Akumila Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Kan man sälja EMOP Malta-paket vid vinst? Vill veta om jag ska satsa på ett i september trots att jag inte kommer kunna spela. Citera
pedroo Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Du kan nog inte sälja ditt paket, men paketet är ju typ 1800 euro. dvs 1150 för biljetten, sen sätts resten in på ditt konto så om du bokar flyg eller inte med dem tror jag inte entraction kan göra nåt åt saken med. Skapar förmodligen en del problem för dem och din "vinst" blir då 650 euro, då biljetten blir oanvändbar för din del... Spela inte satten om du inte kommer kunna närvara e mitt förslag. Finns ju så många andra turrar där du kan vinna pengar rakt av istället. Men det är som sagt bara min åsikt. Lycka till Citera
Drunken_Penguin Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Finns flera sätt än att vinna en satellit för att ta hem ett EMOP-paket. Jag har frågat på en annan site, och då var svaret att man inte får sälja paket pga Entractions regler, däremot så kan de som pedroo säga inte göra något åt att du behåller reskassan själv och skiter i att åka. Citera
RuchYa Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Vart lägger sig hh historiken så jag kan få in det till PT? Citera
trixxter Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Vart lägger sig hh historiken så jag kan få in det till PT? >Lobby>Options>Hand History Options>Klicka i 'Log HH to file' och de kommer lägga sig i: C:\Program Files\B2BPOKER\NoiQpoker\HandHistory\ Citera
poked Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Överväger att börja spela på noiq, är det något man bör veta innan man börjar där? Läste någonstans i en gammal post att det är nitigt, stämmer det(fortfarande?)? Citera
drisen Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 Någon som kommer in på noiqpoker just nu? Jag kan inte logga in på klienten och jag får inte upp hemsidan heller.. Citera
ROmeoBOT Postad 19 Februari , 2010 Rapport Postad 19 Februari , 2010 Hej, Jag tänkte plocka ut lite nu men jag råkade använda mitt Mastercard när jag satte in, så nu kan jag inte ta ut. Om jag gör en insättning med Visa, hur länge måste jag vänta innan jag kan ta ut till det kortet? Ska jag ta ut i €uro eller SEK, vilket ger bäst kurs? Citera
ROmeoBOT Postad 20 Mars , 2010 Rapport Postad 20 Mars , 2010 Det gick ju inte så lysande. Ingen som någonsin behövt ta ut från NoiQ? Citera
Burning Postad 20 Mars , 2010 Rapport Postad 20 Mars , 2010 Ta ut direkt till bankkontot annars, snabbt och smidigt. Citera
gulpfisk Postad 24 April , 2010 Rapport Postad 24 April , 2010 HEJ! Någon som kan hjälpa mig med Noiqpoker. Dom har debiterat mig två ggr för en deposit. Dom vägrar betala tillbaka. Jag har kontaktat min bank och dom säger att Noiq har dragit två ggr. Medans dom jävlarna på noiq säger att min bank har bara har dragit 1 gång. Vad fan ska man göra?? Citera
miata91 Postad 5 November , 2010 Rapport Postad 5 November , 2010 Kan vi en gång för alla fastslå att NoIQ är skattefritt när huvudkontoret ligger i Luleå. http://www.dn.se/ekonomi/mangder-av-spelbolag-granskas-1.1203153 Citera
Zebulon_M Postad 5 November , 2010 Rapport Postad 5 November , 2010 mer här: http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=5765337 Citera
Recommended Posts