt roligt :mrgreen:

Hehe det låter roligare än vad det var ;)

 

Du är inte i närheten av för vuxen, men åk i alla fall!

När är man för vuxen? :)

 

Mitt i min Vegas-resa, men det var riktigt frestande, med så många bra band.

 

Tilt! Ja, sjukt många bra som kommer dit faktiskt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu fått info från Betway om var jag ska bo och det blev Rio. Åker med SAS från Arlanda via Chicago..

 

Jag har inte hört ett ord från dom sen vi pratade senast. Mailade dom nu i alla fall å sa att dom kan sätta in samma summa som ditt paket gick lös på på mitt konto så det blir rättvist.

 

Eftersom jag bokade min resa och boende själv så sa dom att jag skulle få ersättning för mina utgifter, men resa med SAS och bo på Rio kostar bra mycket mer än mitt budgetval så jag hoppas ja kan få samma värde som dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte hört ett ord från dom sen vi pratade senast. Mailade dom nu i alla fall å sa att dom kan sätta in samma summa som ditt paket gick lös på på mitt konto så det blir rättvist.

 

Eftersom jag bokade min resa och boende själv så sa dom att jag skulle få ersättning för mina utgifter, men resa med SAS och bo på Rio kostar bra mycket mer än mitt budgetval så jag hoppas ja kan få samma värde som dig :)

 

Vet inte vad flyget kosta men Hotell vet jag. Jag skickar dig ett pm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När är man för vuxen?
40 sägs ju vara "det nya 30", så då borde 30 "vara det nya 20"... dvs du är egentligen bara tonåring, med andra ord.

 

Var på SVEPOFS årsmöte. Intressant att se att online-spelarna gått man ur huse för att rösta fram motionen som förbjuder Svepof att nämna "poker är skicklighet" framöver. Jag är faktiskt imponerad att de fick ihop så många. Hela en person kom och röstade för den motionen (nej, inte ens motionären själv).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

14 juni Betway WSOP-51

14 juni Betfair WSOPE Europe ME (20k-eventet i London)

14 juni Everest WSOP 5 paket garanti

 

Lol, missade de två senare med tre minuter (start kl 20:00). Får klara mig med den första då, start kl 21:30. Spelar Betfairs promofrirulle med, leder efter en kvart (1/80 går vidare till landsfinalen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...