Izy Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Och hade jag varit din lillebor hade jag piskat upp dig din lillaskit du är fan riktigt oskön Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olalun Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 sjukt actionkåt 5tablar han nl2k i väntan på motstånd på nl20k. Men om han nu är en sån fisk, varför får han då ingen action? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 vilket skin spelar han på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 vilket skin spelar han på? ipoker tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 6 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 vilket skin spelar han på? hoppas det är carlos så kan b2b få några sjuka games efter de flyttar plus att man slipper mina då det finns en 24h topplista sen tycker jag att för många gömmer sig bakom levling och dylikt och det blir för mkt av den sorten. Lite som pojken som fråga om han fick ligga me tjejen och fick han ja som svar var saken biff och inte kunde han bara säga det var på skämt. Med det sagt har du min respekt sexy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Han får ingen action.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Ingen action pga att han är en superuser... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Ingen action pga att han är en superuser... Sånt där skitsnack blir det alltid på 2+2 när någon springer bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Sånt där skitsnack blir det alltid på 2+2 när någon springer bra.. Sist dom anklagade spelarna på ultimate bet och absolute poker hade dom ju fel. oh wait Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Sist dom anklagade spelarna på ultimate bet och absolute poker hade dom ju fel. oh wait Lol, där var det ju uppenbart. Här är inte fallet så. sluta häng i BBV/NWG forumen. Dem gör dig ingen nytta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Lol, där var det ju uppenbart. Här är inte fallet så. sluta häng i BBV/NWG forumen. Dem gör dig ingen nytta! Om man är en professionell internet postare måste man hålla sig uppdaterad. imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Ingen action pga att han är en superuser... Mmm han spelar ju verkligen som en superuser också. Typ synar all in när han ligger under o sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Mmm han spelar ju verkligen som en superuser också. Typ synar all in när han ligger under o sånt... Annan sorts superuser. Han kan välja vilka kort som ska komma postflop ldo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Annan sorts superuser. Han kan välja vilka kort som ska komma postflop ldo. Har lite svårt o tro att en snubbe fr sverige har förmåga o påverka slumpgeneratorn till en av de största nätverken via ett skin som själva inte kör generatorn, till skillnad mot UB o AP där de var fristående o själva stod för allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 ångrade post ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Jag sitter inne på info som skulle kunna fälla hela pokerindustrin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Jag sitter inne på info som skulle kunna fälla hela pokerindustrin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Jag sitter inne på info som skulle kunna fälla hela pokerindustrin. Efter årsskiftet är hela pokerforum.nu som en enda stor level. Men det är rätt skönt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 han pippar humpf nu på 50/100 tömde han på ett bord nu med Q10dd flop 10xx två ruter, degen in mot AA river Q humpf drog därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Jag sitter inne på info som skulle kunna fälla hela pokerindustrin. Gör det så jag slipper den här misären.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 han pippar humpf nu på 50/100tömde han på ett bord nu med Q10dd flop 10xx två ruter, degen in mot AA river Q humpf drog därifrån humpf tog stor pott AA vs JJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 humpf tog stor pott AA vs JJ AK vs 1010 så fick humpf gå och lägga sig .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
estella Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 humpf tog stor pott AA vs JJ Humpf dog på det bordet nu oxå... 1010 allin mot AK, K på flop, Han har bara stack kvar på ett bord nu, sa nyss till Blom att det var hans sista stack att spela bort edit: sen som vanligt =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 AK vs 1010 så fick humpf gå och lägga sig .. humpf: last stack humpf: u outplayed me humpf: how much r u up? Blom90: sry, dont want to talk about that more to anyone humpf: ok humpf: against who r u up most? Blom90: snake i think humpf: hm humpf: who else? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 OMG!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts