Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
det blir lätt efterblivna saker gjorda när en efterbliven person ligger bakom det :(

SNÄLLA INGEN VARNING NU! syftar inte på ngn speciell alltså utan bara rent generellt, kan alltså inte klassas som påhopp eller personangrepp!

haha, fail

• Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Dags att sammanfatta lite?

*Dilba verkar inte intresserad av att ta diskussionen i något forum. Jens och jag diskuterade detta över msn och han hade några vettiga synpunkter som jag tog till mig.

*Philip är lite ledsen att jag gör reklam för mina liveturrar, anmäler mig för att använda versaler, utropstecken och specialtecken i rubrikerna. Jag får ett varnings-pm om detta och ändrar rubriken. Bluwwe är fortfarande ledsen att det inte finns en funktion som medger att en rubrikvarning syns.

*Harry kallar mig för efterbliven men vill inte bli varnad för det och blir varnad. Bad Beat Harry.

*Mega "Muggen" Killah vill att jag ska bli bannad för att jag gör reklam för några liveturrar som drar en massa PF-folk.

*Pingvinens ålder är uppskattningsvis 20-55 år.

*Mike anser att Okocha kan kännas lite schizofren mtp att han är en hyffsat trevlig snubbe irl men lite "tuff-kille-som-kör-kalsonggreppet-på-ett-anonymt-forum" på intärrrnätt.

*Harry outar Bluwwes riktiga namn och Mike använder det för att få till en mer personlig touch i db:n.

Missat något?

Postad

Ikväll blir det helt pokerfritt (iofs reggad till freerollen på NB men kommer till 90% säkerhet att vara sitout).

Istället hoppar jag och sambon in i bastun om en stund med ett gäng öl och därefter står klassisk tacobuffé på menyn.

Någon som har några erfarenheter från Peugeot 1007 1.6 Tiptronic btw? Blir troligtvis en sådan som ny pendlingsbil eftersom vår gamla Fiesta 16v börjar kosta lite väl mycket i reparationer. Dessutom lyckades besiktningsmannen senast med konststycket att köra hammaren rakt igenom en balk undertill. :-(

Skål på er!

Postad

Lite roligt att du din tomte skulle sitta och diskutera folkvett som någon slags guru för inte alls längesen när du beter dig som en liten pubertal pojke.

Självinsikt någon?

Skämskudde aktiverad som sagt, ruggigt pinsamt.

Postad
Dags att sammanfatta lite?

*Dilba verkar inte intresserad av att ta diskussionen i något forum. Jens och jag diskuterade detta över msn och han hade några vettiga synpunkter som jag tog till mig.

*Philip är lite ledsen att jag gör reklam för mina liveturrar, anmäler mig för att använda versaler, utropstecken och specialtecken i rubrikerna. Jag får ett varnings-pm om detta och ändrar rubriken. Bluwwe är fortfarande ledsen att det inte finns en funktion som medger att en rubrikvarning syns.

*Harry kallar mig för efterbliven men vill inte bli varnad för det och blir varnad. Bad Beat Harry.

*Mega "Muggen" Killah vill att jag ska bli bannad för att jag gör reklam för några liveturrar som drar en massa PF-folk.

*Pingvinens ålder är uppskattningsvis 20-55 år.

*Mike anser att Okocha kan kännas lite schizofren mtp att han är en hyffsat trevlig snubbe irl men lite "tuff-kille-som-kör-kalsonggreppet-på-ett-anonymt-forum" på intärrrnätt.

*Harry outar Bluwwes riktiga namn och Mike använder det för att få till en mer personlig touch i db:n.

Missat något?

*MikeTime är pinsam

EDIT: Missade Lennarts inlägg men +1 på de

Postad
Lite roligt att du din tomte skulle sitta och diskutera folkvett som någon slags guru för inte alls längesen när du beter dig som en liten pubertal pojke.

Självinsikt någon?

Skämskudde aktiverad som sagt, ruggigt pinsamt.

Möjligt, men det är inte jag som är bannad. :-D

*MikeTime är pinsam

EDIT: Missade Lennarts inlägg men +1 på de

+1

Oj, missat Mikes dilbatrollade helt. Blir en post så jag får en bock jämte tråden. :-) Kör hårt.

Första posten i min db? Nice, dåligt med vinnande spelare annars i den här db:n. Go for it!

Postad
vill du dessutom flytta diskussionen hit för att på så sätt kunna få stöd och hjälp av dina pf-polare valterego, jennez, ängeln m.fl.

Du får gärna vara specifik med i vilket inlägg jag stöttat Mike i denna diskussion.

Jag har inte tagit vare sig den enas eller andras parti. Saken intresserar mig inte då det finns viktigare saker här i livet att engagera mig i.

Postad

Efter en väldigt tråkig incident tidigare ikväll har jag beslutat att be modsen att avdela den del av min db som handlar om modereringen på pf. Jag har inte längre lust att vara en del i något som ev slutar med att fler mods avsäger sig uppdraget.

Dessutom vägrar ju de som klagar mest att komma med konstruktiv kritik och konkreta exempel så diskussionen är just nu totalt värdelös och intetsägande.

Den tråden finns här: http://pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/58692-modereringssnack-avdelat-fran-miketimes-dagbok.html

Dagboken återgår härmed till enbart dagbok.

Postad
Efter en väldigt tråkig incident tidigare ikväll har jag beslutat att be modsen att avdela den del av min db som handlar om modereringen på pf. Jag har inte längre lust att vara en del i något som ev slutar med att fler mods avsäger sig uppdraget.

Dessutom vägrar ju de som klagar mest att komma med konstruktiv kritik och konkreta exempel så diskussionen är just nu totalt värdelös och intetsägande.

Den tråden finns här: http://pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/58692-modereringssnack-avdelat-fran-miketimes-dagbok.html

Dagboken återgår härmed till enbart dagbok.

Det jag tror du åsyftar har egentligen inget med denna dagbok att göra. Bara så du vet det.

Postad
Det jag tror du åsyftar har egentligen inget med denna dagbok att göra. Bara så du vet det.

Det du tror jag åsyftar är inte det jag åsyftar på. Har således inte med TF´s avhopp att göra. Ifall det var det du trodde jag trodde. Så att säga.

Postad

Fy fan vad trött jag är. Gick upp 6:50 imorse. Började jobba 21:30. Sov iofs två timmar på jobbet men det börjar kännas att man varit vaken nära 24h.

Nu ska jag hem, grabba första bästa katt (av tre) och lägga den på magen i sängen. Världens bästa värmedyna!

Godnatt. (Eller godmorgon) :-(

Postad
Det du tror jag åsyftar är inte det jag åsyftar på. Har således inte med TF´s avhopp att göra. Ifall det var det du trodde jag trodde. Så att säga.
Ja, det där kan vara värt att upprepa. Att jag slutade modda hade verkligen ingenting med diskussionen i den här dagboken att göra.

Nu kör vi stiff upper lipp och blickar framåt mot Tallinn om några veckor. Eller som jag vill kalla det, Lilla Julafton :-P