gdaily Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Jaha, min förra utmaning föll inte i god jord, verkar det som. Så då kommer nästa utmaning då: Eller utmaning och utmaning, berätta lite om era korkade resor. Själv kommer jag flyga från Stockholm till Köpenhamn för EPT, men det blir nog en liten avstickare till Dublin på vägen... normale. No, I wont tell you why! Arlanda - (SAS) - London London - (BMI) - Dublin Dublin - (BMI) - London London - (SAS) - Köpenhamn Allt på samma dag. Sedan säkert tåget hem. Någon som har en krångligare resväg att "skryta" om? Citera
Gäst Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Det är bra att du skiter i finanskrisen och sätter sprätt på degen... Citera
Othello Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Jag satt på rad 21 i ett flygplan med 19 rader en gång. Det slutade med att de som skulle från Dallas till Chicago fick åka via Colorado. Citera
Sansrom Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 "Jag flyger inte för att det är praktiskt, jag gör det för att jag hatar det kalla klimatet i Nordeuropa." /OB Citera
gdaily Postad 13 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2009 "Jag flyger inte för att det är praktiskt, jag gör det för att jag hatar det kalla klimatet i Nordeuropa." /OB Faktiskt - jag gör det för att jag vill flyga First Class för 2k sek till Los Angeles i sommar (och vidare till Vegas sedan) Citera
Recommended Posts