Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Spelar en rebuy sat till wsop main just nu..

177 startande, 5 kvar. 1 paket.

 

 

EDIT:

Typiskt mig att jinxa mig själv genom att skriva här :(

Ute som 5a. $650 på kontot som tröst, men vet inte om det var nån vidare timlön ändå..

Glad för att jag ligger bra med plus på wsop-satelliterna iaf, riktigt bra faktiskt.

 

Nästa gång behöver jag någon som railar och hjälper till att hålla mig vaken, lite ensamt att inte ha nån online alls vid den här tiden. hehe ;)

 

GN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara nyfiken, känner ju inte er, men öppnade hey-konto pga er. ;-)

 

Vem var bäst?

 

Hoho inte illa! :)

Vem var bäst.. Bra fråga, inte var det jag iaf haha (!) Skulle nog säga att det stod mellan Emily och Noelia. 60-40 kanske..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoho inte illa! :)

Vem var bäst.. Bra fråga, inte var det jag iaf haha (!) Skulle nog säga att det stod mellan Emily och Noelia. 60-40 kanske..

Äh va inte så typisk svensk nu. Du är ju kvar. Tror inte ett ögonblick på att du inte var bäst. :-) Att du är vaken nu är väl bevis nog. Har du ett glas vin i närheten så skålar jag med dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh va inte så typisk svensk nu. Du är ju kvar. Tror inte ett ögonblick på att du inte var bäst. :-) Att du är vaken nu är väl bevis nog. Har du ett glas vin i närheten så skålar jag med dig!

 

Haha, jag var verkligen inte bäst.. Nu kanske jag vågar sträcka mig till att jag gått om dem lite, osvenskt nog? ;)

 

Ang wsop-satelliter så kan jag rekomendera de på Betway till event 51, finns massa billiga sub-satelliter med bra värde. Sen självklart den stora satelliten på stars om söndagar för $650 med 25pkt garanti, brukar alltid bli mellan 45-50 i den till slut.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lisa: Varför har alla tjejer urringning när de spelar livepoker?

 

Tror knappast att det gäller alla tjejer. Jag brukar inte ha det, men jag måste erkänna att jag tänkt på samma sak..

Det finns väl kanske två anledningar som jag kan tänka mig:

1. Det är hur de klär sig helt enkelt.

2. De vill ha uppmärksamhet, distrahera killarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Förmodligen. Kan vara snyggt också.

2. Vet inte riktigt hur stor edge de räknar att få med detta tilltag. Tror inte det funkar på mig

 

Hur som helst. Det var en stor kväll för tjejerna igår i Unibet-turren. Etta, två och fyra bland de sista femton (när jag lämnade lokalen). Mest med urringning, men även utan. Mer tjejer till pokern!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh va inte så typisk svensk nu. Du är ju kvar. Tror inte ett ögonblick på att du inte var bäst. :-) Att du är vaken nu är väl bevis nog. Har du ett glas vin i närheten så skålar jag med dig!
På den tiden var det nog Noelia. Nu är det garanterat Lisa.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon ge mig en delatjerad beskrivning hur jag får in mina TV-dvder in i ipoden?

 

Alternativt hur jag laddar ner från nätet (i och med att jag redan äger dessa dvd så tycker jag inte det är fel. Skulle inte ladda ner något annat).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon ge mig en delatjerad beskrivning hur jag får in mina TV-dvder in i ipoden?

 

Alternativt hur jag laddar ner från nätet (i och med att jag redan äger dessa dvd så tycker jag inte det är fel. Skulle inte ladda ner något annat).

 

Filmer: thepiratebay.org, tv-serier: (du har väl några sådana också?) xtvi.com.

 

På xtvi.com finns också massvis med material som är 100% lagligt att ladda ner.

 

För att ladda ner från båda behöver du först installera en bittorrent-klient som t.ex. Bitcomet eller Bitlord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är totalt uttråkad idag. Det finns ingen kul satellit att spela (alla springer på WSOP nu, inga andra finns att roa sig med (som jag vill kvala till dvs).

 

Tar nog någon garantiturre för att bota tristessen.

 

Har spelat in två pokervideos faktiskt. Riktigt skoj, fast jag vet att jag kommer tröttna om en månad eller så. I vilket fall som helst så spelar jag DoN med förtejpade kort. En sak är säker, så länge som motståndet är som det är så behöver jag inte svälta ihjäl i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I vilket fall som helst så spelar jag DoN med förtejpade kort. En sak är säker, så länge som motståndet är som det är så behöver jag inte svälta ihjäl i alla fall.

 

Instämmer till fullo.

Jag brukar i princip köra på autofold på SvS och bara titta till bordet med jämna mellanrum och når ITM i princip varenda gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat in två pokervideos faktiskt. Riktigt skoj, fast jag vet att jag kommer tröttna om en månad eller så. I vilket fall som helst så spelar jag DoN med förtejpade kort. En sak är säker, så länge som motståndet är som det är så behöver jag inte svälta ihjäl i alla fall.

 

Vill se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...