Gå till innehåll

Applefish gnetar på lowlimits


Applefish

Recommended Posts

  • Svars 310
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inte lätt att vara Applefish idag, plussat mer, samt tagit trippeln, det vill säga seger i NHL FIFA och GH8-) Äpplet ser otroligt knäckt ut och jag betvivlar om han ens orkar fortsätta med dagboken efter dagens förnedring:shock: ?
Lirar ni NHL utan mig?! Fy fan!!!! Sluta fuska!

On Topic: Vilken underbar dagbok denna ska följas från Thailand också ;). Lycka till nu Applefish! Fixa minst en milli, så vi kan glassa när jag kommer tillbaka ;).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar ni NHL utan mig?! Fy fan!!!! Sluta fuska!

On Topic: Vilken underbar dagbok denna ska följas från Thailand också ;). Lycka till nu Applefish! Fixa minst en milli, så vi kan glassa när jag kommer tillbaka ;).

 

Haha ja du var ju en fitta och drog ! näe men vi körde bara 2 matcher :)

 

THX ede lol att du nickar alve.. hade bra i thailand.. ses på tisdag för en maratonsession livepoker före dock:D

 

 

EDIT: vaken redan? why?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ja du var ju en fitta och drog ! näe men vi körde bara 2 matcher :)

 

THX ede lol att du nickar alve.. hade bra i thailand.. ses på tisdag för en maratonsession livepoker före dock:D

 

 

EDIT: vaken redan? why?

Hehe alve is the shit för fan :D. NHL var ju hur ball som helst! Tror vi måste lira lite i veckan också ;). OM det blir livepoker? JA! Klart jag är vaken! Är ju på jobbet! Du kan kalla mig för ebuddy! Den stora frågan är dock vad DU gör vaken!?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir väl meckigt med ett worddokument? Kör på http://www.pokerhome.com istället. En sajt där du enkelt och lätt kan bokföra och skilja på rullar, sajter, turrar, cashgame m.m.

Jag hittade den i mellandagarna och bokför där. Bara in och klicka "start" när du börjar spela och "stop" när du slutar och sen skriver du in resultaten. Kan bara föra hela rullen eller session för session.

Rekommenderas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir väl meckigt med ett worddokument? Kör på http://www.pokerhome.com istället. En sajt där du enkelt och lätt kan bokföra och skilja på rullar, sajter, turrar, cashgame m.m.

Jag hittade den i mellandagarna och bokför där. Bara in och klicka "start" när du börjar spela och "stop" när du slutar och sen skriver du in resultaten. Kan bara föra hela rullen eller session för session.

Rekommenderas!

 

Tack ! precis vad jag behövde, utan att jag egentligen tänkt på det..:D en fråga bara: Kan andra ta del av mina resultat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe alve is the shit för fan :D. NHL var ju hur ball som helst! Tror vi måste lira lite i veckan också ;). OM det blir livepoker? JA! Klart jag är vaken! Är ju på jobbet! Du kan kalla mig för ebuddy! Den stora frågan är dock vad DU gör vaken!?

 

haha ja nhl är nuts !! tror det blir 14h session live:D jag ska backa 9k:)

 

hihi, dygnar osv:P stekigt .. kul på jobbet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer jag undan här efter hans push?;-)

 

** Game ID 2346829339 starting - 2009-01-04 03:02:42

** Yellow Ledbetter [Hold 'em] (0.25|0.50 NL - $ Cash Game) Real Money

 

- SirLordApa sitting in seat 1 with $54.26 [Dealer]

- Gaazai sitting in seat 2 with $99.06

- Applefish- sitting in seat 3 with $50.64

- merlo sitting in seat 5 with $55.35

- PokeyReese sitting in seat 6 with $51.10

 

Gaazai posted the small blind - $0.25

Applefish- posted the big blind - $0.50

** Dealing card to Applefish-: A of d, K of c

merlo called - $0.50

PokeyReese folded

SirLordApa raised - $2.00

Gaazai called - $2.00

Applefish- raised - $8.50

merlo folded

SirLordApa folded

Gaazai called - $8.50

 

** Dealing the flop: 8 of c, 3 of c, Q of h

Gaazai checked

Applefish- bet - $14.00

Gaazai went all-in - $90.56

Applefish- went all-in - $28.14

 

** Dealing the turn: 5 of d

 

** Dealing the river: K of d

Gaazai shows: 8 of h, 8 of d

Applefish- mucks: A of d, K of c

Gaazai wins $100.78 from the main pot

 

End of game 234682933

 

 

Lirar en turre nu ligger 18/49 på prima.. GOGOGOGO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en 17e plats i turren.. fick $123 för det och köpte in mig för $52.5 så inga storvinster direkt men jag är nöjd. Har plussat drygt $240 på CG också på ungefär 5k händer och rakebacken rullar vilket är niice.

 

Nu har jag snart varit vaken i 24 timmar så ska umgås lite med tjejen sen sova. Imorn blir det en löprunda på morgonen sen bär det iväg till umeå för att shoppa lite.

 

God natt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jennez... har reggat mig på sidan och kollat runt lite.. men förstår inte riktigt hur man ska göra dum som jag är.. finns det någon guide eller nåt?:P

 

Tja det är jag som har pokerhome, vet vi borde fixa en guide, lite dumt... vad är det du behöver hjälp med? Du börjar med att lägga till dom siterna du spelar på och bankrulle på varje site. Sen trycker du på add och skriver in nya bankrullen efter du spelat. så får du grafer och statistik på resultatet sen.

 

Bara fråga om du undrar över något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja det är jag som har pokerhome, vet vi borde fixa en guide, lite dumt... vad är det du behöver hjälp med? Du börjar med att lägga till dom siterna du spelar på och bankrulle på varje site. Sen trycker du på add och skriver in nya bankrullen efter du spelat. så får du grafer och statistik på resultatet sen.

 

Bara fråga om du undrar över något.

 

ahaaa det är så man gör:P thx !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har vaknat nu... lagar lite mat.. fyfaaaaaaaaaan så skönt det är att vara vaken läänge sen bara soooooova... sen vakna tidigt på morgonen som en vanlig människa :D

 

ska snart spela lite och se nötprogrammet rederiet!!! har fixat alla säsonger och ska nöta igenom alla... det blir 4 dygn totalt:S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...