Gå till innehåll

Se foldade hålkort?


Gummo

Recommended Posts

kan väl omöjligen finnas något nätverk där man kan se detta???

 

Du har så rätt, jag hade visst lite fel.

 

Anledningen till att jag kom att tänka på detta var att jag läste lite på PokerOffice hemsida, men det gällde visst muckade kort vid showdown. Men inte ens det funkar för mig. Funkar det inte längre eller kan man ändra på någon inställning? Funkar inte när jag gör som står nedan. Så jag tycker ändå frågan passar bättre här än i PO tråden då jag undrar om det överhuvud taget är så på PS fortfarande.

 

Så här skriver i dom i alla fall på Pokeroffice hemsida:

 

Mucked cards

 

On some sites (Party Poker, Empire Poker, PokerStars), you can see all players' cards that were mucked at showdown. The sites say that they do this to help prevent collusion, but, of course, it can be very useful to know what hands your opponents took to a showdown.

Ordinarily, you need to manually review the hand history to see your opponents' mucked cards. PokerOffice can read those hand histories in real time and display your opponents' mucked cards on the screen immediately after showdown.

Note:You must turn on the mucked cards feature via the overlay settings. Go to the overlay settings and check the box where it says "Show mucked cards

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är skillnad på muckade och foldade hålkort. Muckade kort har skrivits till handhistoryn på några pokersidor. Jag har dock svårt att tro att några foldade kort någonsin gått att få ut av en handhistory.

 

 

Jo, jag vet, och det var ju detta faktum jag försökte "rätta till" i inlägget ovan.

 

Edit: jag har löst det, jag hade fel inställning i Pokeroffice, så sorry att jag tog upp er tid här... Men nu funkar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tror jag har svarat på denna fråga här tidigare på forumet skall se om jag kan leta upp svaret men kortfattat:

 

Om du sitter vid bordet och deltar i spelet kan du se i hand historyn vad andra har haft för kort om handen går till visning. Man kan aldrig se foldade kort.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

jag har för mig att man förr, på Pokerstars, kunde se de hålkort som foldades. Stämmer det? Går det fortfarande, är det så att jag har fel i någon inställning?

 

Fins det även andra nätverk där man kan se hålkort som foldats?

 

Jag sitter vid ett bord och foldar, när jag håller musen över mitt nick så ser jag mina foldade kort :)

 

Det du menade?

 

EDIT: Ber om ursäkt för världens sämsta post, såg inte att du hade svarat igen i tråden :<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...