El Helado Patata Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Skulle vilja betala en duktig NL SH-spelare för att kontinuerligt analysera HHs för NL SH. Coachar o går igenom händer själv på FL SH o tycker det är riktigt kul men framförallt lärorikt då man funderar rätt mycket över sitt eget spel o jämför så förutom pengar så finns ju lite självförbättringsincentiv. Någon som vinner på NL med över 100 000 händer i databasen som är sugen får gärna PMa mig. Citera
patrikn Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 du bör nog svara på vilka stakes du spelar / vilka stakes du vill han ska vara vinnande på ! Citera
El Helado Patata Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2009 du bör nog svara på vilka stakes du spelar / vilka stakes du vill han ska vara vinnande på ! Ahh skrev jag inte det? 98% av alla spelare spelar NL 0.25/0.5- 2/4 och det är också vad jag söker. Är personligen helt ointresserad av NL så det är för att gå igenom andras på den nivån. Citera
Recommended Posts