kungbohman Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Skulle faktiskt vara riktigt intresserad av att se swingsen här. Det känns som durrrrs ego är för stort för att han ska hoppa av innan 50 000 händer är spelade även fast han är back flera miljontals dollar. Ivey kan säkert hoppa av skiten om han ligger 2 millar back o känner att det går åt helvete. Så skulle vara intressant o se Ivey springa hur bra som helst. Durrrr lär väl gula då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Tror inte att DB har edge mot durrr ibörjan av matchen ifall de skulle lira fyra bord PLO HU idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Ivey har i alla fall 100% rb och lön, antar jag. edit: fast det har patrik också men inte david? edit2: skriver deras förnamn så att det ska se ut som att jag känner dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Ivey har i alla fall 100% rb Jo, då har han en BB säkrad iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Skulle vara roligt att se att någon pokersajt tog tag i det här och gjorde en PR-grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Skulle vara roligt att se att någon pokersajt tog tag i det här och gjorde en PR-grej. Ja verkligen, samt att de borde ha ett scoreboard hela tiden som matchen pågår där man ser hur båda ligger till hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klabbisjp Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Ivey har i alla fall 100% rb och lön, antar jag. edit: fast det har patrik också men inte david? edit2: skriver deras förnamn så att det ska se ut som att jag känner dom. 100% RB känns som en loska i havet ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 10 Januari , 2009 Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 10 Januari , 2009 Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 10 Januari , 2009 Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 LOL WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 10 Januari , 2009 Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 LOL WP! Inte jag som äger upphovsrätten dock. Men skoj är den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 10 Januari , 2009 Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 När kommer det spelas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frankylee Postad 10 Januari , 2009 Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 någon som vet när och var matcherna kommer spelas? vore tacksam för svar asap! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mobiero Postad 10 Januari , 2009 Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 Jag hade hellre sett att durrrrrrrrrrrrr mötte Hellmuth Är jag ensam? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 10 Januari , 2009 Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 Så durrrr ska möta PA och Ivey. DB också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 10 Januari , 2009 Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 Jag hade hellre sett att durrrrrrrrrrrrr mötte Hellmuth Är jag ensam? skulle väl inte vara mkt till competition. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 10 Januari , 2009 Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 Så durrrr ska möta PA och Ivey. DB också? Benyamine har väl första tjing och sedan Antonius. Först därefter är det Iveys tur, om durrrr har några pengar kvar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 10 Januari , 2009 Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 Benyamine har väl första tjing och sedan Antonius. Först därefter är det Iveys tur, om durrrr har några pengar kvar då. Jag skummade igenom tråden på twoplustwo, och det verkar som om Phil Ivey är först ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 10 Januari , 2009 Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 Hm, inte enligt Ivey själv när han talade med Greenstein på Poker Road. Men det kanske har ändrats nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 10 Januari , 2009 Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 Jo, det verkar så. Ska hitta inlägget. BRB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 10 Januari , 2009 Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 Jag skummade igenom tråden på twoplustwo, och det verkar som om Phil Ivey är först ut.Orkade inte läsa hela tråden har dom sagt nåt om tid och plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Killens nick är alltså durrrr ... and nothing else Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Killens nick är alltså durrrr ... and nothing else durrrr. inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Skulle vara roligt att se att någon pokersajt tog tag i det här och gjorde en PR-grej. Kommer nog bli många sådana siter, jag vet en som med säkerhet kommer rapportera 100% coverage med inspelning av varje session samt kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts