Applefish Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 dags att sova.. slutade 1k upp drygt på ss och har nu 11.3 där .. känns som man kommit på rätt sida om riggen igen, vilket är nice som fan ! imorn ska det monstergrindas! sova nu hadeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 lewl kunde inte sova så tog en session på SS... SEK+1.7 så har 13k där nu:D nu ska jag sova ett par h. gODNATT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 alltid lika skönt att vakna efter en plusdag... håller på med att försöka stiga upp 13.00 varje dag så man kommer in i någorlunda dygnsrytm.. gick rätt bra idag.. inte så sovit så mkt dock.. hoppas det inte påverkar grinden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 just avslutat en 1.4k händer session.. slutade $-150.. hade endel otur.. men spelade som en idiot vissa händer, men överlag rätt stabilt.. hade inte behövt backa så mkt menmen... nu blire gymmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moody Postad 15 Januari , 2009 Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 Ja gymmet behöver du, lilljeppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 Ja gymmet behöver du, lilljeppe. vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 FYFAN vilken äcklig förlust för aik.... fyfan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! blir inget mer lir idag pga att jag ska upp klockan 8 imorn då jag ska till arbetsförmedlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilt_er Postad 15 Januari , 2009 Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 Ja gymmet behöver du, lilljeppe. Kasta sten i glashus är ett uttryck som ligger nära till hands känner jag;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brakim Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 vem? För att göra detta till en rebus, (En stor stad i USA - York) + (Den måltid som ersätter både frukost och lunch - U och lägg till ett A) Och slutligen översätt till ett annat språk =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilt_er Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 För att göra detta till en rebus, (En stor stad i USA - York) + (Den måltid som ersätter både frukost och lunch - U och lägg till ett A) Och slutligen översätt till ett annat språk =) Brännland din underskattade jävel! imponerande hjärnverksamhet:lol: hur länge filade du på den? 5-6h gissningsvis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brakim Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Brännland din underskattade jävel! imponerande hjärnverksamhet:lol:hur länge filade du på den? 5-6h gissningsvis? Om jag ska vara ärlig så tror jag 15min iaf =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 18 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 Dåligt med uppdatering ett par dagar nu och det är helt enkelt för att jag inte spelat så mycket poker... fått in några K händer bara och det är för att jag lustigt nog inte kännt så mkt pokersug... spelade en session nu på 2h som gjorde att jag blev ruskigt sugen igen men pga trötthet la jag ner... den slutade upp litegrann på prima och ner på SS Imorn blire ett hårt träningspass innehållande både squash och gym.. och på kvällen blire feeeeetgrind hos tilt_er..... gick spikrakt ner där förra lanet så tobbes internet är skyldig mig lite medrigg och hoppas självklart på den under morgondagen.. postar lite händer som bl a också gjorde att jag la ner nyss.. allt inom de sista 10 minutrarna... menmen .. jag vet ju att jag får igen det i längden om jag spelar bra. ** Game ID 2371751220 starting - 2009-01-18 03:59:16 ** Frankfurt [Hold 'em] (0.25|0.50 NL - $ Cash Game) Real Money - _chaze_ sitting in seat 1 with $53.02 [Dealer] - GROOVEJUNKY sitting in seat 2 with $45.41 - Applefish- sitting in seat 3 with $50.00 - Putin sitting in seat 4 with $146.88 GROOVEJUNKY posted the small blind - $0.25 Applefish- posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to Applefish-: 7 of h, 9 of h Putin folded _chaze_ raised - $2.00 GROOVEJUNKY folded Applefish- called - $2.00 ** Dealing the flop: 6 of h, 2 of h, 4 of s Applefish- checked _chaze_ bet - $3.40 Applefish- raised - $13.60 _chaze_ went all-in - $47.62 Applefish- went all-in - $34.40 ** Dealing the turn: 9 of c ** Dealing the river: A of s Applefish- shows: 7 of h, 9 of h _chaze_ shows: 6 of c, A of h _chaze_ wins $97.25 from the main pot End of game 2371751220 ** Game ID 2371750573 starting - 2009-01-18 03:58:31 ** Elk [Hold 'em] (0.25|0.50 NL - $ Cash Game) Real Money - Applefish- sitting in seat 1 with $272.77 - Bradawl sitting in seat 2 with $99.35 - HRPaperstax sitting in seat 3 with $65.31 - Putin sitting in seat 4 with $68.08 - PouringReign sitting in seat 5 with $41.84 - _chaze_ sitting in seat 6 with $57.92 [Dealer] Applefish- posted the small blind - $0.25 Bradawl posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to Applefish-: Q of c, Q of h HRPaperstax raised - $2.00 Putin folded PouringReign folded _chaze_ called - $2.00 Applefish- raised - $8.75 Bradawl folded HRPaperstax called - $8.75 _chaze_ went all-in - $55.92 Applefish- went all-in - $264.02 HRPaperstax folded ** Dealing the flop: K of s, 5 of c, 10 of d ** Dealing the turn: J of s ** Dealing the river: J of d Applefish- shows: Q of c, Q of h _chaze_ shows: A of s, K of c _chaze_ wins $122.09 