Zmona Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Kul att alla plussar utan jag. FUCK OFF!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 23 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Your day will come soon... i can see it. Jag drar till teneriffa på söndag.. ayhan och bingo boka nu och få med järde blir gott.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 23 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Behövs mkt vaselin på den resan... Gran C är ju rätt tätt på fudge packers... ohh yes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Sjukt sjukt sjukt. Hela kontoret plussade ikväll/natt/morgon, även jag Kl 02:15 back 4500$ (2/4-3/6) Kl 06:51 plus 86$ (2/4-3/6) GONATT!!!! detGARbraNU:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 You know it. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Sjukt sjukt sjukt. Hela kontoret plussade ikväll/natt/morgon, även jag Kl 02:15 back 4500$ (2/4-3/6) Kl 06:51 plus 86$ (2/4-3/6) GONATT!!!! detGARbraNU:mrgreen: hahaha.. Satte du dig o spela när du kom hem din fisk ? Fan va bra jobbat Vera (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nstradamus Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Var du med i 888 poker nations cup Ayhan? Såg dig spela nyss i så fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Vilka stora grabbar det var här inne då! Kul med "kontor" btw. Tänkte bara droppa in och säga hej slim. Syns vid borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Nu blir de vindsurfing och kalla bärs för Ayian Evil å o Fisk_bingo hela nästa vecka.. Fuerteventura hell yEA! Körv and out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Var du med i 888 poker nations cup Ayhan? Såg dig spela nyss i så fall.. Jajjemän de var jag !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 You know it. va visste du heehhehe ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Ayhan slapp skänka bort 4 k dollars till team teds gemensamma kassa efersom jag befann mig på gymmet idag , bildbevis finns osv heheheh, ska försöka dra mig dit imorogn oxå ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nstradamus Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Jajjemän de var jag !!! Hehe misstänkte det! Trodde du skulle vara mycket mer aktiv men du hade iofs uselt kortsnitt de händer jag såg.. Ram fick ju plocka hem varenda flop. Han gillar verkligen att ta billiga floppar och plocka hem dom när han har position. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Fan Ayhan:twisted: , trodde aldrig du skulle orka gymmet idag, så jag beställde varor till the office för 30k sek igår. *biljardbord *soda streamer *3000 bollar till ett bollhav *en undulat *badminton set Men det e lugnt, det var köp nu och betala i maj. Ska nog hinna grinda ihop allt. Over and out /Guldhyllan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Vera vi drar de på evils rake så är de i hamn... Forza bollhav!!! Körv and out västkusten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Just ja, vilken skog kommer ni ifrån? Kanske dom värmländska djupa skogarna? Kikat lite i dagboken (slim tipsa) även er hemsida, kan bara säga BRA SKIT! Önskar er all lycka. edit: detgarbranu och pistolpete, är det ni som sitter på ongame 2-4 och donerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nstradamus Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Just ja, vilken skog kommer ni ifrån? Kanske dom värmländska djupa skogarna? Kikat lite i dagboken (slim tipsa) även er hemsida, kan bara säga BRA SKIT! Önskar er all lycka. edit: detgarbranu och pistolpete, är det ni som sitter på ongame 2-4 och donerar? Var i värmland är du från? Bor inte där men kommer från värmlandsskogarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Vilka stora grabbar det var här inne då!Kul med "kontor" btw. Tänkte bara droppa in och säga hej slim. Syns vid borden Yoyoyo! Hur gick de idag? Jag lyckades ju tappa 2,5 inköp. Dock kanske inte mycket att göra setups osv. Men ska ju inte hända en fredag där nere. Dock försvann värdet rätt hårt strax efter att du drog där. Jag borde kanske gjort samma sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Just ja, vilken skog kommer ni ifrån? Kanske dom värmländska djupa skogarna? Kikat lite i dagboken (slim tipsa) även er hemsida, kan bara säga BRA SKIT! Önskar er all lycka. edit: detgarbranu och pistolpete, är det ni som sitter på ongame 2-4 och donerar? Vi kommer ifrån skogarna i Västra Götaland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Var i värmland är du från? Bor inte där men kommer från värmlandsskogarna.. Hagfors "city" Riktigt vackert! Vilken by kommer du ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Yoyoyo!Hur gick de idag? Jag lyckades ju tappa 2,5 inköp. Dock kanske inte mycket att göra setups osv. Men ska ju inte hända en fredag där nere. Dock försvann värdet rätt hårt strax efter att du drog där. Jag borde kanske gjort samma sak! Ajaj, jag skojj slaskar. går rätt ok 11-12inköp + på 2700händer. Sjukt enkelt. Nöta upp säg 10k händer, sen jämföra dom statsen med dom andra. För lirar bra mkt bättre där pengarna inte "spelar ngnroll" Tråkigt med back, men tar du igen! edit: Slim pm:a gärna din msn, kan vi ksk skicka lite hh:s osv. samt få update om din kommande nöt resa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nstradamus Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Hagfors "city" Riktigt vackert! Vilken by kommer du ifrån? Värmland är vackert! Jag kommer från Arvika Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Animal? e de Flax på onegame?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 animalpnae vem är det på onegame?? ta inga pengar från franz bara:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 animalpnae vem är det på onegame?? ta inga pengar från franz bara:shock: Nejnej, inte flax. Han är en nyfunnen vän! Då jag flyttat till stora staden. Blir nog snarare ni som kommer ta mina pengar! edit: Är det bingo_franz ni pratar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts