Gå till innehåll

Team Ted

spinky

Recommended Posts

• Svars 936
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

får gratulera till avancemanget!!! 8-) 8-)

är de någon som ska ner till cribbet ikväll eller vad har ni för planer?

Jag kommer ner när jag kan hoppas de är några själar där nere då...

började fint dan med lite plo och fick smaka varians direkt.. plo fntw

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sussie tackar för sig!

Uttagsriggen + HMriggen gjorde sig påmind för kvällen men dock inga större dollars ner. :oops:

Kör lite i morgon, sen är de that´s it för Sussie innan Australien-NyaZeeland 16/2.

Kommer ev. grinda lite SvS low o för att lola lite. Kanske eventuellt

lite lowOngame also. Men får se hur de blir med det.

Har kollat runt lite på Mini Pc innan resan, kolla dexter maila osv, eventuellt en Asus EeePC 1000H. Någon som har eller vet något som jag bör veta om den?:roll:

Ha de gooott.

/Sussie

Länk till kommentar

Var uppe och spela FTOP:s inatt och kom i säng vid 07.30 när man bustat runt 1000 strecket.

Vaknar iallafall i soffan sätter mej upp, och av ren rutin öppnar man laptopen. Ongame klienten är rullar fortfarande. Riktigt bra fart på spelen för att vara vardag kl 12.

Slår mej ner vid 4 st $3/6 bord och kör igång. Lyckas hitta nästnöt samt iskall på slantsinlingarna. Plötsligt var man 3000$ back efter knappa halvtimmen. WTF!! Men gamsen är för bra för att droppa, även att jag önskat att jag inte vaknat i soffan och satt mej att spela. Men vändningen kom dock med lite tur, fast fruktansvärt dåligt spel av "faloupilon". Note på honom att han alltid betta pott+ när han har ngt goodshit.

Seat 1: LuckyKwan ($613 in chips)

Seat 3: faloupilon1 ($2,952.95 in chips)

Seat 4: fc1810fc ($257 in chips)

Seat 7: detGARbraNU ($1,307 in chips)

Seat 9: plunabba ($746 in chips)

ANTES/BLINDS

faloupilon1 posts small blind ($3), fc1810fc posts big blind ($6).

PRE-FLOP

detGARbraNU bets $21, plunabba folds, LuckyKwan folds, faloupilon1 bets $54, fc1810fc folds, detGARbraNU calls $36.

FLOP [board cards: 5 of Spades,9 of Clubs,4 of Clubs ]

faloupilon1 bets $105, detGARbraNU calls $105.

TURN [board cards: 5 of Spades,9 of Clubs,4 of Clubs,2 of Diamonds ]

faloupilon1 bets $180, detGARbraNU bets $1,145 and is all-in, faloupilon1 calls $965.

RIVER [board cards: 5 of Spades,9 of Clubs,4 of Clubs,2 of Diamonds,3 of Clubs ]

SHOWDOWN

detGARbraNU shows [ Ace of Clubs,7 of Clubs ]

faloupilon1 shows [ Ace of Diamonds,King of Spades ]

detGARbraNU wins $2,617.

Skitsamma, 35 minuter senare har man vänt från 3000$ backet till 1500$ plusset. Grönt är skönt.

Swings Swings Swings..

Godmorgon Kinna

Länk till kommentar

Slim varför checka ut 2vecker innan du drar??:shock: blir de grind ikväll grabbar???

Nja.. vet inte. Känns bara rätt att lägga ner lite innan ja drar. Sen kommer de ju bli mycket med bruden nu innan man åker. Så de e ju typ, räkna inte med mig de kommande 2 veckorna osv. Men ikväll kör jag.. Kommer du ner Bingo? :roll:

Länk till kommentar

förstår dig!:lol: Franz checkar ut nåra inköp pluss till reskassan i helgen:lol: Kommer bli en grym tripp för team ted... han hade kongarna? jäääävlaaaa skiiiit:mrgreen:

snyggt jobb bingo, för en annan gick de aössssssssssskaösdöa...de är så sjukt jävla riggat på nätet de händer aldrig när jag å nambro är på cosmå!..

Länk till kommentar

AAA de så jävla riigggt på nääätet ja plocka upp Kooongaaar på smaaal bliiind

ja betar hårt (gör alltid så på cosmo) kille RR håååårt ja steker synar baaara.. Floppen kommer J82 han hööjer ja synaaar. turn kommer A(Helvete jäävla skiiiit tänker ja) han gååår allin jaaa måååste syna.. Han hade AQ såååå jävla riggaat. Aja fåår la va vara glaaad ändå när ja kollar på min nya snyyygga plasmatv som uuuniiiibeeet betalat. haddeee bra nu ska ja köra taxi:mrgreen:

Länk till kommentar

50-100$

evileyes:twisted: VS downswing4you 1-0

Nu har vår egen evil spelat ihop tillräckligt för att kunna bjuda samtliga i dimman ikväll. Behöver inte säga mer än att hela Team TED jobbade in en liten vacker Queen på river och partystämningen ökade drastiskt.

Nu blir det restaurang NOX och sen vidare ut i Sthlm.

Over and out rum 221

Länk till kommentar