from the main pot End of game 2371750573 ** Game ID 2371748361 starting - 2009-01-18 03:55:28 ** Meet The Creeper [Hold 'em] (0.25|0.50 NL - $ Cash Game) Real Money - _chaze_ sitting in seat 1 with $50.00 - Kingiran sitting in seat 2 with $89.72 - user01 sitting in seat 3 with $50.00 - KerfuffleKid sitting in seat 4 with $56.82 [Dealer] - techfunk sitting in seat 5 with $20.00 - Applefish- sitting in seat 6 with $81.00 techfunk posted the small blind - $0.25 Applefish- posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to Applefish-: Q of c, Q of d _chaze_ raised - $2.00 Kingiran folded user01 folded KerfuffleKid folded techfunk folded Applefish- raised - $9.50 _chaze_ raised - $26.00 Applefish- went all-in - $71.50 _chaze_ went all-in - $24.00 ** Dealing the flop: K of c, A of c, 10 of s ** Dealing the turn: 6 of s ** Dealing the river: 6 of c Applefish- shows: Q of c, Q of d _chaze_ shows: A of s, K of s _chaze_ wins $97.25 from the main pot End of game 2371748361 Nu ska jag sova lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 18 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 skulle just stänga av datorn då jag såg att mrdawwe släppt en pokerfilm:) den ÖVERLÄGSET sötaste pokerfilm jag sett hahaha han spelade in videon en vecka före han spelade in ljudet och är allmänt förvirrad i vissa situationer då han tror att han ska checkfolda men så kommer det en trebet osv:D extremt olikt t ex brian townsends filmer när det gäller utbildning, men ändå extreeeeemt rekommenderad haha! Ska se klart den sen sova.. är INTE osugen på grind nu men om jag skulle grinda skulle jag nog packa... EXTREM monstergrind imorn istället. hadeeeeeeeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DL Postad 18 Januari , 2009 Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 den var jäkligt komisk.. han verkar vara en snäll kille =) tack för tipset! höll på skratta ihjäl mig då han sa nåt i banorna med: "antar jag inte kan göra nåt åt den här, (1 sek senare) ja eller folda flop eller turn eller river" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilt_er Postad 18 Januari , 2009 Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 När ska vi eta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killsson Postad 18 Januari , 2009 Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 nu??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 18 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 den var jäkligt komisk.. han verkar vara en snäll kille =) tack för tipset! höll på skratta ihjäl mig då han sa nåt i banorna med: "antar jag inte kan göra nåt åt den här, (1 sek senare) ja eller folda flop eller turn eller river" hahaha ja den är ovärdelig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 18 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 När ska vi eta?? Ikvell? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 18 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 nu??? Är du hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 18 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 Spelat en mkt fin session på prima och kan säga att jag aldrig har varit så här nära $NL100... hoppas på att nå det ikväll:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 19 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 åffyfan vad iriterad jag blir på hitnrunners... VAAAAAAARNING ! spela aldrig ALDRIG mot _=NyLuH=_ på Svenska Spel.. här tror man att man möter en hederlig grinder.. vi spelade 4 bord heads up och han lottar in det ena och det andra mot mig, vinner 3k.. när jag börjar hämta igen mig (vinner allin på 2bord samtidigt) så drar han direkt..... fyfan vad jag hatar sånt.... Det som var bra med sessionen var att trots mitt back, så lyckades jag med att inte tilta.. nu blire mer grind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilt_er Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 SÅÅÅÅÅJA! färdigjagat efter 452 minuters session:mrgreen: som värst 7K ner men slutar 45kr upp, en vacker bb100 på 0.06 idag:rolleyes: du är en kärring som viker ner dig är väl det jag försöker få fram;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brakim Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 SÅÅÅÅÅJA! färdigjagat efter 452 minuters session:mrgreen: som värst 7K ner men slutar 45kr upp, en vacker bb100 på 0.06 idag:rolleyes: du är en kärring som viker ner dig är väl det jag försöker få fram;-) Jag är ledig hela veckan typ ja vill pokerlana ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oake12 Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 SÅÅÅÅÅJA! färdigjagat efter 452 minuters session:mrgreen: som värst 7K ner men slutar 45kr upp, en vacker bb100 på 0.06 idag:rolleyes: du är en kärring som viker ner dig är väl det jag försöker få fram;-) Grattis till en fin upphämtning! Är det såna stora svängningar när man lirar HU? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 20 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 haha vafaaan är det här... tappade som fan på svenska hos tilter igår på både prima och SS... och det har fortsatt idag..... har nu spelat 33k händer på prima och är $82 plus.... på SS har jag tappat halva startrullen PÅ 1/2........ fattar ingenting.... ........... nu jävlar ska det bara gå uppåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts