MikeTime Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Annasr siktar jag på 110an klockan 21 iallafall, skulle ju vara skoj att ta alla dina marker.... I´m in! Ett lämpligt sidebet kan ju vara att förloraren får bjuda på öl den 18/4 i Lkp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 I´m in! Ett lämpligt sidebet kan ju vara att förloraren får bjuda på öl den 18/4 i Lkp? Miata kör nog oxå, ska se om blattefjant dyker upp på msn oxå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 PM:a nick på de inblandade mörtarna om du inte vill skriva det här. Vad jag nickar vet du ju. Edit. Reggad nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Jo, synade ett par shortisar med skit (KQo, KJo och 55) och var plötsligt nere på medel. På SB hittar jag A9 och höjer 3BB. BB synar. Flopp AKJ. Jag ställer och han blixtsynar med JJ. Han täckte mig tyvärr och så var man ute... Nåja, en dryg femhundring blev det iaf...Tror du behöver tighta till ditt MTT-lir lite Bjoelle förresten. Jag tror jag foldade 14 händer i rad i början. Tålamod ftw... nejdå, men fick mycket spelbart i början mot rätt personer, och sen tappa jag lusten och steama Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Finns en liten chans att vi kör 330 19:00 oxå..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Reggad på svs jag med.... Då vi är tre reggade har du ju 50% chans att gissa nicket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Reggad på svs jag med.... Då vi är tre reggade har du ju 50% chans att gissa nicket Vad sött.... Right? 330:ian får jag inte lira i. Tydligen dags att gemensamt laga mat då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 MikeTime productions proudly presents: HIS FRIDAY NIGHT IN PICTURES!! Just nu har jag inlett helgen med ett litet glas En likör jag varmt kan rekommendera alla whiskyfantaster! Finns tyvärr inte på Bolaget men brukar säljas på båtarna. Om någon timme har min kära sambo bestämt att vi gemensamt ska laga till några Min kommer att bestå av tomatsås, en massa riven ost, champinjoner, kronärtskockshjärtan, rosépeppar, rökt skinka, skivade köttbullar och bea-sås. Klockan 21 är det så dags för lite och där har aka. Skanke lovat att sno alla mina marker. Dock har jag utmanat honom på ett sidebet. Den som förlorar får bjuda vinnaren på en massa nästa turnering hos i Linköping. Sen är det nog dags att snutta kudde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 i Linköping. Sen är det nog dags att snutta kudde. WTF . Hur fan httade du den bilden på mig redan idag. De tog ju den i förmiddags i Nyhavn när vi (fru å jag) började fira min 50-årsdag lite i förväg och lovade at inte lägga ut den förrän efter helgen . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Last Longer Bira Ftw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Last Longer Bira Ftw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Låter bra. Jag har 3405 marker. Hur många har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Låter bra. Jag har 3405 marker. Hur många har du? 2960 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Mmm, såg att du dubblade. Flytsigge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 6a i 300ingen för typ 1000 spänn... Ställde 73 på knapp AJ syna och vann.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Nice. Nu har du mer marker än mig. Det svänger magistern... Är Mazda och Blatten också med och lirar i 100:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Nice. Nu har du mer marker än mig. Det svänger magistern...Är Mazda och Blatten också med och lirar i 100:an? Miata är med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Nickar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 obasanju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Ställningen i kukmätartävlingen: Miata har längst med 3730 Undertecknad har 3010 Skanke har kortast med 1177...... nu noll........... Edit: Ska bli gott med gratis öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Spelade illa från start och får bjuda på BIRA..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Spelade illa från start och får bjuda på BIRA..... Såg ut som du var sjukt kortkall rakt igenom. Har 5410 nu. Jobba, jobba, jobba........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Orkade inte lira mer. Ställde med 88 i tron om att rejsarn satt på Ax. Tyvärr hade han AA och så var man ute. Nåja, slog både Skanke och Miata iaf... Ett stort tack till Skanke som diktade så vackert och underhållande i railen. Jag tar tre Mariestads tack. Over & out. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Villka Turrar liras ikväll och när ? Skall lägga kiddsen 18 tiden sedan blir det grind hela natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Villka Turrar liras ikväll och när ? Skall lägga kiddsen 18 tiden sedan blir det grind hela natten. 21:00 100+10 21:15 Vår klubbturre 22:00 500+50 + lite sng´s / DoNs See ya! Edit: såg nu att du troligtvis menar lördag kväll. Spelade inget alls igår, var och gratulerade mor. Hemma vid 22 och då glodde jag på landskampen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Räkna med mig i alla ovan nämda turrar ikväll Söndag. Pluss att jag lirar Million på PS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts