Matfrid Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Scenen från Snatch som Haslo visade är ju väldigt bra. Men de bästa scenerna tycker jag att Fellini har gjort. Och här är den bästa av dem alla... Citera
Jennez Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Vi har haft den här tråden förr. Jennez klantade sig löjligt mycket. Det kan jag mycket väl tänka mig. Link 4 laughs? Citera
Bodinarn Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Har för mig att det funnits en sådan här tråd tidigare. Aja skickar in ett par favoriter. Once upon a time in the west - Final Showdown The rules of attraction - It was like L.A. but with ruins Citera
brainslicer Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Eh...funkar inte. ill help you Citera
Cleburne Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 ill help you That's the one. Tackar. ----- Världsbäst? Nja, men bäst hittills i denna tråd IMO. Hur embeddar man egentligen ett klipp? Citera
Saint_Bjorn Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Hur embeddar man egentligen ett klipp? [ youtube ]embed-länk[ /youtube ] (utan mellanslag) Citera
Cleburne Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 [ youtube ]embed-länk[ /youtube ](utan mellanslag) Schyst, provar med denna. Citera
medullaoblongata Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 - Elaine! Elaine! Elaine! Elaine! Elaine! Elaine! Elaine! Elaine! - Beeeeeeeeeen! "What we've got here is failure to communication" Citera
brainslicer Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Lite lång då det är hela kortfilmen... Citera
Infinity Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Det här är iaf den scen, tagen från The Boondock Saints, som jag fått mest rysningar av.. Det berömda talet Citera
MJ Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Jag är mycket filmintresserad och har väldigt bra smak. Jag gillar klassiska mästerverk som Braveheart, Gladiator och Pearl Harbor, men även djupare/svårare filmer som The Machinist, Titanic, The Butterfly Effect och M. Night Shyamalas filmer. Detta är dock min absoluta favoritscen http://se.youtube.com/watch?v=2UqSLGNaupA Var någon av de nämnda filmerna allvarligt nämnd? Citera
Jakelamotta Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Fotot, musiken och klippningen i denna gör fortfarande att jag ryser trots att jag sett scenen hur många ggr som helst: Scorseses bästa, skådespeleriet i den här filmen är oehört stabilt. Nervig men samtidigt rolig scen, bra på så många plan: Citera
Haslo Postad 13 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2009 Schyst, provar med denna. riktigt bra film. Här är två andra från den. Citera
Haslo Postad 13 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2009 Fotot, musiken och klippningen i denna gör fortfarande att jag ryser trots att jag sett scenen hur många ggr som helst: Scorseses bästa, skådespeleriet i den här filmen är oehört stabilt. Nervig men samtidigt rolig scen, bra på så många plan: Den översta hade jag aldrig sett men ja, fruktansvärt bra va den. Den andra ät bara för härligt Citera
Kronenbour Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Sitter och tittar på Gladiator just nu och första scenen + några andra scener är riktigt bra imo. Business card-scenen i American Psycho kanske? lol, den här parodin på den scenen är A+ imho. Galet bra! Citera
Bridgespelar Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Bäst och bäst. Den är väldigt bra iaf... Vad är det för fel på orginalet? http://www.youtube.com/watch?v=J74IKt8rxkQ Citera
Mejer Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 The wave speech från Fear and Loathing Citera
MikeTime Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 ...och musiken är också jäkligt bra! Citera
The Grand Bark Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Reprisinlägg av mig från liknande tråd, från True Romance: Citera
asfalten Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 v för vendetta var en riktig skitfilm. Citera
Recommended Posts