SlimSussie Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Jag bokar platsen längst in på höger kanten jämte Evil. Invigning weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Jag älskar alkohol men har ju en vit månad. Fuck it. Slim tycker att det är lottning idag. Så är platserna klara sen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Alla här utom Ted gayar sig med idrottsgalan... men kommer sen full trupp Körv and out! ciao Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Yoo. Någon som ska spela ikväll? Jag är sugen! Ska o träna nu till kl 19. Men efter det vore det gott! Vi borde kolla upp vår uppkoppling med, när jag satte igång den i ?lördags? så laddade jag 2000 kb i sekunden.. Men har tyckt att det var segt. Så jag provade igår, laddade typ i 100 kb/sek. Konstigt? Bör kanske öppna port eller kolla vad det kan vara som segar ner? Någon som är skillad? Hörs senare / Slim Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 20 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Jag ska ner och dricka vin och löka lite senare. har kört ett ganska fett pass redan.. halv kallt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Sussie sticker ner nu. Evil skulle komma om en liten stund! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Sitter på the crib nu... Hade KONGAR på BIG BLIND, en raisade en synade, jag rasiade dom foldade, så hjävla riiiiggat på nätet.... körv and out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Hmm. Semikallt att få cribba själv de sista. Var tydligen kalla games för alla. Men Slim hade faktiskt riktigt bra games. Ska logga ut nu med 4 inköp upp, borde varit sjukt mycket mer. Men faktum är att det kändes gott att få va de tillslut. Hade xxDonaldXX apfisk HU o droppa typ ett inköp till han först. Sen mötte jag en lol kille HU nu de sista.. Tappa 2,5 inköp till han på en setup o bara på lolgrejor. Killen träffa verkligen allt. O sen va killen så sjukt tight o lol så de va kallt som fan att spela mot han egentligen. Snacka me Franz om de o han tyckte att ja skulle dra. Men fan, ingen tar Slims pengar o spelar tight som en röv o bara får gå iväg med dem. Så vad gör slim, Slim spelar ännu tightare än han. Vet att jag kan gå +/- 0 mot killen om ja missar allt o då ska jag fan raka bort varenda krona som han vunnit mot mig. Limpar eller foldar eller bettar 2,5 x från D. o tar bara syn med typ allt utom pkt A-10 eller AKAQ pre ur poss. Galet vekt. Men de funka. Han dör typ av tristess tillslut och börjar spela ett spel han inte behärskar o Slim tar tillbaka typ allt. Han skäms och går tillslut från bordet med ca 40 BB, haha Sitter o laddar Dexter nu inför Australien - Nya Zeeland trippen som är bokad. Åker den 16 februari o blir borta till 1 April. Ska bli riktigt gott att komma iväg. Dock vet jag inte hur grindet ska gå till, åker med 2 killar som typ inte spelar någon poker alls. Gött det med i och för sig, slippa allt klassiskt tjöt. Men man vill ju kanske spela en hand eller två om det är segt en dag. Så jag backpackar funderar jag på att köpa mig apbillig typ 11" s dator. Lite för grind och mycket för Dexter Ingen som har en som vet hur de funkar att lira på dem osv? Typ en som denna http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=327067 . Vill inte ha för över 5 k sek. Kan ju bli av med skiten på något gammalt hostel så får inte svida allt för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Sitter på the crib nu... Hade KONGAR på BIG BLIND, en raisade en synade, jag rasiade dom foldade, så hjävla riiiiggat på nätet.... körv and out [Jhohnhas, vhet dhu ohm han JARDE vihnner någhot på povkher längrhe?] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 ... Har inte du spelat endel FL 50/100 på SvenskaSpel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 yoyoyo blir de cribbet ikväll för mågon eller? Frnaz funderar på att möta upp... körv and out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 yoyoyo blir de cribbet ikväll för mågon eller? Frnaz funderar på att möta upp... körv and out hallå franz ! de kan bli cribbet ikväll m, jag måste dokc hem till torstorp ikväll KALLT......... jag å slim sitter å käkar nu hemma hos mig, Slim har gjort en riktigt monsterlucnh, 5 plus av 5 möjliga........ körv and out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 fan hur går de för cribbet ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 21 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Jag e semipackad och drog precis 10 inköps swinget gott.. så hitta plusset för dan nu. edit: finns inget mer och dricka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Gogogo.. Slim hitta 3 inköp upp. Gjorde ett o annat kallt spel men känns ok i alla fall. Segt med spel nu. Men det som håller oss glada är att vi vet att det är fest hos pokerchef Jerry 6 - 8 feb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Tysken glöder inköp på inköp.. idel gröna siffror.. upp 2 inköp på PES9 me hemma hos ARABEN... Blir de nån aciton ikväll på kontoret??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 haha Ayan evil sugen på en vecka semster på knariöarna.. ska vi ta vårat pick pack vila upp oss på varmare breddgrader... åka sita minuten på söndag????? slim drar ju till austrilen .. jobbit att bli utbända. vi får inte gå in i väggen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Jag e semipackad och drog precis 10 inköps swinget gott.. så hitta plusset för dan nu. edit: finns inget mer och dricka hahaha hur mår du ? bra jobb btw (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 haha Ayan evil sugen på en vecka semster på knariöarna.. ska vi ta vårat pick pack vila upp oss på varmare breddgrader... åka sita minuten på söndag????? slim drar ju till austrilen .. jobbit att bli utbända. vi får inte gå in i väggen.. jag är 68procent sugen faktistk,,,de lockar ändå, sista minuten på söndag kanske hehehehe.... Blir nog bra drag på kontoret ikväll igen, kommer du å joinar bingo ?, jag är PES sugen som faaan oxå......kändes bra igår trots förlusterna, höll nere backet osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 ja ja sugen finns nån i cribbet ja kan sova hos isåfall?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 ja ja sugen finns nån i cribbet ja kan sova hos isåfall?? BINK BINK BINGO FRANZ HAN RAISAR HAN HÖJER ALLA FOLDAR ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Slim Loggar ut för kvällen med 4 gröna (L). Känns gott, för har varit ganska många kalla games för kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Mkt fin 22k$ stack på 10/20$ Ayhan. Kanarieöarna gogogo, sticker dit i början av Februari med goldfish, 070, Givare och diefishdie bl.a. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Ayan. Glöm ej att du har lovat 4k USD rakt in på cribbets konto om du inte har börjat gymma i morgon! Dock snällt av Slim att säga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Mkt fin 22k$ stack på 10/20$ Ayhan. Kanarieöarna gogogo, sticker dit i början av Februari med goldfish, 070, Givare och diefishdie bl.a. Behövs mkt vaselin på den resan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 23 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Spinky slutar 10 inköp upp efter att börjat kvällen 5 ner tidigare idag.. ship it! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts