Bubbla Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Titan Poker har börjat med något som kallas Club Titan. Nogon som har koll på vilken % RB den skulle motsvara på lägre nivåer som NL20 och NL50? Nu vet jag att RB inte är tillåtet på Ipoker, men det finns ju gamla deals som gäller fortfarande. Citera
DrRoland Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Du får ju posta vad det är för deal då i såna fall. Citera
Bubbla Postad 6 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2009 Du får ju posta vad det är för deal då i såna fall. Den jag har är 35% men frågan var ju vilken % Club Titan motsvarar. Motsvarar den 70% så finns ju heller ingen anledning att jaga andra deals. Citera
DrRoland Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Den jag har är 35% men frågan var ju vilken % Club Titan motsvarar. Motsvarar den 70% så finns ju heller ingen anledning att jaga andra deals. Vet fortfarande inte vad det är för deal, men chansen att det skulle motsvara 70%RB är väl ungefär 0,01% Titan har ju alltid haft sämst publika deals på hela ipoker. Citera
DrRoland Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Framgår inte tydligt vad vip club är, men det verkar vara 10$ för 2000Titanpoäng vilket är sjukt dåligt. Ser däremot ut som att det är för alla,dvs även för folk som har 35%RB innan bonusen. Citera
Bubbla Postad 6 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2009 Framgår inte tydligt vad vip club är, men det verkar vara 10$ för 2000Titanpoäng vilket är sjukt dåligt. Ser däremot ut som att det är för alla,dvs även för folk som har 35%RB innan bonusen. Jag har en gammal deal på Titan och jag fick ett mail om att jag skulle få välja att behålla den eller gå över till Club Titan. I malet stog att det var bättre än RB, men sånt vågar man inte lita på. Jo $10 för 2000p är ju uselt med gamla systemet iaf. Men vet inte hur mycket poäng nya systemet genererar. Har inga pengar där så jag har inte spelat något så jag kan se. Däremot nollade dom mina tidigare poäng. Annars hade ju bytet varit väldigt intressant. Citera
Recommended Posts