Gå till innehåll

Mike lägger ner.


MikeTime

Recommended Posts

Har pysslat och försökt, men kan tyvärr inte komma. Rätt fjolligt av mig faktiskt....

 

Kommer fler chanser. Blir nog en ny till senhösten. Att du är en smygfjolla är dock ingen nyhet men det är bara charmigt... :-D

Ha det gott med grannfruar, badminton, ungar och pooldopp i värmen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kommer fler chanser. Blir nog en ny till senhösten. Att du är en smygfjolla är dock ingen nyhet men det är bara charmigt... :-D

Ha det gott med grannfruar, badminton, ungar och pooldopp i värmen!

 

  1. Grannfrun är på Åland
  2. Senaste badminonmatchen slutade med vrickad fot och kryckhopp i tre dagar för grannfrun
  3. Ungarna mår toppen
  4. Vårat "värmesytem" till poolen gick s önder igår och 1/3 av vattnet försvann, vi fick fylla på med kallvatten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan vad varmt det var i sovrummet inatt! Somna, vakna, ligga och vrida sig, somna om, vakna och så börjar det om igen. Sådär höll det på hela natten.

 

Fortfarande 12 anmälda till fredag. Kom igen nu och besök en trevlig turre med moderat insats (500+60) och rebuy (300). Förutom lite poker med goa forumiter å annat löst folk får ni möjlighet att träffa några av sveriges bästa pokerbloggare - kan det bli bättre?

Jaha, det kunde det tydligen. Griniga jävlar!

 

Nu frukost. Sen bangolf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mike jag kan ha fixat en "lucka" så att jag kan komma ifrån till turren. Kommer isåfall runt 19:30. Men jag hör av mig ikväll med besked... Plz om det drar ut på tiden kan jag väll få Auto re-buy om jag under stiger halv stack.. Plz plz.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har haft en bordsfläkt som gått hela natten i sovrummet, va nästan kallt i morse så kröp ner under täcket....

 

Investerade i en s.k luftkylare som man laddar med vatten och isklampar. Funkade inget vidare. Ungefär samma effekt som en hyffsat stark fläkt. Skulle lagt till 1800:- för en riktig AC. Lätt att vara efterklok.

 

Sov näck. Next best thing: ta ut täcket ur påslakanet...

 

Körde samma commandostyle men använde dock ett underlakan för att ytterligare minska tygtjockleken. Funkade inte det heller. Fan, ibland önskar man att man hade källare i kåken!

 

Mike jag kan ha fixat en "lucka" så att jag kan komma ifrån till turren. Kommer isåfall runt 19:30. Men jag hör av mig ikväll med besked... Plz om det drar ut på tiden kan jag väll få Auto re-buy om jag under stiger halv stack.. Plz plz.. :)

 

I egenskap av turreledare bestämmer jag följande:

Du är sitout tills du kan komma. Efter 4 perioder är rebuymöjligheten borta precis som för alla andra men däremot kan du få göra en auto-addon i rasten mellan fjärde och femte perioden. Kostar 300:- för 10K chips.

Jag räknar med att vi kommer igång med själva turren vid 18 vilket ger följande tidsschema:

2 x 35min perioder + 2 x 30min perioder + 8 min rast = 138min. Om du dyker upp senast 20 bör du alltså hinna innan rebuyperioden är slut.

 

Vill dock ha anmälan av dig snarast så jag vet hur många som kommer. See ya.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur blir det med cachgames efteråt?

 

Jag har ju lovat att dyka upp så det känns sådär o åka 40mil utan att få chansen att spela bort en massa pengar.

 

Jag är på och flera av våra interna klubbmedlemmar är hängivna cg-lirare så det kommer det garanterat att bli.

Ta gärna med dig någon/några polare med stora plånböcker! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har man varit iväg och spelat äventyrsgolf med sambon. En trevlig 18-hålsbana med en massa kluriga hinder, byggnader och vatten. Jag fullständigt krossade henne med siffrorna 92-61... :oops:

 

Nu blir det snart räkor och vitlöksbröd. Lagom lätt kvällskäk i hettan.

 

Fortfarande bara 14 anmälda inför fredagens turre. Synd. Jag som ska iväg och investera i en äkta AC imorgon å allt. Nåja, den kommer till nytta i vårt sovrum under sommaren iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur blir det med cachgames efteråt?

 

Jag har ju lovat att dyka upp så det känns sådär o åka 40mil utan att få chansen att spela bort en massa pengar.

 

Jag kommer nog att donera en del om jag inte kan snika mig kvar i turren tillräckligt länge för att somna vid bordet.

 

 

Fortfarande bara 14 anmälda inför fredagens turre. Synd. Jag som ska iväg och investera i en äkta AC imorgon å allt. Nåja, den kommer till nytta i vårt sovrum under sommaren iaf.

 

Du får klämma in en 6 till så vi blir minst 20. Har pecis som John en del mil att klämma in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...