spinky Postad 30 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2009 snyggt grabbar.. våg surf e gay dock... riktiga män som jag håller på med vindsurfing Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 31 Januari , 2009 Rapport Share Postad 31 Januari , 2009 snyggt grabbar.. våg surf e gay dock... riktiga män som jag håller på med vindsurfing - 1 Vindsurfing känns mer gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 31 Januari , 2009 Rapport Share Postad 31 Januari , 2009 JAg och Ayian sitter trotta eter en heldag med surfing i bagaget! Sjukt kul.. Evil va den som tog de pa mest allvar.. Annars spemdrears dagrna me poolgrind och pingis och en hel ol osv.. Ikvall blir de in i dimman pa vara brunbranda kroppar Hoppas team ted har de bra hemma. korv and out fran franz and ayain.. evil gjordea av me 13ksek i onsdags.. Well Done! evil":lol: Har Evil kommit över strippan i Prag o hittat en ny nu? <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 31 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2009 Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 snyggt grabbar.. våg surf e gay dock... riktiga män som jag håller på med vindsurfing +1 (om du inte är segelsnurrare för det är lite balett över det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 +1 (om du inte är segelsnurrare för det är lite balett över det ) Wave rider Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Har vart rena drömmen när evileyes:twisted: vart borta i veckan. Jag har kunnat vraka och välja friskt bland alla $3/6 bord. Nu är det väl tillbaka till normale när man är nöjd om man får en seat Välkommen hem familjen TED. En liten småsjuk hand kan jag bjuda på mellan mej och pudertorsk: https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=P4-87839693-92&searchType=previous Over & Out Gräddhyllan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Hello guys, its me spinky Så back från espain och dax att hoppa på grinden igen... Som lovat graph: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Hey guys, its me spinky! Idag har vi varit duktiga och städat för första gången.. Vi slog ner en vägg också när vi ändå var i farten. Ted vägde av ett par ninja sparkar och voilá mkt trevligare. Mkt snack och lite verkstad.. gl at the tables Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 surfarna ligger nu trötta på arlanda efter en hård vecka med sol å surf å bira.......... var påväg mot en seg hemresa som fan, 5 timmar trångt å jävligt... men drog igång en semifylla å beställde in 4 drinkar var som gjorde susen...... Sen så var de lottförsäljlning å då slog vi till med att köpa 400 lotter ..... Lotterna kostade 4 k sek ungefär å vi klonkade hem parfymer å deluxe för ett värde av 7 k sek, tur man har evileyes med sig när man när ute å reser å skrapar lotter (L) over and out, cu tommorow... PS är de några stora vågor vid öresjön nu tror ni ? surfsugna som faaaan ciaooo körv and out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Bara instämma på ayians inlägg.. sjukt go resa 5av5 tedhuveden:lol: men nu är man sjukt seg.. hade vart gött me surfing vid mos i veckan:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Min parfym råkar vara slut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 http://www.aftonbladet.se/poker/article4312272.ab:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Nya bilder från kontoret.... Slim och Ted nöter El musica Wiiiiii Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Min parfym råkar vara slut funkar vercaceparfym eller kör du bara med boss som nambro gör 8-) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoteketAB Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Finn ett fel............tvn. Va har ni för tv egentligen. Årgång 1969? gogogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 funkar vercaceparfym eller kör du bara med boss som nambro gör 8-) ? Nambro körde hem mig från krogen i Lördags (L) Ville att jag skulle ringa när de blir game så har Nambro Boss vill inte jag ta hans brudar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Finn ett fel............tvn. Va har ni för tv egentligen. Årgång 1969? gogogogo HAHAHA (L) snacka inte skit om Sussies familjs gamla TV, den kanske inte är fager. Men du ska se bilden. HD du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 Bild 1 s roligaste är ju Sammys Baileys flaska.. Haha (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 Sussie har börjat hitta glid o är upp 10 inköp 2 senaste sessions på ca 3,5 k händer. Gott om man får lite glid innan man drar med.. 2 veckor kvar sen Australien, surf osv FTW!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 TILTA MEJ!!!!!! Sjukt kallt kontor... Var bättre när det var smutsigt då vann ju man iallafall.. Gonatt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 3 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 var påväg mot en seg hemresa som fan, 5 timmar trångt å jävligt... men drog igång en semifylla å beställde in 4 drinkar var som gjorde susen...... Sen så var de lottförsäljlning å då slog vi till med att köpa 400 lotter ..... Detta är så LOL...va sa flygvärdinnan?? 400?? ja fyra nolla nolla.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
filterkungen Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 K1337oris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 3 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 HU returmatch mot MrPoker of sweden är på gång... online denna gången. Nångång i Mars förmodligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 när drar team ted till stockholm på fredag?? :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts