martti Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Det verkar inte gå så bra för hnm mot Flexaccou just nu. Dock vet jag inte om det är Flexxaccou eller Blom90 som köpt in alla pengarna på bordet, men Flexaccou har sammanlagt 360k spritt över 4 bord mot Blom90. Nu sitter Blom90 med 330k och flex med 280k... (på 4 bord) blom hade 361k och flex 412k när flex lämade borden Citera
honest99 Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Haha nej ser tungt ut, haha . Citera
Lisa87 Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Jag har då inte lyckats få PT3 att spara HH på Ipoker när man inte själv sitter vid bordet men det kanske finns nått annat prog som gör det Mja, typ http://www.gold-mine-poker.com/faq.html Citera
saxin1 Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Blom90 är gul inom ett halvår, max. Citera
sexyterran Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Blom90 är gul inom ett halvår, max. med betoning på max Citera
Nicklas.Dahlgren Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 terran finns det möjlighet få tag på dig via epost eller privata meddelanden Citera
machinae Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 terran finns det möjlighet få tag på dig via epost eller privata meddelanden Robert? Citera
TERRORISTEN Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 skicka bara PM? clicka på profil Citera
bossbaver Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Kära gud. Jag önskar att en dag, bara EN, så vill jag ha 5% av den rungod-turen mr blom90 verkar ha. Snälla. Amen! Citera
jkkman Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Visst jag skall hälsa honom det så fort jag träffar han.Vet ni vad det roliga är? Att han var uppe i ca 1 500 000kr för några månader sen... så han vet att han har kapaciteten utan tvekan. Sedan förlora han allt det och var pank och kunde inte ens spela minicashgame på klubben. Och helt plötsligt från ingenstans så jobbar han upp sig till miljonbeloppen från ynka 2000... Det är vad jag kallar att inspirera. Jag såg inte allt när han spela mot Flexaccou inatt (la mig typ 06:00). Nej det är att vara tiltapa med talang... Citera
sunray Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Visst jag skall hälsa honom det så fort jag träffar han.Vet ni vad det tragiska är? Att han var uppe i ca 1 500 000kr för några månader sen... så han vet att han har kapaciteten utan tvekan. Sedan förlora han allt det och var pank och kunde inte ens spela minicashgame på klubben. Och helt plötsligt från ingenstans så jobbar han upp sig till miljonbeloppen från ynka 2000... Det är vad jag kallar att inspirera. Jag såg inte allt när han spela mot Flexaccou inatt (la mig typ 06:00). FYP Citera
Dead-Inside Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Visst jag skall hälsa honom det så fort jag träffar han.Vet ni vad det roliga är? Att han var uppe i ca 1 500 000kr för några månader sen... så han vet att han har kapaciteten utan tvekan. Sedan förlora han allt det och var pank och kunde inte ens spela minicashgame på klubben. Och helt plötsligt från ingenstans så jobbar han upp sig till miljonbeloppen från ynka 2000... Det är vad jag kallar att inspirera. Jag såg inte allt när han spela mot Flexaccou inatt (la mig typ 06:00). Hurru, om du läser runt lite här och lär dig lite pokerteori kanske du förstår varför de flesta anser att han kommer gula inom kort (igen). Inte för att jag bryr mig personligen, men alltså det är inte imponerande att han var uppe i 1.5 mille, tappa det och nu magiskt är uppe i miljonsummor igen utan bara dumt och dålig poker. Till sist, det fetmarkerade: Klart det är inspirerande för fiskar som inte hört talas om eller förstår varians. Alla kan vinna på poker! Men inte långsiktigt med en dålig spelplan. Citera
PE Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Svenska avundsjukan visar sitt rätta jag... Citera
Rooney Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Svenska avundsjukan visar sitt rätta jag... haha Citera
ebisumaru Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Svenska avundsjukan visar sitt rätta jag... hallå cds Citera
Izy Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Svenska avundsjukan visar sitt rätta jag... (L) Citera
Recommended Posts