TotalFarsa Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 För att du ger folk en massa presenter? Korrekt. Mike ska ha sin grogg, Crappy en öl, du en Level och Erik en skinksmörgås. TotalTomte. Citera
MikeTime Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Postad 10 November , 2009 Korrekt. Mike ska ha sin grogg, Crappy en öl, du en Level och Erik en skinksmörgås. TotalTomte. Äh, har vi inte levlat Juggler tillräckligt? Citera
MikeTime Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Postad 10 November , 2009 Lirar du poker också? Om det var mig du syftade på så är svaret ja. Dock hellre än bra. Hurså? Citera
Masken81 Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Man blir inte informerad om när ens inlägget blir borttaget va? För antingen har moddarna lipat bort ett oskyldigt inlägg till eller så är jag sjukt dålig på att leta.. Mike...vad vet du om sanningen här? Citera
MikeTime Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Postad 10 November , 2009 Man blir inte informerad om när ens inlägget blir borttaget va?För antingen har moddarna lipat bort ett oskyldigt inlägg till eller så är jag sjukt dålig på att leta.. Mike...vad vet du om sanningen här? I nio fall av tio är du sjukt dålig på att leta. För att vara seriös; jag har ingen aning. Citera
Masken81 Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 I nio fall av tio är du sjukt dålig på att leta. För att vara seriös; jag har ingen aning. meeen vafaaaan...fast detta kan nog vara undtantaget. Ger mig på search and find moment igen I guess. Citera
Juggler Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Du har inget borttaget inlägg i denna tråd masken81. Citera
Masken81 Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Du har inget borttaget inlägg i denna tråd masken81. fan va weird...letar o letar men ingenting jag hittar o när jag söker på mig så finns det inte. Och ändå är jag säker på att det har blivit inlagt. jaja det va inget speciellt inlägg så sett men ändå lustigt att jag inte hittar det. Citera
schoolbook Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 fan va weird...letar o letar men ingenting jag hittar o när jag söker på mig så finns det inte. Och ändå är jag säker på att det har blivit inlagt. jaja det va inget speciellt inlägg så sett men ändå lustigt att jag inte hittar det. Kollat i den avdelade http://pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/58692-modereringssnack-avdelat-fran-miketimes-dagbok.html ? Citera
Lobo Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 fan va weird...letar o letar men ingenting jag hittar o när jag söker på mig så finns det inte. Och ändå är jag säker på att det har blivit inlagt. jaja det va inget speciellt inlägg så sett men ändå lustigt att jag inte hittar det. Om du inte visste! Vänsterklicka på ditt användarnamn i vänsterdelen -> Visa allmän profil -> Hitta alla inlägg av Masken 81. Citera
Masken81 Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Kollat i den avdelade http://pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/58692-modereringssnack-avdelat-fran-miketimes-dagbok.html ? aha där hittade vi förklaringen...thx Citera
Masken81 Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Om du inte visste! Vänsterklicka på ditt användarnamn i vänsterdelen -> Visa allmän profil -> Hitta alla inlägg av Masken 81. Nej det kände jag inte till. tackar....nu behöver man bara lära dig multiquota:D Citera
MikeTime Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Postad 10 November , 2009 Det är inte alltid livet känns sådär jättehoppsanskoj och just nu är jag inne i en sån period. Orsakerna är flera, både väldigt personliga och lite mer ytliga. Bl.a vantrivs jag på jobbet och har gjort så det senaste året. Det beror mest på den arbetsledning som på bara ett år har lyckats rasera den fina stämning och sammanhållning vi hade här förr och som ger ordet inkompetens ett ansikte. Jag har också insett att pokervärlden är väldigt intetsägande och pengafixerad. Vänner inom den sfären betyder otroligt lite och i vissa fall ingenting. Jag har senaste halvåret sett fram mot grabbresan (ja HeyLisa, du får räknas in bland grabbarna) till NordicBets SuperWeekend i Tallinn som ska gå av stapeln under luciahelgen men nu känns det inte lika skoj längre. Det väger faktiskt jämt mellan att avboka eller fullfölja. Jag kommer använda min break till att fundera på hur jag egentligen vill göra. När det gäller nätpokerbiten kommer jag troligtvis att lägga ner även den ett tag framöver. Möjligt att jag kör någon enstaka sng på SvS när andan faller på men någon seriös satsning blir det nog inte den närmsta tiden. Eftersom jag enbart lirar för skojs skull så är jag inte beroende av den lilla inkomst nätpokern gett mig de senaste månaderna, jag tror i själva verket att den tid jag kan lägga på andra aktiviteter är mera värd. Med det sagt så säger jag hej på ett tag. Jag kommer be en mod stänga ner mitt konto och återkommer när jag känner för det. Kanske om ett par dagar, en vecka eller längre - det vet jag inte. Måste givetvis avluta med lite skön musik som speglar min sinnesstämning atm också! Citera
Drunken_Penguin Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 Upplåst igen då Mike bett om att få komma tillbaka. Det får han såklart. Citera
Kidder Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 Upp med hakan Mike så kör vi igen. Bra att du är tillbaks. Citera
MikeTime Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Postad 15 November , 2009 Upplåst igen då Mike bett om att få komma tillbaka. Det får han såklart. Bannat nån på länge? Tjena mike! Hej hej. Upp med hakan Mike så kör vi igen. Bra att du är tillbaks. Jo, hakan är lite högre upp nu än för några dagar sedan. Ibland behöver man reda ut ett och annat och lägga energin på det istället. Citera
MikeTime Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Postad 15 November , 2009 Puss! Öumm...TF...kan jag och Valterrr få....dela rum i Tallinn istället...? Är det ok? Citera
TotalFarsa Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 Öumm...TF...kan jag och Valterrr få....dela rum i Tallinn istället...? Är det ok? Haha, det här börjar likna Paradise Hotell. Alla ligger med alla med den lilla skillnaden att vi verkar skämmas för det iaf.Disclamier. Jag ser inte på Paradise Hotell. Det gör jag inte. Faktiskt. Snälla, tro mig Citera
MikeTime Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Postad 15 November , 2009 Annars kör vi det där vi pratade om i tallinnchatten häromkvällen? 10 karlar, 1 stor pressenning och 5 liter matolja (och Lisa förstås...). Du ser visst på PH. Sluta ljug farsan! Citera
speltorsk_LOL Postad 16 November , 2009 Rapport Postad 16 November , 2009 WOW, luktar emo om hela situationen. Hur mår du mike? Citera
MikeTime Postad 16 November , 2009 Författare Rapport Postad 16 November , 2009 WOW, luktar emo om hela situationen. Hur mår du mike? Sådär. Tack för att du bryr dig. Citera
Recommended Posts